Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums18 jaar geworden : coffeeshops in maastricht

18 jaar geworden : coffeeshops in maastricht

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
CakeSpaceBELid
01-01-2024, 00:00
#1
hey mensen op drugsforum, heb een tijdje niet meer op de forum geweest hoppelijk is het nog zo gezellig :P

had dus een paar vraagjes in verband met coffeeshops en de wiet die ze daar verkopen
ik ben dus namelijk vorige week 18 geworden en ben van plan eerste keer naar zo'n shop te gaan voor 2-3 gram te kopen in de streek Maastricht, maar had tijd geleden iets vernomen over de toepassing van wiet-pasjes begin 2010 in Nederlands-Limburg? of is dit gewoon identiteitskaart controle?

dan vroeg ik me ook nog af hoe het prijsverschil ligt tegenover de kwaliteit,
en ook de gemiddelde prijs van voor-gerolde joints,
en of men minderjarige vriendin binnen mag in de shop..

alvast bedankt! :wave:
A
AgustinLid
01-01-2024, 00:00
#2
CakeSpaceBE zei:
hey mensen op drugsforum, heb een tijdje niet meer op de forum geweest hoppelijk is het nog zo gezellig :P

had dus een paar vraagjes in verband met coffeeshops en de wiet die ze daar verkopen
ik ben dus namelijk vorige week 18 geworden en ben van plan eerste keer naar zo'n shop te gaan voor 2-3 gram te kopen in de streek Maastricht, maar had tijd geleden iets vernomen over de toepassing van wiet-pasjes begin 2010 in Nederlands-Limburg? of is dit gewoon identiteitskaart controle?

dan vroeg ik me ook nog af hoe het prijsverschil ligt tegenover de kwaliteit,
en ook de gemiddelde prijs van voor-gerolde joints,
en of men minderjarige vriendin binnen mag in de shop..

alvast bedankt! :wave:
Klik om te vergroten...

Neem maar gewoon tien euro mee, daar red je 't wel mee. En nee, je vriendinnetje mag niet mee naar binnen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Agustin zei:
CakeSpaceBE zei:
hey mensen op drugsforum, heb een tijdje niet meer op de forum geweest hoppelijk is het nog zo gezellig :P

had dus een paar vraagjes in verband met coffeeshops en de wiet die ze daar verkopen
ik ben dus namelijk vorige week 18 geworden en ben van plan eerste keer naar zo'n shop te gaan voor 2-3 gram te kopen in de streek Maastricht, maar had tijd geleden iets vernomen over de toepassing van wiet-pasjes begin 2010 in Nederlands-Limburg? of is dit gewoon identiteitskaart controle?

dan vroeg ik me ook nog af hoe het prijsverschil ligt tegenover de kwaliteit,
en ook de gemiddelde prijs van voor-gerolde joints,
en of men minderjarige vriendin binnen mag in de shop..

alvast bedankt! :wave:
Klik om te vergroten...

Neem maar gewoon tien euro mee, daar red je 't wel mee. En nee, je vriendinnetje mag niet mee naar binnen.
Klik om te vergroten...

10 euro? Dan wil ik wel eens weten in welke shop jij 2-3 gram wiet haalt voor een tientje.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wietpasjes is (nog) niks gekomen

Een aangezien ik zo goed als elke dag in Maastricht "shop", raad ik je aan om naar de Easygoing te gaan:wink:

3,50/4,50 voor voorgedraaide
7,50-8,50 voor wiet
13,00-13,50 voor Haze

Hasj tussen de 6,00 en 10,50 dacht ik
C
CakeSpaceBELid
01-01-2024, 00:00
#5
ben vandaag geweest in de Mississippi, was wel aangename sfeer :P

volgende keer verschillende shops bezoeken, bedankt voor de reacties :stoned:
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Capricorn, hebben ze mix voor 5 euro

Daar krijg je voor een tientje standaard 4/5 gram

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."