#1
Speedy? 300 mg mdma? shiit, dat is al tegen het hallucineren aan... Eerder totale heerlijke chaos dan 'speedy'...
BorisDude zei:@ peter: dat is het juist, als ik te laag doseer dan voel ik de eerste niet, van een halve Byy voelde ik dus niets, een hele heb ik nog niet gedaan. Een cap van 120mg dus eigenlijk 99mg puur voel ik wel, maar hij piekt niet zo lang, na 1u30 ben ik al terug 'nuchter'. Het feestje duurt 9uur en zou dus een optimale spreiding willen zonder een te hard speedy effect.
peter pan zei:BorisDude zei:@ peter: dat is het juist, als ik te laag doseer dan voel ik de eerste niet, van een halve Byy voelde ik dus niets, een hele heb ik nog niet gedaan. Een cap van 120mg dus eigenlijk 99mg puur voel ik wel, maar hij piekt niet zo lang, na 1u30 ben ik al terug 'nuchter'. Het feestje duurt 9uur en zou dus een optimale spreiding willen zonder een te hard speedy effect.
Hoeveel weeg je dan zelf. En gebruik je vaak (als in elke week)
Ik zelf weeg +- 70kg en merk een pil van 70MG MDMA wel degelijk. Ik neem wel maar ongeveer 4 keer per jaar MDMA.
Halfjes bijdoseren (halfje=30 a 40mg) kort na de piek (dus max een uur na de piek van de eerste inname en vervolgens elk uur na elk halfje) geeft bij mij een goede verlenging van het love gevoel. Maar je bereikt hoe dan na +- 180mg MDMA een einde van je geluksgevoel.
9 uur liefzalig op het feest rondlopen wordt vrij lastig dus.
GHB kan je ook weer naar dat geluksniveau brengen als je dat oke vind. Dan kun je het na die 4 a 5 uur nog wel rekken tot het einde.
succes ermee!
Dit zeg ik omdat je een blauwe ying yang makkelijker in tweeën kan breken om bij te nemen.BorisDude zei:@ Dopezilla: je zegt starten met een hoge begin dosis, is het dan niet beter om te starten met een Byy(140mg)? Deze een tijdje geven om in te werken en als ie aan het pieken is, net voor/na de piek een cap van 120mg? of een halve cap?
Een prima plan.BorisDude zei:Goed plan denken jullie?
Biertje zei:Speedy? 300 mg mdma? shiit, dat is al tegen het hallucineren aan... Eerder totale heerlijke chaos dan 'speedy'...
Seatbelt zei:Ik hoor goede plannen.
Mhm over welk feestje zou dit tog gaan?
Ik denk dat het in ieder geval een Masterlijk feest word![]()
Seatbelt zei:Ik hoor goede plannen.
Mhm over welk feestje zou dit tog gaan?
Ik denk dat het in ieder geval een Masterlijk feest word![]()
knolselderij zei:Seatbelt zei:Ik hoor goede plannen.
Mhm over welk feestje zou dit tog gaan?
Ik denk dat het in ieder geval een Masterlijk feest word![]()
of in iedergeval n feest waar hardcore word gedraait
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."