Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC en botbreuken

XTC en botbreuken

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey

Het plan was om MDMA te gebruiken met oud&nieuw, nu heeft een van mijn vrienden zijn enkel gebroken, en kan er dus niet op lopen. Hij heeft geen gips, waardoor zijn been dus niet 'opgesloten' zit.

Zou het uitmaken om MDMA te gebruiken? (en dan niet dat hij bijvoorbeeld minder oplettend kan worden en zijn been kan stoten, hier zijn wij ons van bewust)

Enige opmerkingen/ tips?

Peace
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ligt inderdaad aan de locatie. Buitenshuis zou ik zeggen nee om bovengenoemde redenen
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Door de adrenaline en sertonine is de pijn minder voelbaar waardoor hij verder zal gaan dan dat hij nuchter is. Ik zou zelf helemaal gek worden aangezien je uit je dak wil gaan maar dit niet kan.

Als hij er toch voor beslist zou ik zo'n drukgevalverband erom doen zodat de stoten een beetje gedempt worden. Een t-shirt met erop: ik heb een gebroken boot, pas op! Zou ook nog wel eens kunnen werken.
C
CakeSpaceBELid
01-01-2024, 00:00
#4
ligt vooral aan de hoeveelheid geloof ik, van 1 pilletje kan hij wel rustig zitten praten en hopelijk heeft hij geen zin om te dansen :P

naa 2 pille ben ik persoon tog al redelijk aan het trippen en stoot ik wel eens een glas om of ben ik snel afgeleid, maar na 3 of meer pillen is hij mss redelijk hard aan het spacen.. als zijn enkel werkelijk gebroken is kan hij zich wel snel blesseren denk ik..

op een lage dosis is het volgens mij wel te doen als hij er voldoende aan denkt of herinnerd aan wordt en goed zit :wink:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zou gwn wachten..
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#6
alcoholist zei:
ik zou gwn wachten..
Klik om te vergroten...

+1
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het lijkt me geen goed plan. Niemand wordt handiger van xtc. Die botbreuk kan nog een akelig randje krijgen.

Olle
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Petrovic zei:
Door de adrenaline en sertonine is de pijn minder voelbaar waardoor hij verder zal gaan dan dat hij nuchter is.
Klik om te vergroten...

Dit dus! Een vriendin van mij heeft een keer doorgefeest met gebroken middenvoetsbeentjes, het gevolg was dat ze 6 weken langer dan normaal - en met veel extra pijn - ermee rondgelopen heeft. Wat had zij een spijt achteraf!!!
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk dat het grotendeels ligt aan waar jullie die pillen willen pakken, gewoon thuis en dan daar wat chillen en om 12 uur even voor de deur gaan kijken. Dan lijkt het me geen probleen, maar als je gaat feesten kun je het beter niet doen. Dus ik denk niet dat de xtc een direct invloed heeft op de breuk. Indirect natuurljk wel, maar je geeft aan dat je daar al over nagedacht hebt.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ok prima!
We zouden eerst naar een technofeest gaan, maar daar ziet mijn broer zowiezo van af. Het plan is nu gewoon om eerst thuis te chillen.

bedankt voor de reacties!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."