Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje

Vraagje

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha heerlijk die jeugd van tegenwoordig, gotta live em. Ik vind t wel knap dat je van t blowen normale-mensen gewoonten krijgt, zoals in de ochtend je bed uit komen 👍🏻 helemaal klaar voor t nieuwe schooljaar
T
Timovz_Lid
01-01-2024, 00:00
#2
met dit mooie weer de laatste tijd ben ik nu bijna dagelijks aan het blowen en ook voor slapen gaan, maar ik word elke ochtend plotseling al rond 6 uur wakker, terwijl ik dit eerst nooit had eerst lag ik altijd gewoon rustig tot 12 uur te slapen, kan het zijn dat ik wakker word omdat dan de wiet enzo is uitgewerkt?
C
CalliweedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ook niet echt lekker hè tot 12 uir in bed liggen met 30 graden lukt mij ook niet
T
Timovz_Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Pace Ley zei:
Haha heerlijk die jeugd van tegenwoordig, gotta live em. Ik vind t wel knap dat je van t blowen normale-mensen gewoonten krijgt, zoals in de ochtend je bed uit komen 👍🏻 helemaal klaar voor t nieuwe schooljaar
Klik om te vergroten...

Hahahahahah heb vakantie ouwe al n half jaar🤣
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Timovz_ zei:
Hahahahahah heb vakantie ouwe al n half jaar🤣
Klik om te vergroten...
Haha ik ook, je zat zeker ook in je examenjaar? Hoeveel gram wiet er wel niet doorheen gegaan is deze vakantie...
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Timovz_ zei:
met dit mooie weer de laatste tijd ben ik nu bijna dagelijks aan het blowen en ook voor slapen gaan, maar ik word elke ochtend plotseling al rond 6 uur wakker, terwijl ik dit eerst nooit had eerst lag ik altijd gewoon rustig tot 12 uur te slapen, kan het zijn dat ik wakker word omdat dan de wiet enzo is uitgewerkt?
Klik om te vergroten...
Dat kan. Maar het kan ook gewoon aan het weer liggen.

Maar als je toch al dagelijks blowt en je wilt persee tot 12u liggen te maffen. Rook dan weer een blow om 6u sochtens en ga liggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."