Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ook zal er gedegen onderzoek worden gedaan naar het steeds hoger wordende THC gehalte Klik om te vergroten... Laat ze inderdaad eerst eens met een onderzoek komen en niet nu dingen gaan brullen terwijl het THC gehalte schommelt bij elke oogst."
"Wiet Speed Xtc Niet veel vind ik zelf Klik om te vergroten... beter te weinig dan teveel"
"In het algemeen zijn bommetjes gevaarlijker dan snuiven. Als zon bommetje in je keel blijft hangen kan je dood gaan... ook kan je maagbloedingen krijgen en je hebt meer speed nodig dan als je gaat snuifen. Klik om te vergroten... wat is dit nou weer voor slap gelul.......... In je keel blijven hangen, alles kan in je keel blijven hangen...."
"Ik gebruik al een hele tijd en na vele malen afkicken heb ik besloten een zo(normaal )mogelijk leven te lijden en niet aan het vooroordeel van de maatschappij te voldoen. Klik om te vergroten... Persoonlijk vind ik heroine maar geldverspilling, het is lekker ok.... Maar je kan er helemaal niks mee bereiken. Je komt simpel in een fijne roes, maar je schiet er niks mee op.."
"Ik vind Coke en speed toch wel iets anders dan Hero, het is misschien wel slecht voor je lichaam maar je kan er toch echt wel dingen mee gedaan krijgen. Als ik bijvoorbeeld een opdracht heb om een website te maken en er is grote tijdsdruk, dan is het gebruik van speed wel makkelijk... Je kan uren doorgaan, geconcentreerd (mits in kleine hoeveelheid gebruikt). Natuurlijk breekt het aan de andere kant ook elke goede stof die in je lichaam zit af, maar toch is het anders dan hero"
"Ej JJJ, ook hier? whehe"
"late reactie jah"
"alcohol telt mee, had ik even niet aan gedacht... dan kan dat van mij wel >> 1x per dag worden"
"bruin? Daar heb ik ook nog nooit van gehoord, wel kan je rode kop krijgen, opgeblazen kop... Of juist een hele grauwe huis (wit/grijs)"
"MDMarco snel terug naar DHP! :X"