#1
Afgelopen maandagnacht (ja oudejaarsnacht..) zo ernstig misgegaan. Ik moet zeggen dat ik wel vrijveel gedronken heb, maar dat doe ik altijd en ik red me wel. Thuis eerst op me dooie gemakkie een fles petrikov red (vodka) gedronken, daarna naar een feestje gegaan. Daar was ik rond half12. Tegen 12 uur nog wat champagne gedronken en gezellig gehad. Tot half2 ongeveer en daarna kan ik helemaal NIKS herinneren.
Ik werd om 3 uur smiddag's de volgende dag wakker en voelde me vreselijk, en nu een dag later ben ik nog steeds niet fit. Blijkt dat ik die nacht ernstig over de toeren ben gegaan en erg emotioneel geworden. Ik ben gevallen, ik kon niet meer lopen, niet meer praten, ik lag schuimbekkend op de grond totdat me vrienden me naar buiten gedragen hebben, gezocht hebben naar een taxi (die er uiteraard niet was), uiteinidelijk zelfs 112 gebelt omdat ze met me geen raad wisten (maar die waren onbereikbaar uiteraard). Daarna hebben ze maar een matrasje voor me gezocht waar ik over iemand heen gekotst heb (tja..).
Hier snap ik echt helemaal niks van want zoiets heb ik nog nooit eerder meegemaakt. En schuimbekken van alcohol, kan dat uberhaupt?
Ik gebruik geen drugs vanwege een slechte ervaring met alcohol, wiet en paddo's. Daar werd ik nog al angstig van.
Ik werd om 3 uur smiddag's de volgende dag wakker en voelde me vreselijk, en nu een dag later ben ik nog steeds niet fit. Blijkt dat ik die nacht ernstig over de toeren ben gegaan en erg emotioneel geworden. Ik ben gevallen, ik kon niet meer lopen, niet meer praten, ik lag schuimbekkend op de grond totdat me vrienden me naar buiten gedragen hebben, gezocht hebben naar een taxi (die er uiteraard niet was), uiteinidelijk zelfs 112 gebelt omdat ze met me geen raad wisten (maar die waren onbereikbaar uiteraard). Daarna hebben ze maar een matrasje voor me gezocht waar ik over iemand heen gekotst heb (tja..).
Hier snap ik echt helemaal niks van want zoiets heb ik nog nooit eerder meegemaakt. En schuimbekken van alcohol, kan dat uberhaupt?
Ik gebruik geen drugs vanwege een slechte ervaring met alcohol, wiet en paddo's. Daar werd ik nog al angstig van.
