Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat te doen bij (ongewilde) benzo slaap

Wat te doen bij (ongewilde) benzo slaap

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hello allen,

Ik ben een groot voorstander van van benzos gebruik na een een avond uppers. Heb al ervaring met, Xanax, Mldazllam/Dormicumx, Oxazepam. Diazepam, Zopiclon, Zolpidem, Temazepam en Flunitrazolam. Fluni viel ik niet van slaap na een avond 4-FA, pep en GHB. Vervolgens nog Etizolam bijgenomen en uiteindelijk wel in slaap gevallen, apart aangezien Funi maar mijn wete de meest potente/sterkste RC benzo is (don’t pin Me om this) is die er bestaan. Ik wol alleen Clonazolam nog proberen. Aandragen?

Laats op Deckbel weekend waren aan het afteren en liep ik maar de toile om maar de wc te ge gaan, tanden te poetsen. Midazoa/Dddmicum tijdensjdts
Kwakertje teruglopen maar de temt en de afteren was ook nog gaande. Daar nog even twintkf minuten gezet. Wel aangegeven dat wanneer ik onzin begon te brabbelen ze me maar de temt moesten brengen.

Een kwartier op die stoel te hebben gezeten lief ik blijkbaar constant m’n mobiel vallen en viel ik out of the blue ko zonder dat ik het op hen gemerkt. Ze hebben me naar m’n temt gebonjourd dm daar was ik vervolgende binnen 2 min in diepe slaap. Jammer wang het was vast geen leuke ervaring voor hun.

Voor sommige was dit nest heftig aangezien ze dachten dag out was gegaan van de g? Maar ik houd die timing perfect bij en had al zeker 4 uur geel stims meer gehad.

Dus de vraag, als iemand in diepe benzo slaap slaap kan je hem ook een LF andere manker wakker krijgen?

Edit: aannemend dat ijk een lichte tollerantie heb
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Clonazolam, Flunitrazolam en Flubromazolam zijn dacht ik in gewicht wel zo'n beetje de meest potente benzodiazepines ja.

Het sederend aspect van Flunitrazolam dat vaak wordt genoemd voelt voor mij wat overdreven en ligt naar mijn ervaring vrij dicht bij die van Clonazolam. Als ik er een zou moeten kiezen zou ik toch wel zeggen dat Flubromazolam de meest potente benzodiazepine is van de drie omdat deze toch wel het sterkst spierverslappend en hypnotisch is. Absoluut een heavy hitter, minder recreatief ook en de ontwenning is denk ik toch nog wel een stukje pittiger dan die van Clonazolam en Flunitrazolam.
Buu zei:
Voor sommige was dit nest heftig aangezien ze dachten dag out was gegaan van de g?
Klik om te vergroten...
Maakt niet zoveel uit of je van GHB of Midazolam out gaat toch.
Buu zei:
Dus de vraag, als iemand in diepe benzo slaap slaap kan je hem ook een LF andere manker wakker krijgen?
Klik om te vergroten...
Als mensen de benzo zombie doen heb je al een glas koud water nodig om ze hier uit te krijgen. Vaak reageren mensen ook geĆÆrriteerd wanneer je ze wakker probeert te maken tijdens het 'slaapwandelen' en zijn ze niet meer bewust van hun handelen. Het is vrij typerend als mensen dan onbewust automatisch herhaald eenzelfde handelen uitvoeren. Als je pech hebt vreet je in die staat je hele strip benzos weg wat nog wel eens wil gebeuren.

Een vriendin vertelde eens dat een gezamenlijke vriend constant dezelfde loop maakt is zeer specifiek handelen. Hij schreef op welke dosering hij ging nemen, doseerde zijn Flubromazolam dosering, liep naar het raam en zette deze open, ging even zitten, gaf zijn vriendin een nachtkus, liep richting zijn slaapkamer/het openstaande raam en deed het openstaande raam weer dicht, ging weer zitten, schreef weer op welke dosering hij nam, doseerde weer zijn Flubromazolam dosering en hij herhaalde de cirkel aan handelingen weer. Uiteindelijk een stuk of 12 keer (12mg Flubromazolam totaal als ik mij niet vergis), hier zijn we vrij zeker van wat dit had hij hilarisch genoeg in zijn loop ook steeds weer opnieuw (12x) opgeschreven.

De vriendin was dermate naĆÆef, gefascineerd en wellicht ook geĆÆrriteerd dat ze heeft toegekeken en het heeft laten gebeuren.

