Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFury Grinder (5- 6apb); ervaringen

Fury Grinder (5- 6apb); ervaringen

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MoonshineLid
01-01-2024, 00:00
#1
nog steeds geen info, dus mocht iemand de hoeveelheid weten.....
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weet ook geen hoeveelheid, kun je helaas ook niet op testen.
Wel heb ik precies zo'n buisje (gok dezelfde vendor want ben het nergens anders tegen gekomen) vorige week gebruikt.

1 buisje voelde voor mij, redelijk ervaren, als iets te licht aan.
Ben 1.89 en weeg 60kg. Maar aangezien iedereen er anders op reageert en dit bij RC's niet eens zo vaak gewichtsgerelateerd is zou ik niet meer dan dat nemen.

Het is erg vies, mix het dus in een drankje wat je in 1 slok weg kunt tanken.
Ik heb het rechtstreeks op de tong gedruppeld, was niet slim/lekker.

Wanneer ik mijn ervaring vergelijk met ervaringen van andere waarbij de ingenomen dosis wel exact bekent is gok ik het of op een 60mg 6apb/50mg 5apb verhouding.
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Toen ik 6-apb had gebruikt merkte ik duidelijk dat het je lichaamstemperatuur meer verhoogt dan bij MDMA. Ik zweette echt absurd veel terwijl ik stilzat en niet bewoog, ik kon met dit middel alleen ook moeilijk drinken en al mijn maten ook. Niet kunnen drinken en een hoge lichaamstemperatuur vind ik een gevaarlijke combi. De volgende dag moest ik op het busstation wachten in een glazen hok, er kwam toen allemaal stoom van onze kleren. Dit heb ik met geen 1 andere drugs gehad.
M
MoonshineLid
01-01-2024, 00:00
#4
Via het almachtige internet heb ik buisjes weten te bemachtigen onder de naam: Fury Grinder. Een combi van 5 en 6apb staat er op de site. Op het buisje: 5-(2-aminopropyl) benzofuran, HCL, H20

Per buisje 5ml.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Want een exacte dosis staat er dus niet op en om nou zo maar zo'n buisje weg te tikken op hoop van zege vind ik ook wat ver gaan.

Mocht het er van komen: morgen feest, zondag weer aan de studie. Is dat een beetje realistisch? Studie skippen is geen optie :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens bluelight is
6-APB, also called 6-(2-aminopropyl)benzofuran and Benzo-Fury, is a research chemical
Klik om te vergroten...
het dus hetzelfde alleen over een buisje van 5ml kan ik nog niets vinden, over hoeveel mg dat nou totaal is..

[youtube]uaHGhid9Foc&feature=player_embedded[/youtube]
C
CanisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoek even een van mijn tripreports op, dan weet je waar je mee te maken hebt.

Daarnaast zou studie geen probleem moeten zijn. Ik studeer zelf en kan altijd na 2 dagen weer goed studeren. Zorg gewoon dat je rust neemt.
M
MoonshineLid
01-01-2024, 00:00
#7
Canis zei:
Zoek even een van mijn tripreports op, dan weet je waar je mee te maken hebt.

Daarnaast zou studie geen probleem moeten zijn. Ik studeer zelf en kan altijd na 2 dagen weer goed studeren. Zorg gewoon dat je rust neemt.
Klik om te vergroten...

Het probleem zit hem voornamelijk in het feit dat ik niet weet wat de hoeveelheid is per buisje :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."