Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Met deze combo ga ik me vermaken op defqon dit jaar denk ik! Ik laat de mdma een keer achterwegen. Wel lekker erbij uiteraard!"
"Verfverdunner in partydrug levensgevaarlijk Door MONICA BEEK ROTTERDAM - De verslavingszorg slaat alarm over een levensgevaarlijke, zelfgebrouwen drug in het Nederlandse uitgaansleven. Het middel op basis van verfverdunner is bijzonder gevaarlijk, omdat de dosering heel nauwkeurig moet zijn. Eén druppel te veel kan al tot een overdosis leiden. Verslavingsinstantie Trimbos waarschuwt voor de mogelijke gevolgen van de schoonmaak-cocktail. Een industriële verfverdunner wordt vermengd met stoffen die in de bouwmarkt te koop zijn, zoals gedestilleerd water en gootsteenontstopper (natriumhydroxide). Het mengsel wordt gekookt en vervolgens gedronken. Op partysites informeren gebruikers elkaar uitgebreid over het juiste recept en de perfecte dosis. Er wordt gemeld dat het drankje ‘brandt in de keel’. Verfverdunners, die onder meer goed tegen graffiti werken, bestaan grotendeels uit GBL (minstens 98 procent gammabutyrolactone). De dure middelen worden verkocht via groothandel en internet en zijn alleen bedoeld voor professionele schoonmakers. In het lichaam wordt de GBL-cocktail omgezet in de partydrug GHB die lustopwekkend kan werken. Het fenomeen is overgewaaid uit Groot-Brittannië, waar het al sinds 2005 wordt gesignaleerd. Leveranciers van de GBL-middelen screenen hun klanten om partygangers te weren. Die zijn daar woedend over, aldus een leverancier, die uit angst voor represailles anoniem wil blijven. ,,Vorig jaar kregen we 141 telefoontjes over GHB, ongeveer een tiende daarvan ging over verfverdunners,’’ zegt Nathalie Dekker van de DrugsInfolijn. Bellers wilden vooral weten of het drinken van de verfverdunner gevaarlijk is. Dekker waarschuwt dat GBL sterker is dan GHB. Een kleine hoeveelheid, vooral in combinatie met andere middelen als alcohol, kan leiden tot ademhalingsmoeilijkheden, coma en mogelijk de dood. Bron: http://www.ad.nl/diagnose/article1663580.ece"
"GHB wordt al jaren als partydrug gebruikt. Mensen zien gootsteen onstopper staan en gaan meteen flippen. Het is een vorm van zout. En als de krant een beetje z`n best had gedaan om wat onderzoek er in te steken weet je als je ghb maakt en de gootsteen ontstopper mengt met gbl deze twee stoffen elkaar opheffen en daardoor een vloeistof krijgt waarvan de ph neutraal is. Wanneer snappen ze het nou eens Weer lekkere negatieve publiciteit om niets!"
"Sorry hoor, maar dit artikel is zo samengesteld dat het de menigte overtuigd dat GBL en GHB troep is, er word nergens vermeld dat de ene goodsteentontstopper de andere niet is... Was dit maar het geval, dan was het een educatief, waarschuwend en adviserend artikel geweest ipv het regelrecht zwart maken van GHB/GBL gebruik."
"Ik vind alleen trippen erg fijn als ik mezelf met mezelf wil confronteren. (klinkt leuk :P ) Vaak is het wel lastiger om het echt constant naar je zin te hebben omdat je jezelf gewoon verplicht te worden geconfronteerd met datgene wat niet in balans is in jezelf. (problemen met familie, dingen die je in het dagelijksleven niet doet zoals je ze wilt doen etc.) Persoonlijk vind ik paddo's geschikter om dit soort zaken boven water te brengen en neem ik dan ook liever LSD met 2 of 3 tripmaatjes. Vroeger veel lachgas erbij gebruikt, maar dit ging op een gegeven moment helemaal verkeerd. Ik kwam in werelden vol demonen terecht ipv dat het een hemelse boost aan mijn trip gaf (bespaar verder de details, maar ik ben nog nooit zo bang geweest als de keren dat ik deze hel dimensie betrad) Tip: Neem een doppie GHB net nadat je je acid hebt ingenomen, dan ben je zowieso verlost van spanning die er voor kan zorgen dat je niet lekker in de trip komt."