Als je fan bent van benzodiazepines ga je Clonazolam een leuke vinden.
Klinkt alsof je een vrij stevige ontwenning tegemoet gaat.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
GHB met benzo's combineren lijkt mij erg gevaarlijk. Heb je dit onderzocht?
T
Twirley BirdLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
GHB met benzo's combineren lijkt mij erg gevaarlijk. Heb je dit onderzocht?
Klik om te vergroten...

Volgens medscape kan het wel (heb baclofen ingevuld ipv GHB) met maar dan hebben we het over normale doseringen. Alcohol erbij en dan is het wel echt snel KO.

Ben het met @Jmths eens dat clonazolam je leuk / stevig gaat voelen.

Carefull! De ontwenning die vroeg of laat zal komen zal niet mild zijn.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Damn, duidelijk te merken dat ik dit topic heb getypt onder invloed van 4mg Etizolam, normaal typ ik niet zo retarded. Was ook helemaal vergeten dat ik dit topic heb geopend lol, tot ik de melding zag. Thanks allen!

Jmths zei:
Clonazolam, Flunitrazolam en Flubromazolam zijn dacht ik in gewicht wel zo'n beetje de meest potente benzodiazepines ja.

Het sederend aspect van Flunitrazolam dat vaak wordt genoemd voelt voor mij wat overdreven en ligt naar mijn ervaring vrij dicht bij die van Clonazolam. Als ik er een zou moeten kiezen zou ik toch wel zeggen dat Flubromazolam de meest potente benzodiazepine is van de drie omdat deze toch wel het sterkst spierverslappend en hypnotisch is. Absoluut een heavy hitter, minder recreatief ook en de ontwenning is denk ik toch nog wel een stukje pittiger dan die van Clonazolam en Flunitrazolam.
Klik om te vergroten...
Zal eens een keertje naar Flubromazolam dan. Ontwenning heb ik eigenlijk nooit last van, geen binges of cravings.
Jmths zei:
Maakt niet zoveel uit of je van GHB of Midazolam out gaat toch.
Klik om te vergroten...
Naar mijn wete is out gaan van GHB geen echte slaap en echt een stuk gevaarlijker. Slapen van Midazolam of welke andere benzo dan ook doe ik puur om te slapen na uppers, en ga ik doorgaans direct in m'n bed slapen. Out gaan van G heb ik in de drie jaar dat ik het heb gebruikt overigens nog nooit meegemaakt, en hoop ook nooit mee te maken.
Jmths zei:
Als mensen de benzo zombie doen heb je al een glas koud water nodig om ze hier uit te krijgen. Vaak reageren mensen ook geĆÆrriteerd wanneer je ze wakker probeert te maken tijdens het 'slaapwandelen' en zijn ze niet meer bewust van hun handelen. Het is vrij typerend als mensen dan onbewust automatisch herhaald eenzelfde handelen uitvoeren. Als je pech hebt vreet je in die staat je hele strip benzos weg wat nog wel eens wil gebeuren.
Klik om te vergroten...
Ik ben gelukkig veilig naar m'n tent gebracht en daar instant verder gaan slapen zonder gevolgen van dien. Behalve dat ik volgens m'n gf wat onzin brabbelde wat ze niet kon ontcijferen en daarna begon te snurken lol.
Jmths zei:
Een vriendin vertelde eens dat een gezamenlijke vriend constant dezelfde loop maakt is zeer specifiek handelen. Hij schreef op welke dosering hij ging nemen, doseerde zijn Flubromazolam dosering, liep naar het raam en zette deze open, ging even zitten, gaf zijn vriendin een nachtkus, liep richting zijn slaapkamer/het openstaande raam en deed het openstaande raam weer dicht, ging weer zitten, schreef weer op welke dosering hij nam, doseerde weer zijn Flubromazolam dosering en hij herhaalde de cirkel aan handelingen weer. Uiteindelijk een stuk of 12 keer (12mg Flubromazolam totaal als ik mij niet vergis), hier zijn we vrij zeker van wat dit had hij hilarisch genoeg in zijn loop ook steeds weer opnieuw (12x) opgeschreven.

De vriendin was dermate naĆÆef, gefascineerd en wellicht ook geĆÆrriteerd dat ze heeft toegekeken en het heeft laten gebeuren.

