#1
http://www.ad.nl/binnenland/vrouw-d...dreed-is-een-gewetenloze-moordenaar~a9c97689/
Dit verontrust mij flink. Dat het zo makkelijk is een arts om te lullen, het cbr te flessen, puur en alleen omdat madammeke wil rijden. Ze is in mijn ogen idd een moordenaar. Als je moedwillig gaat rijden na dit soort dingen en alles in haar verleden, dan neem je bewust risico.
En hoe het kan ? Mijn ex vriendin heeft epilepsie en zij is nooit 2 jaar aanvalsvrij geweest. Zij heeft dus geen rijbewijs meer daarom. Zij moet BEWIJZEN dat ze al zo lang aanvalsvrij is. Is ze dat niet dan krijgt ze echt geen rijbewijs.
Alles valt maar te flessen, om te lullen etc. Dit wijf zou zelf zo helder van geest moeten zijn dat ze nooit meer achter het stuur stapt!
Ik zeg de bak in en nooit meer ee rijbewijs.
Wat is jullie mening over autorijden met ziektes of aandoeningen? Of met medicijngebruik?
Dit verontrust mij flink. Dat het zo makkelijk is een arts om te lullen, het cbr te flessen, puur en alleen omdat madammeke wil rijden. Ze is in mijn ogen idd een moordenaar. Als je moedwillig gaat rijden na dit soort dingen en alles in haar verleden, dan neem je bewust risico.
En hoe het kan ? Mijn ex vriendin heeft epilepsie en zij is nooit 2 jaar aanvalsvrij geweest. Zij heeft dus geen rijbewijs meer daarom. Zij moet BEWIJZEN dat ze al zo lang aanvalsvrij is. Is ze dat niet dan krijgt ze echt geen rijbewijs.
Alles valt maar te flessen, om te lullen etc. Dit wijf zou zelf zo helder van geest moeten zijn dat ze nooit meer achter het stuur stapt!
Ik zeg de bak in en nooit meer ee rijbewijs.
Wat is jullie mening over autorijden met ziektes of aandoeningen? Of met medicijngebruik?