#1
en dat allemaal om een mobieltje
Lake zei:Misselijke teringlijers..
Safire zei:Zeven jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst hebben de twaalfjarige Robin De Clerck uit het Belgische Wemmel zwaar mishandeld.
jcutter123 zei:Hoe zouden de reacties hier zijn geweest, wanneer het ging om afrikaanse jongeren die dit bij een belg hadden geflikt?
jcutter123 zei:Hoe zouden de reacties hier zijn geweest, wanneer het ging om afrikaanse jongeren die dit bij een belg hadden geflikt?
dizzy0584 zei:Safire zei:Zeven jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst hebben de twaalfjarige Robin De Clerck uit het Belgische Wemmel zwaar mishandeld.
wou ik ff benadrukken.
ik had het hier laatst nog met een vriend over.
als je in Nederland iemand van Noord-Afrikaanse afkomst tegen het lijf loopt,zijn het over't algemeen heel sociale en vriendelijk mensen.
Bij ons in België ligt dat net ietsje anders...![]()
voor ik opmerkingen krijg,ik ben geen racist ofzow,helemaal niet
maar het valt me de laatse tijd gewoon enorm hard op dat ik in Nederland NOOIT last heb met Marrokanen en consoorten,en in België zo goed als altijd.
er zit hier wel een generatiekloof is mij wel opgevallen.
de meeste alochtone mensen in België van de zogenaamde "eerste generatie",diegenen die naar hier kwamen om werk te vinden met het oog op een betere toekomst,heb je gewoonlijk geen last van en zijn heel vriendelijke en gastvrije mensen.
De latere generaties,maw het jonge grut dat in België geboren is en d'r nog steeds woont,dat is zo het soort volkje dat in het midden van de winkelstraat scheldwoorden en obsceen gedrag ten gehore brengt aan jou en in het speciefiek je vriendinnetje,kleine jongentjes aftuigd om hun zakgeld of gsm...
er zijn uiteraard ook Belgische jongeren die dit doen,in iedere cultuur vind je dat soort volk...maar toch valt het me op dat die bepaalde Belgische jongeren gewoonlijk gekleed gaan en zich gedragen als een mislukte kopie van hun Marrokaanse tegenhangers...
dan heb ik nog meer respect voor die Marrokaan dan voor die Belg,die is tenminste gewoon zichzelf dan
vraagje aan de Nederlanders onder ons,valt die generatie-kloof bij jullie ook zo hard op,of niet echt?
en nogmaals,ik heb niets tege buitenlanders hoor
maar zou gewoon eens graag mijn vraag beantwoord zien
flipkonijn zei:ik vind het heel erg om ergens rond te lopen met een paar blanke vrienden
en heeltijd na gegaapt te worden door van die allochtonen

ik voel mij graag thuis in m'n eigen landSaivy zei:flipkonijn zei:ik vind het heel erg om ergens rond te lopen met een paar blanke vrienden
en heeltijd na gegaapt te worden door van die allochtonen
Doet dat pijn misschien?![]()

Lake zei:"boeehoeehoeee, er kijken mensen naar me."
man the fuck up you pussy, denk ik dan.
Saivy zei:"In mijn eigen land."
Jouw eigen land zou niet eens goed functioneren zonder medewerking van andere landen, dus een beetje openstaan voor mensen van een andere cultuur kan geen kwaad.
En het gaat niet eens daarom.. de manier waarop je het zegt, "die allochtonen", precies alsof ze vreemde buitenaardse wezens zijn, het zijn ook gewoon mensen weet je.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."