Als je fan bent van benzodiazepines ga je Clonazolam een leuke vinden.
Klinkt alsof je een vrij stevige ontwenning tegemoet gaat.
Klik om te vergroten...
Hilarisch wel dat verhaal! Ook wel erg eigenlijk. Vanwaar zou ik Clonazolam leuk gaan vinden? En waaruit concludeer je dat ik een stevige ontwenning tegemoet ga? In de afgelopen twee jaar dat ik benzo's gebruik heb ik het alleen nog maar gebruikt om te slapen na een feestje met uppers, of om weer in het werk ritme te komen als ik vakantie had.
Rivalrie zei:
GHB met benzo's combineren lijkt mij erg gevaarlijk. Heb je dit onderzocht?
Klik om te vergroten...
Ik ben daarvan op de hoogte ja. Maar volgens de G halfwaardetijd reken tabel zou er op het tijdstip dat ik een benzo neem geen GHB meer actief moeten zijn.
Twirley Bird zei:
Volgens medscape kan het wel (heb baclofen ingevuld ipv GHB) met maar dan hebben we het over normale doseringen. Alcohol erbij en dan is het wel echt snel KO.

Ben het met @Jmths eens dat clonazolam je leuk / stevig gaat voelen.

Carefull! De ontwenning die vroeg of laat zal komen zal niet mild zijn.
Klik om te vergroten...
Heb je iets meer info over waarom ik Clona leuk/stevig zou gaan vinden? :grin:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Buu zei:
Naar mijn wete is out gaan van GHB geen echte slaap en echt een stuk gevaarlijker.
Klik om te vergroten...
De schommelingen van GHB zijn een stuk sterker en ik denk dat de kans op epilepsie van GHB op zichzelf groter is dan bij benzodiazepines. Als je jezelf met GHB KO werkt denk ik dat het wat lastiger zal wezen om jezelf stabiel te houden.
Buu zei:
En waaruit concludeer je dat ik een stevige ontwenning tegemoet ga?
Klik om te vergroten...
Zomaar.
Buu zei:
Hilarisch wel dat verhaal! Ook wel erg eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Ja, ik had wel eens de verhalen voorbij zien komen waar mensen in een zombie benzo waas hun gehele benzo verzameling consumeren waarvan ik nooit zo goed wist wat ik er van moest maken. Toen dit voorviel in direct kring begon ik het wat beter te begrijpen, raar spul soms.
Buu zei:
Heb je iets meer info over waarom ik Clona leuk/stevig zou gaan vinden? :grin:
Klik om te vergroten...
Clonazepam is als ik het niet mis heb de meest voorgeschreven benzodiazepine voor angst gerelateerde klachten. Benzodiazepines met sterke anxiolitische eigenschappen zijn meestal wel de meest recreatieve variant. Clonazepam wordt daarnaast ook wel voorgeschreven bij spierspanning, iets minder relevant maar het doet wel iets zogezegd.

Sommige mensen zullen zeggen dat extrapolatie naar de triazole variant te kort door de bocht is maar vooralsnog ben ik het daar niet mee eens. Triazole toevoeging betekend meestal simpelweg hogere potentie in gewicht, snellere opkomst in effecten en kortere duratie. Potent in gewicht, snelle opkomst en korte duratie van effecten zijn vaak wel aardige indicatoren voor compulsief gebruik. De duratie van Clonazolam is alsnog wel lang maar relatief gesproken natuurlijk.

Clonazolam is wereldwijd vrij berucht en zelfs hier in het ziekenhuis in de buurt zeiden ze ondertussen wel bekend te zijn met Clonazolam ondanks dat deze nog maar relatief kort op de markt is. Het zou mij niet verbazen als de laatste jaren Clonazolam het meest verkochte en meest gebruikte psychoactief is wereldwijd op de RC markt.
W
Witte etLid
01-01-2024, 00:00
#7
Buu zei:
Hello allen,

Ik ben een groot voorstander van van benzos gebruik na een een avond uppers. Heb al ervaring met, Xanax, Mldazllam/Dormicumx, Oxazepam. Diazepam, Zopiclon, Zolpidem, Temazepam en Flunitrazolam. Fluni viel ik niet van slaap na een avond 4-FA, pep en GHB. Vervolgens nog Etizolam bijgenomen en uiteindelijk wel in slaap gevallen, apart aangezien Funi maar mijn wete de meest potente/sterkste RC benzo is (don’t pin Me om this) is die er bestaan. Ik wol alleen Clonazolam nog proberen. Aandragen?

Laats op Deckbel weekend waren aan het afteren en liep ik maar de toile om maar de wc te ge gaan, tanden te poetsen. Midazoa/Dddmicum tijdensjdts
Kwakertje teruglopen maar de temt en de afteren was ook nog gaande. Daar nog even twintkf minuten gezet. Wel aangegeven dat wanneer ik onzin begon te brabbelen ze me maar de temt moesten brengen.

Een kwartier op die stoel te hebben gezeten lief ik blijkbaar constant m’n mobiel vallen en viel ik out of the blue ko zonder dat ik het op hen gemerkt. Ze hebben me naar m’n temt gebonjourd dm daar was ik vervolgende binnen 2 min in diepe slaap. Jammer wang het was vast geen leuke ervaring voor hun.

