#1
Ik wil graag weten wat jullie ervaringen zijn met kruistolerantie tussen 6-APB en 4-FA. Ik heb vorige week (8 December) voor het eerst 6-APB gedaan en wil het volgende week (21 december) weer gaan doen. Ik oefen nu ook op van die lichtshows met je vingers en de extra stimulatie voegt voor mij iets toe. Ik weet dat het kort op elkaar volgt, maar het einde van de wereld moet gevierd worden en ik wil daarna eigenlijk minstens 2 maanden niet meer gebruiken (ook geen xtc e.d.).
Ik heb echter ook nog 4-FA liggen en ik wil dit misschien tijdens oud en nieuw gebruiken. De reden ervoor is dat ik nog een speciaal feestje heb waarbij ik weer lichtshows wil geven, maar ik wil weten of de werking dan nog enigszins normaal ervaren kan worden.
Snap wel dat ik niet wil bingen op dit soort stofjes. Ik gebruik het om muziek intenser te ervaren en door gesprekken (met vrienden vooral) tot meer inzicht over mezelf te komen. Ik weet dat ik mijn lichaam ermee verneuk, maar ik wil het ook graag binnen de perken houden waar het kan.
Ik heb echter ook nog 4-FA liggen en ik wil dit misschien tijdens oud en nieuw gebruiken. De reden ervoor is dat ik nog een speciaal feestje heb waarbij ik weer lichtshows wil geven, maar ik wil weten of de werking dan nog enigszins normaal ervaren kan worden.
Snap wel dat ik niet wil bingen op dit soort stofjes. Ik gebruik het om muziek intenser te ervaren en door gesprekken (met vrienden vooral) tot meer inzicht over mezelf te komen. Ik weet dat ik mijn lichaam ermee verneuk, maar ik wil het ook graag binnen de perken houden waar het kan.