"sjaartrol zei: BoriZ zei: Tip: Neem een doppie GHB net nadat je je acid hebt ingenomen, dan ben je zowieso verlost van spanning die er voor kan zorgen dat je niet lekker in de trip komt. Klik om te vergroten... bweuik, toch geen lsd (= beste uitvinding ooit) mengen met ghb (= domste uitvinding ooit) Klik om te vergroten... Wat??? GHB is een geniale uitvinding man! Het stimuleert socialisatie, wat betekend dat je graag wil communiceren met anderen op alle gebieden. Emotioneel, intelectueel en sexueel. Deze communicatie levert een sterk en diep gevoel van geluk. Waarom? Omdat GHB paranoïa doet verdwijnen en vertrouwen versterkt. Met andere woorden onze neiging tot paranoïa sterk verminderd Door deze sociale boost, ook al hoef je niet sociaal te zijn als je in je eentje tript, kom je veel lekkerder en vooral zekerder de trip in. (vind ik dan he) Het remt immers je angsten Maar enough about GHB, wil niet teveel offtopic gaan. Ik heb nu eindelijk een flessie vloeibare acid weten te regelen, nog ffies 2 weken mn stage afronden en dan gaan we een mooie zomer tegemoet"
"Ik heb de laatste trip op paddo's in mn uppie gewoon een half uur zitten zwetsen om me vervolgens kapot te lachen om elk woord dat uit mn mond kwam"
"Delirium zei: Salvia PS: Heeft iemand ervaring met de traditionele methode: het kauwen van de blaadjes? Ik heb zelf nog ongeveer 20 gram blaadjes, en kauwen schijnt milder en langer effect te hebben dan roken. Ik ben er best benieuwd naar Klik om te vergroten... Salvia divinorum oraal, heel spiritueel en fijn! Stof: Divinorum a Methode: Quid van ongeveer 15 bladeren (waarvan 3 hele grote) Na een pittige vrijdagavond werd ik vandaag wakker. Ik keek naar mijn salvia plant en er was een groepje bladeren afgevallen. Gisteravond was ik nog aan het lezen over de ‘quid methode’ en dacht dit kan geen toeval zijn Met nog een paar blaadjes die er al eerder af waren gevallen en aan het drogen waren rolde ik alles op. Om de smaak wat verdraaglijker te maken een dikke lepel honing erbij en dit alles tot een quid verwerkt. Ik maakte mijn bed op, stak een wierookje op naast mijn Boeddha en Shiva beeldje, zette mijn salviaplant naast mijn bed op hoofdhoogte en zette heel zachtjes de cd: “mystery of the yeti” op. Ik stopte de best grote quid in mijn mond en om de 10 seconde ongeveer kauwde ik er een paar keer flink op. Mijn hemel! Wat kwam er de eerste paar keren veel sap uit! Gelukkig kon ik het nog net allemaal in mijn mond houden. De bitterheid was door de honing inderdaad opmerkelijk minder, alhoewel ik toch af en toe kokhals neigingen kreeg want het blijft goor. Omdat ik nu al zover was wilde ik niet opgeven en heb de berg sappen eerst 15 min in mijn mond weten te houden. Hierna de helft uitgespuugd en mijn mond weer laten vullen met de rest wat er nog in de bladeren aan sap zat. Met mijn ogen dicht voelde ik me hele lichaam langzaam heet worden. Dezelfde hitte als welke ik tijdens het roken ervaar kwam opzetten, alleen veel geleidelijker en minder opdringerig. Ik voelde een soort merkwaardige druk op de plek van mijn derde oog wat ik ook vaak tijdens trippen op andere middelen heb. Ook zag ik een soort witte schimmige visuals. Er waren naar mijn idee genoeg minuten om en