Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gelukkig heeft mevrouw een gevangenisstraf van 2 jaar gekregen en een rijontzegging van 5 jaar. Je bent ook wel van de zotte wanneer je achter het stuur kruipt met zo'n verleden. Trouwens ook onbegrijpelijk vanuit overheid, cbr en dergelijke dat de richtlijnen schijnbaar zo vaag zijn dat mensen met zulke aandoeningen überhaupt nog mogen rijden. Afin straf valt hoger uit dan de eis van het OM dus wie weet: misschien is dit een signaal voor strikter beleid"
"Lees gewoon de handleiding over mdma of kijk in het mdma subforum, anders heb je ook nog een zoekfunctie. Ik zal alvast vertellen dat wij je niet kunnen vertellen hoeveel je nodig hebt als we je gewicht niet weten (gewicht x 1,5 is aantal mg mdma). Oftewel weeg je 100 kg wordt als max hoeveelheid 150 mg aangeraden. Dat je ervaring hebt met veelste veel gebruiken zegt trouwens niks en kan niemand hier wat mee. Joeeee"
"Is alsnog teveel, je serotonine voorraad is na de eerste 6 uur wel gewoon leeg als ik het goed had. Las ook dat je het best veel gebruikt hebt in andere threads dus was ook een beetje daardoor. Denk dat je met 100 mg wel goed zit, ik gebruik meestal ook maar 80 tot 100 mg. Kristallen en pillen doen qua effect niet onder voor elkander, tenzij er nog ander spul in de pil zit natuurlijk. Pas wel echt goed op met doseren van kristallen, heb mij daar zelf eens flink in vergist. Have fun"
"Hmm ik herken dit wel. Heb dit zelf ook een tijd gehad en bij mdma gebruik is dit ook wel een terugkomend iets. Merk wel dat het bij mij erg samenhangt met mijn persoonlijke leven. Als er minder dingen spelen heb ik er geen last van, maar als er meerdere dingen zijn heb ik er dus meer last van. Mijn kijk hier op is dan ook dat je hoofd als het ware een soort afweging maakt of je niet beter wat anders kan doen met je tijd. Dit heeft bij jou natuurlijk weinig raakvlak als ik het zo lees maargoed. Laatst had ik ook bij een jointje hetzelfde gevoel en je raad het al: was ook eigenlijk geen tijd voor. Ben best benieuwd of er meerdere mensen zijn met soortgelijke ervaringen."
"Nooit van gehoord, maar vraag me ook af wat je er mee opschiet als iemand hier er wel van gehoord heeft. Wil niet zeiken maar wss is je volgende vraag dan waar je deze kan halen. Dit laatste is i.v.m. forumregelementen verboden. Verder lijkt het me niet heel geweldig zo'n pil, denk dat de vellen erbij hangen als je ooit op je climax komt."
"Mijn verwachting was vooral visuals en een soort openbaring van mijzelf. Maar doordat er zoveel door mijn hoofd heen ging was er niet echt iets om goed over te denken. Ligt dit dan aan mij of wat zíjn jullie ervaringen? Kan het ook zijn dat ik misschien te veel op had? Bedankt voor de feedback"
"Dat het wat oefening nodig zal hebben geloof ik graag. Misschien dat ik nog iets bang was om mezelf totaal er aan over te geven. Heb al nagedacht en wil het misschien nog eens doen maar dan wat minder zoals je al zei. Ga er wel een tijd mee wachten. Nog een ander vraagje, ik kon soms voor mijn gevoel de tijd steeds trager laten gaan en het soms gewoon stop zetten. Is dit ook een soort bijwerking?"
"Hartstikke bedankt voor alle feedback! Heb gisteren iemand gesproken die ook lsd heeft gedaan en vertelde eigenlijk hetzelfde als wat hier gezegd is. Hij gaf ook als tip mee om misschien naar buiten te gaan. Wat jullie zeggen over tijdsbesef begrijp ik een stuk beter nu, moet eerlijk zeggen dat mijn ervaring delen wel erg hulpzaam is geweest voor mij. Nog een ander vraagje voor mindless; ik heb jou topic over ayahuasa? gelezen en vroeg me af hoe het met je gaat nu? Peace"
"https://www.fitsociety.nl/fitness/wiet-fitness/ Heb je uberhaupt wel google gebruikt?"
"Qua wiet zou ik eens voor een haze soort gaan, ook met het oog op jouw moeite met nog stoned worden. Amnesia is altijd wel prima aan te raden. Thor's hammer is ook een lekker wietje á 90% haze. Moby dick of enemy of the state als je hier aan kan komen zijn ook zeker aanraders. Hasj kan ik je niet echt mee helpen, rook het eigenlijk alleen maar in een cocktailtje. Denk dat andere forum leden je hier wel wegwijs in kunnen maken. Nog wel relevant misschien: ben je 18 of kan een bekende naar de shop? Een dealer verkoopt je namelijk wat jij wilt horen soms. Ik zou je willen verwijzen naar enkele coffeeshops voor bovengenoemde, maar de regels weerhouden mij hiervan haha. Smoke up mang"