#1
Oke laat ik hiermee starten, ik heb nog nooit een psychose gehad, wel angstklachten en filosofische vraagstukken waarop ik stuk bleef lopen. Gisteren was ik het zat (mezelf opsluiten in angsten) en draaide een voor mij dikke wietjoint (weet niet precies welke soort was nog niet droog genoeg eigenlijk ik denk een goedkope haze overgekocht, wel uit de shop).
Ik daag mezelf uit en ga comfortabel zitten op de wc (mag hier niet blowen), zet een muziekje van Lana del Rey op en begin te roken. Eerste drie suckjes echt eng, mijn hart begint al te kloppen vooral omdat de eerste thc door mijn lichaam begint te stromen. Dus ik denk als ik nu stop geef ik toe aan mijn angsten en ga zo comfortabel mogelijk zitten en rook rustig verder. Angsten zijn eigenlijk weggegaan en toen begon ik wel echt te trippen (sorry ik vind wiet zo sterk dat trippen wel een goede term is).
Het leuke was dat ik eigenlijk een strijd aanging met mezelf en langzaam begin ik te snappen dat angst altijd al gebruikt is om mensen onder de duim te krijgen. Ik kan het nu neit zo goed omschrijven, de Illuminati is een term die veel "complotdenkers" wel kennen maar het komt er wel op neer dat er psychologische druk wordt uitgeoefend op deze generatie die niet meer bang is voor de kerk. Leuke filosofieën, als je kunt nuanceren.
Verder dat gevoel van muziek en die high over mijn lichaam. Geweldig, ik ga er zometeen nog eentje roken. Van goede wiet gaat dat motortje in mijn hoofd toch anders draaien en vanuit een ander perspectief is de wereld zo slecht nog niet. Maar de echte machthebbers indoctrineren, it's time to go back to the 60's. Sex drugs en rock & roll, maar dan verantwoordelijker met het oog op zelfontplooiing en de magie van de mariijanaplant, verantwoordelijkheden dragen voor eigen acties maar nooit vastkomen in schuldgevoelens of angst.
Ik leef weer, en ik dank de Hennepplant voor haar wijsheid en schoonheid!
Ik daag mezelf uit en ga comfortabel zitten op de wc (mag hier niet blowen), zet een muziekje van Lana del Rey op en begin te roken. Eerste drie suckjes echt eng, mijn hart begint al te kloppen vooral omdat de eerste thc door mijn lichaam begint te stromen. Dus ik denk als ik nu stop geef ik toe aan mijn angsten en ga zo comfortabel mogelijk zitten en rook rustig verder. Angsten zijn eigenlijk weggegaan en toen begon ik wel echt te trippen (sorry ik vind wiet zo sterk dat trippen wel een goede term is).
Het leuke was dat ik eigenlijk een strijd aanging met mezelf en langzaam begin ik te snappen dat angst altijd al gebruikt is om mensen onder de duim te krijgen. Ik kan het nu neit zo goed omschrijven, de Illuminati is een term die veel "complotdenkers" wel kennen maar het komt er wel op neer dat er psychologische druk wordt uitgeoefend op deze generatie die niet meer bang is voor de kerk. Leuke filosofieën, als je kunt nuanceren.
Verder dat gevoel van muziek en die high over mijn lichaam. Geweldig, ik ga er zometeen nog eentje roken. Van goede wiet gaat dat motortje in mijn hoofd toch anders draaien en vanuit een ander perspectief is de wereld zo slecht nog niet. Maar de echte machthebbers indoctrineren, it's time to go back to the 60's. Sex drugs en rock & roll, maar dan verantwoordelijker met het oog op zelfontplooiing en de magie van de mariijanaplant, verantwoordelijkheden dragen voor eigen acties maar nooit vastkomen in schuldgevoelens of angst.
Ik leef weer, en ik dank de Hennepplant voor haar wijsheid en schoonheid!