heb de bladerenzooi uitgespuugd in een emmer die ik naast mijn bed had klaar liggen. Vervolgens een glas water weggedronken (ook klaar gezet) en weer gaan liggen. Ik deed mijn ogen na een tijdje weer langzaam open en zag de rook van de wierook heel rustig zijn weg vinden rondom mij en de plant, alsof het ons verbond. Vervolgens sloot ik mijn ogen weer om me op de inwerking te concentreren. Ik bleef laten merken dat ik veel respect had voor salvia en hoopte op een fijne ervaring. Aan de hitte was ik inmiddels gewend en ik hoefde er niet meer van te zweten. Nu voelde ik vanuit mijn rechterhand alsof er een lijn om mijn lichaam heen werd getrokken. Ikzelf heb last van de ‘ziekte van crohn’ en op de plek waar ik operaties heb gehad voelde ik een soort van steken, maar niet storend, wel duidelijk dat daar iets niet goed was, zoals bij mij al bekend. Dit deed me denken aan de indianen verhalen van salvia gebruik om oorzaken van ziektes vast te stellen of zieke plekken te laten helen. Ik voelde mijn ‘ik’ heel lichtjes naar rechtsboven verplaatsen en ik raakte in een soort lucide droom staat, maar dan nog wel wakker. Ik begon me heel ontspannen te voelen, net zoals je je voelt als je ’s nachts wakker wordt om te pissen en vervolgens weer net in je bed ligt. Ik besloot op mijn linker zij te gaan liggen met mijn hoofd gericht op het Boeddha en Shiva beeldje en de wierook, waarnaast mijn grootste salvia plant stond. Ik begon diep in en uit te ademen want hier had ik behoefte aan. Iedere keer als ik uitademende voelde ik mijn lichaam meer ontspannen en ondertussen was alle gaarheid van gisteravond verdwenen en had plaats gemaakt voor een zeer diepe rustige staat van zijn. Ik keek op de klok en er waren inmiddels 50 minuten voorbij. Ik voelde mezelf precies zoals ik me voel na een lange meditatie, terugkerend naar de werkelijkheid. Ik ging langzaam zitten en uiteindelijk liep ik naar de pc om vervolgens meteen dit verslag te schrijven. Conclusie: ik heb niet echt getript, maar ben enorm blij met de rust en ontspanning die ik heb terug gekregen van lady salvia. Ik voel nog steeds steekjes op de plek waar ik vroeger veel geopereerd ben. Mijn gehele buik voelt wel een stuk rustiger aan dan toen ik wakker werd en geestelijk ben ik enorm opgeknapt maar vooral tot rust gekomen. Salvia via de orale manier? AANRADER! Ik ga zeker nog een hogere dosis op deze manier proberen, alleen blijft het voor doorzetters die een bek vol ranzigheid minstens een half uur kunnen volhouden."
"Jawel, je kan ze 'rehydraten' door ze in water te leggen"
"Radeon915 zei: Zou je ook extract oraal in kunnen nemen? dat is een stuk minder veel dan zo'n hoop bladeren en smaakt denk ik ook minder sterk. Dus dan gewoon het extract onder je tong leggen en het er een kwartier laten zitten ofzo.. volgens mij zou het wel mogelijk moeten zijn, wat denken jullie? Klik om te vergroten... Dit schijnt inderdaad goed te werken ja! Je verhaal wat betreft je salvia plant lijkt zo fucking veel op het probleem van mijn plant. Had je toevallig ook last van varenrouwmugjes? Ik heb toentertijd 1 stekje weten te redden en die is inmiddels ook alweer dik een meter Zal eerdaags wel ff een foto posten. Salvia planten zijn gruwelijk vet"