Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"2cmdlsdfetamine zei: Was dit dubstepfeestje heel toevallig in Nijmegen? Je klinkt echt precies als een gast die ik daar heb gezien :') Klik om te vergroten... Als je die gast bedoelt met die lichtjes en dat masker dat leek op een schedel... dat was ik. Heb ik toevallig bij jou die bril opgezet? Het was namelijk bij Give it Dub en ik sprong er wel uit in de menigte:P."
"2cmdlsdfetamine zei: hahaha! Ik heb die bril inderdaad nog op gehad tegen het einde van de avond! Heerlijk weggespaced op jouw lichtjes! Give it Dub is altijd een tof feest :') Klik om te vergroten... Nice, ik ga er zeker vaker komen! Ik heb nog wat mooiers kunnen aankomen om mee te nemen. Dat zie je tenzijndertijd wel ."
"6-APB is inmiddels favoriet boven xtc, maar ik vind het heldere gevoel in je hoofd juist zo relaxt. Ik heb er inmiddels twee trip reports over getypt. Ik zou die eens doorlezen. Je kunt ze makkelijk vinden. Allebei de titels beginnen met 6-apb,..."
"De reactie van Zaagmans is nogal kort door de bocht, maar het klopt wel. Het zijn dezelfde pillen, maar een andere druk. Ik heb het aan de leverancier gevraagd en deze heeft het bevestigd."
"Zoek even een van mijn tripreports op, dan weet je waar je mee te maken hebt. Daarnaast zou studie geen probleem moeten zijn. Ik studeer zelf en kan altijd na 2 dagen weer goed studeren. Zorg gewoon dat je rust neemt."
"Ik wil graag weten wat jullie ervaringen zijn met kruistolerantie tussen 6-APB en 4-FA. Ik heb vorige week (8 December) voor het eerst 6-APB gedaan en wil het volgende week (21 december) weer gaan doen. Ik oefen nu ook op van die lichtshows met je vingers en de extra stimulatie voegt voor mij iets toe. Ik weet dat het kort op elkaar volgt, maar het einde van de wereld moet gevierd worden en ik wil daarna eigenlijk minstens 2 maanden niet meer gebruiken (ook geen xtc e.d.). Ik heb echter ook nog 4-FA liggen en ik wil dit misschien tijdens oud en nieuw gebruiken. De reden ervoor is dat ik nog een speciaal feestje heb waarbij ik weer lichtshows wil geven, maar ik wil weten of de werking dan nog enigszins normaal ervaren kan worden. Snap wel dat ik niet wil bingen op dit soort stofjes. Ik gebruik het om muziek intenser te ervaren en door gesprekken (met vrienden vooral) tot meer inzicht over mezelf te komen. Ik weet dat ik mijn lichaam ermee verneuk, maar ik wil het ook graag binnen de perken houden waar het kan."
"Mijn eerste dosis was 125 mg in een pellet. Ik denk dat ik dit weer ga doen volgende week en ik denk dat ik ook niets anders meeneem om in de verleiding te komen om bij te pakken. Het enige wat ik misschien meeneem is wat plantjes aangezien er binnen gesmoked mag worden."
"Dit wordt inmiddels al mijn tweede trip report en ook meteen het tweede trip report over 6-APB. Ik heb het ongepland twee keer (bewust) achter elkaar uitgeprobeerd. De eerste keer (afgelopen vrijdag) stond al gepland en in mijn report zal ik uiteenzetten waarom ik het ook de dag erna heb geprobeerd. Ik heb even gewacht met het schrijven van dit report om de na-effecten te kunnen voelen. [TL;DR? Scroll naar beneden voor de conclusie] Laten we beginnen met de specs: Man, 19, 1,89m en 88kg. Ik heb pellets met 125mg mee. Ik heb 3 weken geleden mijn eerste ervaring opgedaan met dit goedje. Ik was toen zeer positief (zie ook mijn eerdere trip report). Ik heb toen besloten dit later op de dag dat de wereld (volgens de maya's) zou vergaan weer te gebruiken. Het gaat om een Dubstep en Drum & Bass rave in een skatepark. Ik heb dit keer ook een paar handschoenen met LEDjes in de vingertoppen mee en een spacebril. Mijn activiteit op dit soort feestjes bestaat uit een hele hoop lichtshows