Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn oplossing voor het politiek probleem: Laat alle politici oppakken en laat ze allemaal 300 uur werkstraf doen, het politiek is deze dagen compleet gescheiden van het echte leven, van de echte mensen en deze kopvoddentax is gewoon een perfect voorbeeld."
"Water, Vitamines, Kleren uit....Coma, het ultieme 4-stap programma"
"nja, in principe kan je overal blowen, ook gewoon op straat, je kan ook gewoon een park bankje opzoeken, of zoals anderen hebben gezegd naast een kanaal. Zelf vind ik het eigenlijk helemaal niet slim om in een publieke plek te blowen, zeker niet in een grote stad. Zitten op dat parkbankje geeft je wel een gevoel van anoniemiteit, maar dat heb je eigenlijk niet. Ik heb het een keertje meegemaakt vroeger dat ik in een steegje stond te blowen met een maat, en zonder dat ik het merkte liep ineens een vriendin van me moeder langs terwijl ik dat ding stond aan te steken....ik had gelijk problemen toen ik thuis kwam. Ga daarom ergens blowen waar je zeker weet dat geen mensen komen, bij een vriend in de achtertuin is perfect, of je eigen achtertuin als dat kan bijvoorbeeld. Peace Buzz"
"Joint-Evangelist zei: Exceptional Insight zei: loadrunner zei: Goedemiddag heren, zijn jullie niet wat te oud voor de schommel? Klik om te vergroten... Wat is dat dan! Je bent nooit te oud voor de schommel! Klik om te vergroten... inderdaad , schommel=chill <---dat is wiskunde) Klik om te vergroten... Wiskunde op het hoogst niveau"
"cropp zei: als er een agent aan komt gelopen, en je rookt gewoon door zonder blikken of blozen, houdt ie je ook niet aan... Klik om te vergroten... Dat is meestal wel zo, bijvoorbeeld als je in een groepje staat en er rijdt politie langs, waar ze naar kijken is of er iets wordt doorgegeven. Dus als er politie langsrijdt, verberg die blow in je hand, meestal krijg je dan helemaal geen problemen"
"Flameon zei: Clearasil? Klik om te vergroten... nee man :P gewoon een goeie douche en een groot stuk zeep, goed schrobben en weg is die geur.... 20 minuten later komtie weer terug maar dat maakt niet uit, dan ben je al compleet in iets anders geinteresseerd xD"
"cropp zei: Chris Pontius zei: Deranged zei: Mijn ouders hebben dit idee volgens mij ook weleens gehad, het bleek toen echter te gaan om een leeg zakje wat per ongeluk in de wasmachine was beland. Klik om te vergroten... Lege capsules hier .. Klik om te vergroten... smoezelig cd doosje en witte strepen in mijn portomone hier... Klik om te vergroten... +1"
"drain bamage zei: Immo zei: Altijd lachen met die Wilders. Klik om te vergroten... weet je wie ook zo'n goede cabaretier is, Silvio Berlusconi Klik om te vergroten... Ja xD maar hij heeft tenminste een connectie met de jeugd, in vergelijking met Wilders. Wilders met het aantrekkelijke peroxide "dode-vos" haar, tegenover Berlusconi met al zijn verschillende vrouwen hier en daar. Op wie zou je liever stemmen :P en kijk dan wie er premier is van een land"
"cropp zei: acidboy zei: Jezus, is iedereen dan achterlijk tegenwoordig? Klik om te vergroten... misschien vond ie ze gewoon erg lekker? Klik om te vergroten... nicotine kauwgom.....lekker?.....nee xD gewoon achterlijk volgens mij"
"Beste tripliedje is voor mij zowiezo Vicious Delicious van Infected Mushroom"