#1
Haha heerlijk die jeugd van tegenwoordig, gotta live em. Ik vind t wel knap dat je van t blowen normale-mensen gewoonten krijgt, zoals in de ochtend je bed uit komen 👍🏻 helemaal klaar voor t nieuwe schooljaar
Haha heerlijk die jeugd van tegenwoordig, gotta live em. Ik vind t wel knap dat je van t blowen normale-mensen gewoonten krijgt, zoals in de ochtend je bed uit komen 👍🏻 helemaal klaar voor t nieuwe schooljaar
Haha ik ook, je zat zeker ook in je examenjaar? Hoeveel gram wiet er wel niet doorheen gegaan is deze vakantie...Hahahahahah heb vakantie ouwe al n half jaar🤣
Dat kan. Maar het kan ook gewoon aan het weer liggen.met dit mooie weer de laatste tijd ben ik nu bijna dagelijks aan het blowen en ook voor slapen gaan, maar ik word elke ochtend plotseling al rond 6 uur wakker, terwijl ik dit eerst nooit had eerst lag ik altijd gewoon rustig tot 12 uur te slapen, kan het zijn dat ik wakker word omdat dan de wiet enzo is uitgewerkt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."