#1
Hoe is jullie gebit?Bij drugs en pam gaat het gebit wel achteruit?
Ja zijn rot kiezen.Bij mij heeft de tandarts gedaan.Maar zoon moest ook naar de kaakchirurg brrrrrmijn tanden zijn goed.. Heb 2 jaar terug me verstandskies getrokken in het flevoziekenhuis bij de kaakchirurg
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."