geven. Waarom? Ik vind het gaaf, het past bij mijn dansen en ik vind het leuk om bij mensen iets extra's aan hun trip toe te voegen. Let op! Ik gebruik dit keer tijden en dagen om de werking aan te duiden. Dit is wat makkelijker in verband met de lange tijdsduur. Vrijdag: 23.30: Vlak voor aankomst werk ik een blik Monster Energy weg en neem vlak daarna de pil in. Vervolgens bij het wachten in de rij raak ik al energieker. Ik weet dat het hier om de energydrink gaat. Dit heb ik altijd vlak erna. De bewaking doet zijn ding en ik kan naar binnen. Hier begin ik al wat spraakzamer te worden. Ik deponeer mijn tas in de garderobe en ik verken de locatie. Zaterdag: 0.30 Ik voel de pil opkomen. Ik merk dit doordat ik me niet meer stoor aan mensen die me aantikken en mijn gevoel van boosheid verdwijnt. Ook krijg ik weer die enorme drang om te praten. Ik rook nog even een peuk en raak bij de bar aan de praat met een meisje uit de wachtrij. Even later krijg ik zin om te dansen. Ik doe mijn handschoenen aan en begin met mijn trucje in de kleine zaal. Ook hier raak ik meteen weer aan de praat met een Duits meisje. Dit gesprek gaat nog een half uur door en het wordt hoog tijd weer naar het grote podium te gaan. 1.30 Ik zit er lekker in en loop rondjes door de hele hal waar ik mensen mijn tripbril aanbied en ze vervolgens een lichtshow geef op de maat van de muziek. Ik barst van de energie, maar ik kan het weer sturen. Even later beland ik op de tribune waar ik iemand met vingerledjes zie. Ik geef haar ook een lichtshow en krijg vervolgens een paar keer een joint aangeboden. Een lichte hijs sla ik niet af. Het maakt me ietsjes lichter. Na nog even op de bank gezeten te hebben en met wat mensen te spreken ga ik weer de massa in. 3.00 Ik voel me nog steeds top! Ik beweeg van achter naar voor door de zaal heen. Ik kom wat bekenden tegen en maak daar ook even een praatje mee. 5.00 In totaal heb ik al meer dan 100 mensen gehad met die lichtshows. Ik vermaak me prima en zie de anderen een beetje om me heen inkakken. Ik ga lekker door met bewegen en feesten. 6.00 Het feestje is afgelopen en ik loop met een groepje mee richting de trein. Ook al ben ik zelf op de fiets, ik heb nog steeds de drang om te praten. Uiteindelijk zijn zij bij de trein en verkas ik richting huis. Ik begin nu eindelijk mijn spieren ietwat te voelen. 8.00 Ik ben thuis en ik zet de pc aan. Ik volg de normale routine met melk, jus, bananen en mandarijnen. Mijn kaak heeft flink geklemd, maar het is niet extreem pijnlijk. 9.00 De Dubstep/Trap mix gaat aan en ik draai twee joints. Na deze opgerookt te hebben ga ik toch maar eens een poging doen om te slapen. Ik voel me nog steeds te energiek maar ik doe nog een poging. 12.00 Ik word wakker en voel me op zich wel prima. Alleen een beetje wereldvreemd. Eigenlijk wil ik door feesten. Ik maak nog een joint en herinner me dat er nog iets te doen was in die avond (Weer een Dubstep/Drum and Bass feest). Alhoewel het me niet verstandig leek heb ik zo veel mogelijk informatie opgezocht hierover. Ik drink ook nog even met een huisgenoot koffie en hij zegt het niet echt te kunnen zien dat ik de vorige avond gebruikt heb. 18.00 Uiteindelijk voel ik me goed genoeg om te gaan. Ik eet nog een bord pasta, regel het vervoer terug en ik begin weer spullen te pakken. Uiteraard gaan de handschoenen weer mee. 21.00-22.30 Deels saaie treinreis tot de overstap. Ik kom daar nog wat gabbers tegen die ook naar een feest onderweg zijn. Allemaal gewapend met een blik Monster Energy staan we vlak bij de toilet waar zij een voor een ingaan. Vervolgens komt er een vrouw, maar een van die gabbers weet haar weg te krijgen door te zeggen dat er iemand aan het overgeven