Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWas me het nachtje wel..

Was me het nachtje wel..

8 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
V
Vince0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Afgelopen maandagnacht (ja oudejaarsnacht..) zo ernstig misgegaan. Ik moet zeggen dat ik wel vrijveel gedronken heb, maar dat doe ik altijd en ik red me wel. Thuis eerst op me dooie gemakkie een fles petrikov red (vodka) gedronken, daarna naar een feestje gegaan. Daar was ik rond half12. Tegen 12 uur nog wat champagne gedronken en gezellig gehad. Tot half2 ongeveer en daarna kan ik helemaal NIKS herinneren.

Ik werd om 3 uur smiddag's de volgende dag wakker en voelde me vreselijk, en nu een dag later ben ik nog steeds niet fit. Blijkt dat ik die nacht ernstig over de toeren ben gegaan en erg emotioneel geworden. Ik ben gevallen, ik kon niet meer lopen, niet meer praten, ik lag schuimbekkend op de grond totdat me vrienden me naar buiten gedragen hebben, gezocht hebben naar een taxi (die er uiteraard niet was), uiteinidelijk zelfs 112 gebelt omdat ze met me geen raad wisten (maar die waren onbereikbaar uiteraard). Daarna hebben ze maar een matrasje voor me gezocht waar ik over iemand heen gekotst heb (tja..).

Hier snap ik echt helemaal niks van want zoiets heb ik nog nooit eerder meegemaakt. En schuimbekken van alcohol, kan dat uberhaupt?

Ik gebruik geen drugs vanwege een slechte ervaring met alcohol, wiet en paddo's. Daar werd ik nog al angstig van.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tja, alcohol is ook gewoon een kutdrug :wink:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alcohol en Paddo's brengt ook vaker angst gevoelens terweeg... misschien voortaan eerst even informeren voor je dingen gaat combineren :wink:

En je kan wel gaan schuimbekken van alcohol vooral als er prik in zit (zoals bier en champagne) Dit is dan niet echt schuimbekken maar dit is het koolzuur dat omhoog wil komen :hearteyes: Wat kan je hier aan doen? Bij mij helpt chips (zout) en een glaasje water drinken altijd wel :)
B
BramLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nick de Neger zei:
Alcohol en Paddo's brengt ook vaker angst gevoelens terweeg... misschien voortaan eerst even informeren voor je dingen gaat combineren :wink:

En je kan wel gaan schuimbekken van alcohol vooral als er prik in zit (zoals bier en champagne) Dit is dan niet echt schuimbekken maar dit is het koolzuur dat omhoog wil komen :hearteyes: Wat kan je hier aan doen? Bij mij helpt chips (zout) en een glaasje water drinken altijd wel :)
Klik om te vergroten...

Hij zegt toch dat hij enkel alcohol had omdat hij in het verleden slechte ervaringen met drugs had. Dus dan is er toch geen sprake van een combinatie?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het zijn ook 2 antwoorden :wink: 1tje met hoezo alcohol en paddo's misschien een angstig gevoel gaf. En de andere over het schuimbekken op alleen alcohol :beer:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
je leert het nog wel ...

je moet niet aan sterke beginnen als jeje grenzen met alcohol niet fatsoenlijk kent...

en kan best aan de champagne liggen, heb ook een paar keer wat schuim naar boven gekregen en dat krijg je niet van sterke
V
Vince0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
over paddo's had ik geen vragen nee dat doe ik gewoon nooit meer :wink: daarnaast hou ik het de komende tijd wel weer gewoon bij bier, daar heb ik nooit last van. :beer:
a
azertyLid
01-01-2024, 00:00
#8
supper zatte nacht

amai,het begon allemaal dat 1 e ontschuldige palmpje dat ik van een boer kreeg op het veld tijdens de oogst,daarna ontwikkelde ik een beetje meer en leerde ik verkeerde vrienden kennen,die dronken namelijk heel veel bier,maar bij bier drinken bleef het niet... op den duur dronk ik al van s'morgend en liefst zoo zwaar mogelijk :daar wordt je wakker van zeiden men vrienden nu drink ik eleke dag minstens 2 flessen sterke en de rest... daarachter kan ik een nog wel een heerlijk zwaar biertje verdragen:ik wil echt stoppen ik zie de dood nabij komen ik denk dat ik best maar eens naar de aa stap

een treurend iemand dat het niet ziet zitten
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
hoelang drink je al zoveel? mag ik vragen hoe jeje voelt als je niet drinkt?

drink zelf een halve fles tequilla leeg per dag ongeveer (nu wel wat meer omdat het examens zijn). Kan jij alcohol ook echt bij alles gebruiken?

ik stuur je straks een pm

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."