Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoy Als je naar een feestje gaat en je wilt XTC/mdma nemen wat hebben jullie op voorhand gegeten? Ik eet nooit OP het feestje, ook niet als 't feestje bijna gedaan is (hamburger ed) want kan dan gewoon niet eten. Is 't beter om op voorhand iets vettigs te eten (friet oid) of toch best een salade met dressing/brood? Letten jullie daar speciaal op wat jullie eten voor je gebruik of niet? Gr"
"Okee, dus 't zal die avond voor mij een gewone maaltijd worden (niet te vettig) en ik ga eens proberen om niet vlak voor mijn vertrek te eten want idd de inslag duurt dan bij mij langer. Kotsen heb ik nog niet moeten doen, behalve een keertje van een mcpp pil (ervaring wil ik echt nooit meer meemaken!). Dus 3u ervoor ga ik eens proberen, thanks! Grtz"
"In 't begin als je pas op een groot event bent en je hebt iets genomen, dan sta je lekker gek te doen/dansen zonder dat jeje aan anderen stoort, maar enkele uurtjes later wanneer je je verplaatst (om bijvoorbeeld drank te halen) en wanneer het effect ietsje minder is. Hebben jullie dan ook het gevoel dat iedere persoon die je voorbijkomt in je ogen kijkt/je aanstaart?? Dat die personen precies fluisteren : 'kijk die heeft iets gepakt'? Soms heeft dit als effect dat ik me plots schaam etc, zeker naar 't einde van XTC toe, wanneer je enkel nog grote faren hebt maar je niets meer voelt... Een oplossing is een zonnebril, maar is dat zelf niet om problemen vragen? De personen met een zonnebril hebben meestal toch juist dingen genomen? Hoe doen jullie 't op feestjes? Zetten jullie een zonnebril op of maakt het jullie geen moer uit en verberg je je ogen niet (door bijvoorbeeld naar de grond te kijken...) Grts"
"Seatbelt zei: Favoriet (afgezien van heel klein hoekje van een blauwe driehoek mitsu) is de blauwe Ying-Yang, deze was kapot gepoeierd in een zakje. 128-164, niet zelf getest. Ik dacht dat ik een halve nam, bleek later de hele pil te zijn; IK GING HARD Klik om te vergroten... Genomen in poedervorm? Heb hier naast een hele BYY ook nog eentje volledig in poedervorm liggen, heb die in een cap gedaan. Maar durf em niet goed nemen, schrik dat in poedervorm ie te hard gaat."
"@WFL: een XTC gek jou zit aan te staren? Logisch eigenlijk als je daar met een pep-kop loopt dan trek je gewoon de aandacht van iedereen en een XTC user is dan sowieso meer gefocust en valt dat meteen op. Vandaar dat ze naar je kijken. Het is niet dat ik complottheorien oid begin te zien, gewoon mensen voorbij lopen, ze kijken op, fluisteren en ze gaan terug verder. Dat keer na keer het is niet dat ik het gevoel heb dat iedereen plots achter mij zich omdraait en naar me wijst, zo erg is het nu ook weer niet lol."