is. De vrouw vertrekt en zij gaan netjes een voor een verder het toilet in. 22.45 Ik kom aan op de locatie. Ik heb met wat bekenden afgesproken en we gaan naar binnen. Wederom werk ik de pil met wat energydrink van te voren weg. 23.15 We zijn weer binnen, hangen onze jassen, ik rook een peuk en we gaan de zaal in. 23.30 Ik loop even naar buiten. De pil komt erg snel dit keer en ik voel me vrij snel weer zoals vrijdag. De handschoenen gaan weer aan en ik ga feesten. Zondag 0.00-4.00 Ik zal dit stuk maar samenvatten. Ik doe weer tegen de 200 lichtshows met leuke resultaten. Een aantal voorbeelden: -Bij het dranghek kroop een meisje in elkaar toen ik bij haar de bril opdeed en mijn handschoenen aanzette. Niet de bedoeling, maar desalnietemin apart. -Bij een jongen vloog de bril af toen hij iets te hard meeging in mijn bewegingen. Hele leuke ervaring, zo hoort het te werken. -Bij een ietwat neerslachtige jongen achterin heb ik de bril opgezet en ben ik rustig gaan bewegen met de leds aan. Na een tijdje werd hij vrolijker. Hij vertelde dat hij negatief dacht en nu weer positief was. Jullie snappen het idee. Ik heb erg leuke reacties gehad. 6.00-19.00 Eindelijk thuis. In de auto nog flink de drang gehad om te praten, maar ook vooral nagenieten. Thuis werk ik weer jus, melk, mandarijnen en bananen weg. Ik draai een joint maar rook deze pas rond 9.00 op. Zo spendeer ik ongeveer tot 19.00 in mijn eigen wereld met lange mixes en nog 2 joints. Uiteindelijk voel ik me moe genoeg om te gaan slapen 19.00-7.00 (maandag) 12 uur geslapen. Ik voel me weer prima en kan er weer tegenaan. After-effects: De voornamelijke effecten die ik maandag voelde waren een soort luiheid, afwisselde neutrale/positieve stemming (Niet depressief!) en spierpijn. Vooral spierpijn. Ik had dit ook wel verwacht en ik wist dat ik niet veel hoefde te doen dus dit was niet erg. Mijn hongergevoel is verminderd, maar niet storend. Ik eet nu weer veel regelmatiger en minder vet. Ik heb er gewoon geen zin in. Conclusie: Ik heb geen spijt dat ik het 2 dagen achter elkaar genomen heb. Uiteindelijk voelde het prima. Ik had me voorbereid op het feit dat ik niet heel goed zou slapen en dat ik een keer heel lang moest slapen. Na dus effectief de derde keer 6-APB kan ik het volgende zeggen: Positief: -Je word er erg spraakzaam van. Je praat letterlijk tegen iedereen. -Je praat niet tegen alles. Daarmee wil ik zeggen dat ik er geen dingen van ga zien. Ik blijf helder in mijn hoofd. -De energie komt in vlagen en is te sturen. Ik kon heel makkelijk stilstaan en praten of raven voor mijn leven. -Je onthoudt best veel van de avond en blijft alert. -1 enkele pil is genoeg voor een hele avond, neem absoluut niet bij. Negatief: -Je blijft LANG wakker. Hou er rekening mee dat je soms tot 12 uur na inname niet kunt slapen. -Je kunt je enigszins in jezelf gekeerd voelen de dag na gebruik. Dit houd echter niet lang aan. Voor mij is dit de ideale drug. Als je waus wil zijn, dan moet je xtc pakken. Het grote voordeel voor mij vind ik de helderheid en de stimulatie. Ik ben vooral opzoek naar de energie. Ik denk dat als je de dosis niet ophoogt de effecten redelijk gelijk blijven. De tweede dag voelde ik me exact even goed als de dag ervoor. Ik vraag me nu wel serieus af of ik, gezien de halfwaardetijd van 6-apb, niet een herdosering heb genomen. Achja, het waren twee mooie dagen. Maar nogmaals twee dagen achter elkaar doe ik alleen als ik heeeeeeel veel tijd beschikbaar heb."
"Ik zou wel opletten met meerdere dagen achter elkaar. Probeer de inname tot een minimum te beperken en ga niet om de 12 uur bijnemen. Ik denk dat je bij een kleinere tijdsspanne tussen de inname's nog veel langer niet kunt slapen."
