Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je kunt het ook nog proberen met droog ijs. Zelf nooit geprobeerd maar zag er leuke filmpjes over."
"Nou bij deze dan dit is wat ik tegenwoordig aankoop het kookt in iedergeval prima uit ruikt heel ligt naar zoutzuur maar geen sterke geur. na het uitkoken van 1.0 blijft er 0.87 over word zeer snel hard"
"Zou de voorgedraaide links laten liggen en lekker zelf draaien in de voorgedraaide ziet meestal niet veel soeps dus om teleurstelling te voorkomen zou ik gaan voor zelf draaien veel plezier"
"Heerlijk verslag om te lezen ik wacht met smart op het vervolg"
"Kun je niet beter gewoon een pakje met sealtjes bestellen en het zakje open knippen en gewoon in een sealtje doen wel erop schrijven wat het is natuurlijk"
""
"inner_search zei: Dafak , ik haat coke. Maar nu ik die foto's zie krijg ik zin om de ammoniak boven te halen , ik blijf even weg uit dit topic denk ik Klik om te vergroten... Je was niet de enige"