Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rode knol en wat bier"
"Ik ook eerst niet. Kon mezelfs niet voorstellen,dat het mensen het de volgende dag wilden. Toch langzamerhand ruim een week dagelijks gebruikt,bijna 2 laatste paar keren toch dag er tussen."
"Valiumpje en nog een temazepam 20 mg 'eitje'. Zo'n dexbommetje van 180 mg aka 68% komt redelijk aan zonder enige gewenning,wel redelijk vertoeft was vergeten dat ik zo moe van dex werd,daar waar andere niet meer te stoppen zijn op dezelfde dex."
"Speed,gevolgd door dex,en nu ff een temazepam pakken. Gegroet."
"New temazepam 20 mg Dormicum 15 mg Fluni´s van 1 mg Melatonine 5 mg Winnen ze het van de 180 mg 68% dex inname 5:30 en wat speed 62% ? Morgen meer,hou hem hier .."
"Nou je mag me behoorlijk benzoresistent noemen. Maar klinkt wel grappig zo op een rijtje altijd he. Ben vast wel weer klaarwakker om 8:00 dan maar ff geen bom maar kopje koffie,eitje etc."
"8 uur niet gehaald,wel voor 24:00 al in slaap gevallen"
"diverse benzodiazepines,iets meer dan gebruikelijk."
"Wat doet dat dan met je"
"Speed."