"Allereerst is dit mijn eerste post. Ik heb al een beetje langer rondgehangen op DF, maar vooral om me in te lezen voor de eerste keer XTC. Op een gegeven moment is mijn oog gevallen op 6-APB en ben ik me hierop gaan inlezen. Uiteindelijk heb ik de gok gewaagd en 4 pellets met 125mg 6-APB besteld. Afgelopen zaterdag ben ik samen met een vriendin (A) en haar vriendin (B) naar een dubstepfeest gegaan. Ik had van tevoren al met A besproken dat we 6-APB gingen proberen. A heeft al vaker XTC gedaan en stond hier ook voor open. V zou echter alleen maar alcohol drinken. Ikzelf ben man, 19, 1,90m en 90kg. A is een vrouw, 21, 1,75m en 70kg. T-1.00 Ik ga naar A met de pellets. Haar vriendin is er al en samen hebben zij een biertje gedronken. We besluiten eerst de fiets van A van het station te gaan halen en vertrekken richting het feest. T0.00 (23,30) We stoppen vlak voor de locatie en nemen allebei een pellet van 125mg met een half flesje water en rijden vervolgens verder. T+0.15 We zijn binnen, hebben onze jassen opgehangen en staan in de zaal. Ik heb zelf nog een paar extra dingen meegenomen, waaronder fruitkauwgom, een masker, LED-lampjes die je op je vinger kunt zetten en een diffractiebril (breekt kleuren op). De lampjes geef ik aan A met de intentie ze pas te pakken als ik het gevoel heb er iets meet te kunnen. A en V gaan naar toilet en ik haal een biertje voor A en V en een flesje water voor mezelf. T+0.45 Ik heb het gevoel dat het enigszins opkomt. Ik krijg het warmer en besluit even buiten te gaan roken met A. Ik voel me al iets socialer en beweeg ook iets vlotter. A voelt nog niet zoveel behalve de warmte. De sigaret smaakt slecht en we gaan weer naar binnen. T+1.30-5.30 Dit is een vrij lang stukje, maar dit kan ik niet opbreken. Rond 1.30 had ik volop energie en besloot dit toch maar eens uit te buiten. De dubstep was duister en vrij relaxed. Ik vroeg A om mij de lichtjes te geven en bond ze om mijn vinger. In navolging van wat ik wel eens eerder had gezien bood ik de eerste de beste persoon mijn bril aan, zette de lichtjes aan en begon met mijn handen op de muziek mee te bewegen. De reactie was fantastisch. Ik besloot dit bij wat meer mensen te doen. A was ik ondertussen kwijt geraakt en ik ben haar gaan zoeken. A en V stonden rustig te dansen, maar toen ik A vroeg hoe zich ze voelde gaf ze aan in een soort van space te zitten. Dit was compleet tegenovergesteld aan mijn energie. Ik ben zo de avond verder gegaan en het hetzelfde trucje uitgehaald bij meerdere mensen. Op het moment dat ik er mee bezig was ging ik vaak extra hard, maar mijn hoofd was wel helder. Het voelde alsof ik de energie kon aansturen. De hele avond heb ik zo gespendeerd door met mensen te praten of ze een showtje te geven. Tussendoor heb ik regelmatig bij A en V gekeken, maar A was in haar eigen wereld en V vertrok na een tijdje. Samen met A heb ik nog een cola en een cassis gedronken. Bij mij smaakte deze heerlijk zoet en bij A echt heel smakeloos. Uiteindelijk werd ik nog door de MC naar voren geroepen en kreeg complimenten omdat die showtjes deed. T+5.30-6.30 Het is 5.00 en het feest is over. A gaat nog even naar toilet en ik loop naar de MC. Uiteindelijk raken A en ik nog aan de praat met wat mensen bij de garderobe en gaan vervolgens naar huis om nog even te chillen. We praten na over de avond en zij geeft aan dat het niet helemaal haar muziek was. T+6.30-12.30 A en ik hebben nog niet het gevoel dat de 6-APB is uitgewerkt. We zijn inmiddels bij mij en zitten rustig op de bank. A heeft nog een lichte space en wil knuffelen en ik ben een spraakwaterval. Ik besluit nog een joint te roken en A past hiervoor. Na de joint krijgen de gesprekken nog meer diepgang en er wordt vanalles aan persoonlijke dingen besproken. Het vreemde is echter dat om 9.00 mijn energie ten einde liep en zij een praatkick kreeg rond 10.00. Uiteindelijk is A om 12.00 weggegaan en ging in richting een verjaardag. Ik heb toen nog wel een doosje after-e genomen voor de zekerheid. T+12.30-19.30 Ik spendeer zelf 7 uur op het feest. Ik heb niet geslapen en kon dit ook niet. Op het feest hield ik mezelf wakker met cola, maar ik was blij toen ik thuis was. Vervolgens heb ik nog een joint gedraaid en heb 14 uur geslapen. na-effecten: Ik ervaar nu alleen nog lichte spierpijn en een beetje teruggetrokkenheid. Neem echt een goede dag rust na gebruik van dit spul. Ik denk dat het je flink wakker kan houden. A had ook moeite met slapen dus ik denk niet dat het toeval is. Conclusie: Ik vond het een zeer geslaagde avond, de muziek was goed, ik werd veel socialer en heb vele diepe gesprekken gehad. Daarnaast was het kloten met die lichtjes fantastisch . Ook had ik bakken met energie die ik kon sturen en waardoor ik extreem snel kon dansen. Mijn hoofd was zeer helder en weet nog precies hoe en wat. Voor zowel A als voor mij ging de avond langzamer en we voelden ons zeer goed. Vooral de gesprekken erna waren erg leuk met veel diepgang. Zorg wel dat je goed drinkt. Tegen mijn advies in heeft A niet genoeg gedronken en kreeg hier lichte hoofdpijn door. Zou ik het nog eens doen? Ja, maar met beleid. Dit is geen goedje om mee te rommelen."