#1
Kijk eens op https://www.biogroei.be/ of https://www.biogroei.nl/ voor ecologische en biologische bestrijding.
Thx!Kijk eens op https://www.biogroei.be/ of https://www.biogroei.nl/ voor ecologische en biologische bestrijding.
Heb de sluip wespen besteld , een kijken wat dat geeft..Witte vlieg is ook te bestrijden met beestjes als je het bio wilt houden lieveheersbeestje maar dat heeft buiten natuurlijk geen zin.
Je kunt ook altijd preventief werken met neemolie dit maakt de planten een stuk onaangenamer voor allerlei beestjes maar het is geen wonder middel natuurlijk.
Je stelt me niet teleur hoor , je hebt ook geen weet wat ik er mee ga aanvangen , waarom ze zo laat buiten staan en wat toprot betreft kan je ja al helemaal niet uitspreken want een normale plant staat nog langer en heeft ook kans op toprot , heeft nix te maken of het autoflowers zijn of niet.Ik wil je niet teleurstellen.. Maar als dit je autoflowers op dit moment zijn, gaat dat niks meer worden.
Te weinig zonkracht en teveel toprot.
Maar bestrijding van witte vlieg kun je goed doen met Spruzit-R van Ecostyle. Dit is een chemisch product, maar niet schadelijk voor mensen en geschikt voor onder andere fruitteelt etc.
Gelukkig is het in België altijd lekker zonnig.Je stelt me niet teleur hoor , je hebt ook geen weet wat ik er mee ga aanvangen , waarom ze zo laat buiten staan en wat toprot betreft kan je ja al helemaal niet uitspreken want een normale plant staat nog langer en heeft ook kans op toprot , heeft nix te maken of het autoflowers zijn of niet.
Bedankt voor de tip in ieder geval straks even in het tuincentra kijken.
Ze hoeven niet altijd buiten ehGelukkig is het in België altijd lekker zonnig.
Pas dan maar op met het in je hok halen van allerlei vervelende ziektes!Ze hoeven niet altijd buiten eh![]()
Ruimte word elke kweek opgeruimd ontsmet en opnieuw klaargemaakt, dus daar heb ik geen schrik vanPas dan maar op met het in je hok halen van allerlei vervelende ziektes!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."