#1
Canis zei:Als je al eens x op hebt is het makkelijk te handelen. De pil komt geleidelijk op. Het is niet zo dat je ineens strak staat. 125mg was voor een vriendinnetje van mij genoeg om te spacen terwijl ik zelf vooral energie had. Ik denk dat je die 125mg makkelijk kan nemen en een topavond hebt. Maar neem absoluut niets anders in.
On a sidenote waar ga je heen? Misschien kom je me wel tegen:P.
Ben toch wel voorzichtig met dit spul dus misschien neem ik driekwart in plaats van een hele, ik zie het vanavond nog wel. Toch heb ik er ongelofelijk veel zin in, dus daar zal het niet aan liggen.
Ik betwijfel het dat ik je tegenkom trouwens, ga eerst met vrienden bij iemand thuis chillen en vervolgens naar een huisfeestje. Tenzij ik je daar tegen kom, zou kunnen

