Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmidazolam

midazolam

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@transformated
Van Seroquel ben je niet zo duf overdag nee als je die savonds inneemt en dat gewend bent.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iemand ervaring ermee?
Het blijkt om te slapen, en anderen dingen?
Een maat van me krijgt 5mg Midazolam als vloeibaar en doet het dan in een capsule.
Is het veilig?

Deel graag uw dingen erover, ben wel benieuwd. :)

thanks
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja, daar kom ik weer bemoederen....
Doe nou niet kerel. You know why. Je zult je slaapproblemen zonder pil of quick fix moeten oplossen anders lost het nooit op...
Bedoel het goed he!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Tja, daar kom ik weer bemoederen....
Doe nou niet kerel. You know why. Je zult je slaapproblemen zonder pil of quick fix moeten oplossen anders lost het nooit op...
Bedoel het goed he!
Klik om te vergroten...
I know je hebt gelijk.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
MDMAZING zei:
I know je hebt gelijk.
Klik om te vergroten...
Tis kut, weet het! Maar houd vol man. Echt... :blushing:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Tis kut, weet het! Maar houd vol man. Echt... :blushing:
Klik om te vergroten...
ja het is een hell als je niet kan slapen. 7 mei die belafspraak met die psychiater.. of ik wil andere medicatie ik gebruik nu Citalopram (celexa) waar het top op gaat, voel me super alleen dat slapen is een hell.
Maar lees dat veel mensen kut slapen op citalopram en er slaapmedicatie bij krijgen.

Of een slaappil iets zoals seroquel Quetiapine, oid.

Ik smeek het hem
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Midazolam ga je echt hard van knock out. Ben al op veel momenten met een shitload een uppers daarvan knock out gegaan. Ik heb 7,5mg en 15mg tabs.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMAZING zei:
ja het is een hell als je niet kan slapen. 7 mei die belafspraak met die psychiater.. of ik wil andere medicatie ik gebruik nu Citalopram (celexa) waar het top op gaat, voel me super alleen dat slapen is een hell.
Maar lees dat veel mensen kut slapen op citalopram en er slaapmedicatie bij krijgen.

Of een slaappil iets zoals seroquel Quetiapine, oid.

Ik smeek het hem
Klik om te vergroten...
Ik zou seroquel misschien links laten liggen.
Toen me ontwenning van oxy en benzo voorbij de laatste keer kon ik helemaal niet slapen want ik weet nog goed dat ik een 4 weken ver zat maar dat ik bijna niet meer kon wandelen omdat ik dan bijna flauw viel van het slaapgebrek. Ik nam toen ook al een 7 maand weer Trazodone wat ook een anti-depressiva is.
Ik had het idee dat de Trazodone niks hielp en ben het dan eigenlijk gewoon gestopt en voor de één of andere reden kon ik plots een 4-5 uur slapen op een nacht wat veel deugd deed ook al is het niet veel.
Nu me slaap ging weer downhill ook al hield ik me veel bezig overdag. Ben dan uiteindelijk weer Lormetazepam + Staurodorm (Flurazepam) beginnen gebruiken maar dit hielp niet echt veel.
Ik wist wel dat 200mg Seroquel me wel altijd in slaap deed dus ben ik dat weer beginnen gebruiken om te slapen en nu kan ik een 8 uur slapen halen als ik wil. Vind het aan de één kant jammer dat ik Seroquel gebruik om te slapen omdat niks anders echt helpt, maar ik heb geen zin om weer futloze dagen te hebben.

Ik kan je wel volledig begrijpen met je slaapprobleem maar ik zou misschien nog even wachten met Midazolam want als ik het me herinner was dat een redelijke zware benzo. Ik dacht dat Midazolam niet meer bestond omdat ik hem de laatste jaren niet meer zag.
Nu je zo goed bezig bent zou het wel jammer zijn dat je hervalt. Zelf moet ik daar niet eigenlijk niet over lullen want ik gebruik soms nog Lormetazepam maar niet meer op een verslavende basis.

Bespreek met je psychiater anders welke mogelijkheden er zijn om je slaap te hervatten zonder pillen en dan zie je wel hoe het gaat.
Anders zou ik zeggen doe zo verder nu je zo goed bezig bent!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
200 mg seroquel??
Wat is dit veel!
Ik gebruik 100 mg seroquel met daarbij 20 mg Zolpidem, en 25 mg promethazine.
Ik ga na 10 Minuten knock Out en slaap 8 uur lang.
Practisch geen nachtmerries meer, en ook geen flash backs.

Niet kunnen slapen, daarvan kun je hele rare dingen van gaan doen.
En psychedelica zijn niet meer nodig om te kopen.
De hallucinaties krijg je vanzelf, kost niks extra..
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Bij seroquel maakt de dosering niet zo veel uit, bij mij althans want slapen doe ik er toch wel op. Mits vertraagde afgifte (anders slaap ik niet door) en daar is de laagste dosering 50mg van.