Voor sommige was dit nest heftig aangezien ze dachten dag out was gegaan van de g? Maar ik houd die timing perfect bij en had al zeker 4 uur geel stims meer gehad.

Dus de vraag, als iemand in diepe benzo slaap slaap kan je hem ook een LF andere manker wakker krijgen?

Edit: aannemend dat ijk een lichte tollerantie heb
Klik om te vergroten...
Zo zie je maar dat je echt goed moet doseren en zo min mogelijk mixen. Heb iets soortgelijks meegemaakt een tijdje terug, even midden in de nacht mn moeder opbellen om te zeggen wat ik allemaal uitgespookt had qua drugs... sinds dien doe ik maar wat voorzichtiger met dat spul
8
8ļøāƒ£6ļøāƒ£Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@Buu
Het lijkt me dat je die benzo pas dan moet pakken als je echt wil slapen.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Witte et zei:
Zo zie je maar dat je echt goed moet doseren en zo min mogelijk mixen. Heb iets soortgelijks meegemaakt een tijdje terug, even midden in de nacht mn moeder opbellen om te zeggen wat ik allemaal uitgespookt had qua drugs... sinds dien doe ik maar wat voorzichtiger met dat spul
Klik om te vergroten...
Heftig wel.
acht.zes zei:
@Buu
Het lijkt me dat je die benzo pas dan moet pakken als je echt wil slapen.
Klik om te vergroten...
Yes dat is waar. Maar vaak is het nog zo relaxed chillen in de comedown van pep, en dan al helemaal wanneer de benzo-buzz er bij komt kijken. Zorgt wel voor lachwekkende situaties, zoals dit topic.. Maar het is gedoemd een keer mis te gaan.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Buu zei:
Maar het is gedoemd een keer mis te gaan.
Klik om te vergroten...
Benzos tolerantie is belachelijk maar wat nog belachelijker is is de valse sensatie van nuchter zijn onder invloed van benzos. Correct doseren en een specifieke dosering blijven hanteren is wel handig.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jmths zei:
Benzos tolerantie is belachelijk maar wat nog belachelijker is is de valse sensatie van nuchter zijn onder invloed van benzos. Correct doseren en een specifieke dosering blijven hanteren is wel handig.
Klik om te vergroten...
In het voorbeeld van m'n OP ging dit over 15mg Dormicum met enige tolerantie aanwezig. Tijdens het schrijven van dit topic was ik onder invloed van 3mg Etizolam, voor m'n gevoel nuchter maar als ik de post terug lees verre van.
B
BadassPsychoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Buu zei:
Hello allen,

Ik ben een groot voorstander van van benzos gebruik na een een avond uppers. Heb al ervaring met, Xanax, Mldazllam/Dormicumx, Oxazepam. Diazepam, Zopiclon, Zolpidem, Temazepam en Flunitrazolam. Fluni viel ik niet van slaap na een avond 4-FA, pep en GHB. Vervolgens nog Etizolam bijgenomen en uiteindelijk wel in slaap gevallen, apart aangezien Funi maar mijn wete de meest potente/sterkste RC benzo is (don’t pin Me om this) is die er bestaan. Ik wol alleen Clonazolam nog proberen. Aandragen?

Laats op Deckbel weekend waren aan het afteren en liep ik maar de toile om maar de wc te ge gaan, tanden te poetsen. Midazoa/Dddmicum tijdensjdts
Kwakertje teruglopen maar de temt en de afteren was ook nog gaande. Daar nog even twintkf minuten gezet. Wel aangegeven dat wanneer ik onzin begon te brabbelen ze me maar de temt moesten brengen.

Een kwartier op die stoel te hebben gezeten lief ik blijkbaar constant m’n mobiel vallen en viel ik out of the blue ko zonder dat ik het op hen gemerkt. Ze hebben me naar m’n temt gebonjourd dm daar was ik vervolgende binnen 2 min in diepe slaap. Jammer wang het was vast geen leuke ervaring voor hun.

Voor sommige was dit nest heftig aangezien ze dachten dag out was gegaan van de g? Maar ik houd die timing perfect bij en had al zeker 4 uur geel stims meer gehad.

Dus de vraag, als iemand in diepe benzo slaap slaap kan je hem ook een LF andere manker wakker krijgen?

Edit: aannemend dat ijk een lichte tollerantie heb
Klik om te vergroten...
Nouja, je kan altijd een puntje pep voor iemands neus houden als hij inademt via zn neus :tongueout: neem dit bericht wel met een korreltje zout

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."