"Hi peepz Vorig weekend op feestje Heb ik 1 BYY (eerste batch) en 1 cap (120mg) op een tijdspanne van 8uur gebruikt en op 't einde was ik nog een beetje aan het gaan. Maar het was zeeeeeeeer geslaagd! Enige wat ik zou willen weten (en of jullie dat ook al gehad hebben): - Dat jullie niet veel herinneren van de vorige avond? Je weet wel dat je leuk gespaced hebt, niet te licht, niet te zwaar... Ik ben niet out gegaan heb 1 a 2 bodempjes vodka gedronken de rest Redbull/water/cola. Voelde me perfect/goed, maar ik herinner me de dag erna/vandaag niet zo gek veel meer... Enkel flarden of wanneer iemand erover verteld - Bij de inname van mijn Cap (2u30 na mijn blauwe ying yang) kreeg ik plots lichte steken in mijn borstkas en werd in de rechterkant van mijn hals precies een spier/zenuw dichtgeknepen, het gevoel dat eraan wordt getrokken. Dit is na 20min overgegaan, de rest van de avond geen last meer gehad. Iemand die dit al heeft meegemaakt? of weet wat dit is? Groetjes"
"iSmokex zei: Het weinig herinneren herken ik wel, dit heeft iedereen wel denk ik. En hoe langer geleden het word, hoe vager het beeld van de avond (dat is altijd wel zo natuurlijk, maar met een avondje op mdma merk ik dit toch wel in grotere mate) Die steken in je borst kunnen misschien komen doordat je veel hebt gerookt? Weet nietof dit het geval is, maar als ik veel rook heb ik daar soms ook last van. Anders zou het misschien kunnen zijn doordat je hart wat harder te keer gaat? Klik om te vergroten... Idd, ik heb enorm veel gerookt! Ben eigenlijk enkel een roker als ik opstap ga, en als ik gebruik heb rook ik (eigenlijk) veel te veel. Heeft denk ik met stuff te maken... aangezien ik geen roker ben had ik niet de connectie pijn en roken gelegd... Dus ik zal teveel gerookt hebben? Wist niet dat dit door roken kon gebeuren... sigaretje opsteken was idd wel iedere keer het geval Thx voor je antwoord!"
"Hoy allemaal, binnenkort is er een feestje en heb hier nog een blauwe ying yang en mdma poeder. Vorige maand heb ik de laatste keer gebruikt, omdat ik zeker wil preloaden voor dat ene vette feestje! Toen heb ik een halve BYY gebruikt, maar voelde er niet zo veel van, na 1u maar het andere halfje en ook hier voelde ik niets. Nu zou ik eens een hele BYY willen proberen voor dat feestje, dus voordat ik binnenga een BYY droppen. Het duurt zeer lang voordat een BYY inslaat, het feestje begint om 21u dus dan moet ie om 22u beginnen in te slaan. Maar omdat het feestje 9u duurt heb ik niet voldoende aan 1 byy, heb ook nog een aantal caps met Mdma poeder (120mg per cap 80%). Zelf weeg ik 74kg. Mijn vragen zijn: - kan ik een blauwe ying yang combineren met een mdma cap? - Een cap slaat bij mij heel snel in (na 20 a 30min) maar de effecten duren niet zo gek lang, 1u30 max. Iemand een idee hoe ik de effecten van een cap langer kan laten duren? - Inname van de BYY om 21u, inslag om 22u, werking tot max 1u, dan cap nemen, inslag cap om 1u30 tot 2u a 2u30 met einde om 3u... Dan heb ik nog 3uur te gaan wat zou ik dan doen? Niets meer nemen? Een halve cap? Een hele cap? Of kan ik een cap langer laten werken (zie vraag hierboven)? Groetjes en alvast bedankt!"
"Hi Als ik een mdma capsule van 120mg heb op een feestje, en ik doe deze in mijn vol flesje water. Kan ik dan de hele tijd aan dit flesje drinken om 'bij te doseren'? Of moet ik mijn mdma capsule in een half fles water doen? Wat is dus de hoeveelheid water/oplossing die je nodig hebt om te doseren? De caps zijn 120mg groot. Word je nog sneller waus als je aan je flesje drinkt? Ik neem aan dat het effect onmiddellijk is ? Iemand die ervaring heeft in het oplossen van mdma in vloeistof op een feestje? Ik hoor het graag. Groeten Boris"
"De Byy zijn getest op 130-140mg (pillreports) @ Dopezilla: je zegt starten met een hoge begin dosis, is het dan niet beter om te starten met een Byy(140mg)? Deze een tijdje geven om in te werken en als ie aan het pieken is, net voor/na de piek een cap van 120mg? of een halve cap? @ peter: dat is het juist, als ik te laag doseer dan voel ik de eerste niet, van een halve Byy voelde ik dus niets, een hele heb ik nog niet gedaan. Een cap van 120mg dus eigenlijk 99mg puur voel ik wel, maar hij piekt niet zo lang, na 1u30 ben ik al terug 'nuchter'. Het feestje duurt 9uur en zou dus een optimale spreiding willen zonder een te hard speedy effect. Thanks"