200mg seroquel puur om te slapen is veel te hoog, dat is gewoon een antipsychoticadosering.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat is helemaal juist...
Waarom schrijft de arts zoveel voor?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben me er bewust van dat 200mg geen normale dosis is om te slapen en dat seroquel een antipsychotica is.
Slaapproblemen heb ik altijd al last van gehad, nu door de jaren heen heb ik er veel minder moeite mee, maar door me gebruik van de laatste jaren is me slapen er achteruit gegaan erdoor, door altijd teveel te mixen en teveel te nemen. Uiteindelijk verslaafd geweest, ben wel clean van alles nu behalve seroquel.
Waarom seroquel? Heb al verschillende slaappillen geprobeerd wat wel even hielp maar niet voor lang en weken lang sliep ik maar een half uurtje - max. 1uurtje als ik geluk had, sommige nachten niks zelf. Je kan dat wel even volhouden maar achter tijdje zak je door de grond van vermoeidheid.
Dit ga ik niet blijven nemen voor nog een paar jaar. Als het zomer is zal ik kijken voor een afbouwschema of misschien een slaapkliniek wat wss het beste is.
Voor degene die willen weten of ik als een zombie rondloop, hier heb ik geen last van en ik kan een 7 uur slapen, kom wel een paar keer wakker maar kan nog doorslapen.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
8️⃣6️⃣ zei:
Van Seroquel ben je niet zo duf overdag nee als je die savonds inneemt en dat gewend bent.
Klik om te vergroten...
Eerste dagen was ik wel wat suf als ik wakker kwam.

Dit zal misschien dom klinken maar als het maar seroquel is wat ik nu neem heb ik daar geen moeite mee, aangezien ik voordien aan de oxycodone en benzo's zat.
Ik pak het liever wat trager aan deze keer dan te snel te doen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
@transformated
Seroquel afbouwen ging mij vorig jaar op zich gemakkelijk af, althans, van 200mg XR naar 50mg XR, om de 2 weken 50mg er af (let op, niet breken als je XR hebt maar gewoon vragen op 100 en 50mg tabletten) was geen enkel probleem tot 50mg XR, toen naar 25mg zonder vertraagde afgifte (want die heb je immers niet op 25mg) sliep ik nog wel in maar werd ik na een uur of 3 wakker. Toen helemaal gestopt maar toen sliep ik dus helemaal niet meer. Dat heb ik een maand of anderhalf volgehouden en toen heb ik me toch maar weer op 50mg vertraagde afgifte gezet.

Ik moet wel zeggen dat ik 11 jaar elke avond 200mg XR heb geslikt toen ik vorig jaar geprobeerd heb om te stoppen. Nu zit ik dus driekwart jaar op 50mg XR, en ik ga in de zomer een nieuwe poging wagen. Wellicht lukt het nu wel omdat ik nu van 50mg kom en niet van 200mg.

Ik gebruik trouwens niet ELKE avond 50mg XR, als ik erg moe ben (meestal als ik geblowd en gezopen heb) neem ik het nu al niet meer.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
8️⃣6️⃣ zei:
@transformated
Seroquel afbouwen ging mij vorig jaar op zich gemakkelijk af, althans, van 200mg XR naar 50mg XR, om de 2 weken 50mg er af (let op, niet breken als je XR hebt maar gewoon vragen op 100 en 50mg tabletten) was geen enkel probleem tot 50mg XR, toen naar 25mg zonder vertraagde afgifte (want die heb je immers niet op 25mg) sliep ik nog wel in maar werd ik na een uur of 3 wakker. Toen helemaal gestopt maar toen sliep ik dus helemaal niet meer. Dat heb ik een maand of anderhalf volgehouden en toen heb ik me toch maar weer op 50mg vertraagde afgifte gezet.

Ik moet wel zeggen dat ik 11 jaar elke avond 200mg XR heb geslikt toen ik vorig jaar geprobeerd heb om te stoppen. Nu zit ik dus driekwart jaar op 50mg XR, en ik ga in de zomer een nieuwe poging wagen. Wellicht lukt het nu wel omdat ik nu van 50mg kom en niet van 200mg.

Ik gebruik trouwens niet ELKE avond 50mg XR, als ik erg moe ben (meestal als ik geblowd en gezopen heb) neem ik het nu al niet meer.
Klik om te vergroten...
Ik neem de XR niet, ik gebruik de Seroquel zonder verlengde afgifte dus ik denk dat het een beetje gemakkelijker zal zijn voor te stoppen dan met de XR.
Wel goed dat je al op 50mg zit! Ken het ook in 1 keer willen stoppen maar dan gaat dat bijna niet. Misschien daarom dat ik niet kan slapen omdat ik cold turkey was gestopt met de Oxycodone en Lormetazepam. Ik denk dat ik zal verminderen met 25mg en dat voor een week aanhouden iedere keer. Als ik zie dat het wat moeilijk gaat kan ik nog altijd wat langer wachten.

