#1
Hello allen,
Ik ben een groot voorstander van van benzos gebruik na een een avond uppers. Heb al ervaring met, Xanax, Mldazllam/Dormicumx, Oxazepam. Diazepam, Zopiclon, Zolpidem, Temazepam en Flunitrazolam. Fluni viel ik niet van slaap na een avond 4-FA, pep en GHB. Vervolgens nog Etizolam bijgenomen en uiteindelijk wel in slaap gevallen, apart aangezien Funi maar mijn wete de meest potente/sterkste RC benzo is (donāt pin Me om this) is die er bestaan. Ik wol alleen Clonazolam nog proberen. Aandragen?
Laats op Deckbel weekend waren aan het afteren en liep ik maar de toile om maar de wc te ge gaan, tanden te poetsen. Midazoa/Dddmicum tijdensjdts
Kwakertje teruglopen maar de temt en de afteren was ook nog gaande. Daar nog even twintkf minuten gezet. Wel aangegeven dat wanneer ik onzin begon te brabbelen ze me maar de temt moesten brengen.
Een kwartier op die stoel te hebben gezeten lief ik blijkbaar constant mān mobiel vallen en viel ik out of the blue ko zonder dat ik het op hen gemerkt. Ze hebben me naar mān temt gebonjourd dm daar was ik vervolgende binnen 2 min in diepe slaap. Jammer wang het was vast geen leuke ervaring voor hun.
Voor sommige was dit nest heftig aangezien ze dachten dag out was gegaan van de g? Maar ik houd die timing perfect bij en had al zeker 4 uur geel stims meer gehad.
Dus de vraag, als iemand in diepe benzo slaap slaap kan je hem ook een LF andere manker wakker krijgen?
Edit: aannemend dat ijk een lichte tollerantie heb
Ik ben een groot voorstander van van benzos gebruik na een een avond uppers. Heb al ervaring met, Xanax, Mldazllam/Dormicumx, Oxazepam. Diazepam, Zopiclon, Zolpidem, Temazepam en Flunitrazolam. Fluni viel ik niet van slaap na een avond 4-FA, pep en GHB. Vervolgens nog Etizolam bijgenomen en uiteindelijk wel in slaap gevallen, apart aangezien Funi maar mijn wete de meest potente/sterkste RC benzo is (donāt pin Me om this) is die er bestaan. Ik wol alleen Clonazolam nog proberen. Aandragen?
Laats op Deckbel weekend waren aan het afteren en liep ik maar de toile om maar de wc te ge gaan, tanden te poetsen. Midazoa/Dddmicum tijdensjdts
Kwakertje teruglopen maar de temt en de afteren was ook nog gaande. Daar nog even twintkf minuten gezet. Wel aangegeven dat wanneer ik onzin begon te brabbelen ze me maar de temt moesten brengen.
Een kwartier op die stoel te hebben gezeten lief ik blijkbaar constant mān mobiel vallen en viel ik out of the blue ko zonder dat ik het op hen gemerkt. Ze hebben me naar mān temt gebonjourd dm daar was ik vervolgende binnen 2 min in diepe slaap. Jammer wang het was vast geen leuke ervaring voor hun.
Voor sommige was dit nest heftig aangezien ze dachten dag out was gegaan van de g? Maar ik houd die timing perfect bij en had al zeker 4 uur geel stims meer gehad.
Dus de vraag, als iemand in diepe benzo slaap slaap kan je hem ook een LF andere manker wakker krijgen?
Edit: aannemend dat ijk een lichte tollerantie heb