Ik ben er wel 100% zeker van als je nu al op 50mg XR en als je eens drinkt of blowt dat je het zelf niet neemt dat je het wel kan zeker als je al van 200mg XR komt.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
@transformated
Seroquel is een gigantische demper van vooral dopamine. Als je die dagelijks in de avond slikt gaan je hersenen zich daaraan aanpassen en heel veel meer dopamine aanmaken als je gaat slapen (punt van inname) dus als je er mee stopt kan je gewoon niet slapen omdat je hersenen in de nacht op volle toeren werken. En het gaat echt een tijd duren voor die dopamineproductie minder zal worden in de nacht.

Van andere afkickverschijnselen heb ik nauwelijks iets gemerkt, het is echt puur het slapen.

Ik ga dus van de zomer proberen te stoppen. Mocht dat niet lukken probeer ik het een jaar daarop nog eens. In het ergste geval zal ik de rest van mijn leven 50mg quetapine moeten blijven slikken....

Maar vooralsnog heb ik goede hoop dat ik er nog vanaf zal geraken.
P
ParadiseLid
01-01-2024, 00:00
#17
200mg Seroquel is wel veel om te slapen.
Da's al meer een dosis tegen pschoses.
Zelf slaap problemen soms ook seroquel.
Zombie drug.
Ik doe 25 of 50 max 75.

Midazolam is een inslaper, meer voor ziekenhuizen. Je gaat snel vroeg wakker worden. En het is een killer, een van de minst voor dagelijks gebruik.
Lorazepam, Lormetazepam, clonazepam, temazepam ...
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#18
8️⃣6️⃣ zei:
Seroquel is een gigantische demper van vooral dopamine. Als je die dagelijks in de avond slikt gaan je hersenen zich daaraan aanpassen en heel veel meer dopamine aanmaken als je gaat slapen (punt van inname) dus als je er mee stopt kan je gewoon niet slapen omdat je hersenen in de nacht op volle toeren werken.
Klik om te vergroten...
Vorige week zondag had ik geen Seroquel meer omdat ik verkeerd had geteld en heb toen niks geslapen. Was precies nog klaarwakker.

8️⃣6️⃣ zei:
Van andere afkickverschijnselen heb ik nauwelijks iets gemerkt, het is echt puur het slapen.
Klik om te vergroten...
Afkickverschijnselen heb ik eigenlijk ook niet echt veel behalve het slapen dat misschien wat lastiger is, klamme handen en voeten. Anders valt het nog mee, niets wat ik al eerder hebt meegemaakt.

Als ik begin met de afbouw zal ik wel eens een update plaatsen, misschien nog handig voor andere mensen die ook toevallig Seroquel zouden gebruiken voor het slapen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb in casu insomnia, slapeloosheid in gewoon Nederlands, en ik heb er 2 x een nachtelijk EEG gedaan.
Die tweede keer was nodig, omdat ik de eerste nacht de Seroquel vergeten was in te nemen. ( 150 mg normale afgifte ).
Deze Seroquel neem ik al jaren.
Anders zit ik in de nachtelijke uren weer in een missie zogezegd...dat wil ik niet meer.
Dat vergeten van de Seroquel leverde dus een gehele nacht wakker liggen op.
Mijn reactie was dan ook, dat dit dus hetgene was, waarvoor ik daar dus was....
Toen ik erachter was dat de Seroquel dus niet was ingenomen, heb ik dit natuurlijk gemeld, en deden we dat onderzoek opnieuw.
Daar is niks aparts uit gebleken. Nee.
Jammer en helaas.
Of: gelukkig geen idiote afwijkingen.
Niets. Rien du tout.

Vervolgens kwam de arts met het voorstel om elke tweede nacht een zolpidem erbij te nemen. Dus 1 nacht niet, volgende nacht wel.
Heel goed, maar de nacht zonder Zolpidem, was dus een nacht zonder slaap.

En toen kreeg ik er genoeg van.
Genoeg van alle rapportages bijhouden van hoe laat je opstaat, hoe laat je dat, hoe laat je zus, en zo, gescheten hebt, water gedronken, enzovoorts enzovoorts.
Basta!
Ik heb toen ELKE nacht die Zolpidem erbij geëist.
En dat was dus dat.
Nu slaap ik . 6 uurtjes ongeveer.
Ik ben er tevreden mee.
Meer zit er niet in....

Allez! Faire la Camerone!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."