Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb + bodybuilding

Ghb + bodybuilding

10 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is tenslotte een partydrug, en idiaal op feestjes omdat het geen spiermassa eist. Zeg maar een goddelijk geschenk ipv alcohol voor een bodybuilder....

Ik gebruik dagelijks 1 a 2 kleine porties en liefst dan ook voor men training. Ik heb de indruk dat mijn spieren minder snel vermoeien..
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is absoluut geen party drugs, omdat er vele mensen (lees: vele slachtoffers) zijn die er niet mee kunnen omgaan of het ongemerkt krijgen toegediend. Er is nog altijd sprake van misbruik van die drugs.

Waarschijnlijk is het voor jou wel een partydrugs, omdat je er er goed over geïnformeerd bent, maar in algemene zin is het echt GEEN party drugs. Uitzonderingen daar gelaten dus.

Laat het verwijderen uit het uitgaansleven en er zullen minder slachtoffers zijn. De kans op overdosering en outgaan zit er in. Er zijn genoeg andere pretmiddelen.

Bovendien is het een spierverslapper en er wordt pas groeihormoon afgezet na een grote dosering, waarbij je out gaat. Daarnaast zal het ook cortisol afzetten wat weer contrair werkt. Energie die vrijkomt is van de afbraak van je spier. De opbouw van masse komt meer doordat het je eetlust vergroot en je meer bouwstoffen en energie binnen krijgt. Tevens houdt het vocht vast zodat je ook breeder wordt.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eten en rust is uiteraard 10000 maal zo belangrijk.

Ik ben bijna van mijn ghb verslaving af, alleen in de weekends nog ..
Ik wil alleen even zeggen dat je beter een potje ghb kan nemen ipv xtc :wink:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
davie zei:
Het is absoluut geen party drugs, omdat er vele mensen (lees: vele slachtoffers) zijn die er niet mee kunnen omgaan of het ongemerkt krijgen toegediend. Er is nog altijd sprake van misbruik van die drugs.

Waarschijnlijk is het voor jou wel een partydrugs, omdat je er er goed over geïnformeerd bent, maar in algemene zin is het echt GEEN party drugs. Uitzonderingen daar gelaten dus.

Laat het verwijderen uit het uitgaansleven en er zullen minder slachtoffers zijn. De kans op overdosering en outgaan zit er in. Er zijn genoeg andere pretmiddelen.

Bovendien is het een spierverslapper en er wordt pas groeihormoon afgezet na een grote dosering, waarbij je out gaat. Daarnaast zal het ook cortisol afzetten wat weer contrair werkt. Energie die vrijkomt is van de afbraak van je spier. De opbouw van masse komt meer doordat het je eetlust vergroot en je meer bouwstoffen en energie binnen krijgt. Tevens houdt het vocht vast zodat je ook breeder wordt.
Klik om te vergroten...


- Het is bewezen dat je bij een hoeveelheid vanaf 0.2 gram ghb 4 maal zoveel GH zal aanmaken tijdens je slaap. Je moet het wel net voor slapen gaan innemen.

-Wat de cortisol aangaat heb je wel gelijk. Dit is een streshormoon dat je spieren letterlijk opeet. (ook lichaamsvet). Daarom is het positief gebruik van ghb bij bodybuilding nog niet helemaal 100% vast gestelt. Maar in elk geval veel beter voor je spieren dan alcohol(dat het herstelproces vertraagt), speed, xtc ..

-Het houd vocht vast waardoor je voller lijkt. Maar dit gaat er net zo makkelijk weer af
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flugeltje zei:
- Het is bewezen dat je bij een hoeveelheid vanaf 0.2 gram ghb 4 maal zoveel GH zal aanmaken tijdens je slaap. Je moet het wel net voor slapen gaan innemen.
Klik om te vergroten...

De meningen daarover lopen uiteen. Waaruit zou dat dan blijken en wie heeft dat bewezen?

Bij een dossis van 3gr voor het slapen gaan bereik je het meeste effect. Bij 3,5gr is de afgifte van cortisol veel hoger zodat het een negatief effect het. En bij 2,5 gr wordt er minder GH afgegeven.

Maar er zijn ook beweringen dat bij lage doseringen GHB het groeihormoon de negatieve werking van cortisol (en prolactine) overtreft. De grens is vaag. In feite is het gewoon onduidelijk en niet goed onderzocht.
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#6
eet dan gewoon fatsoenlijk, fatsoenlijke eet-train schema

veel beter
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Everio zei:
eet dan gewoon fatsoenlijk, fatsoenlijke eet-train schema

veel beter
Klik om te vergroten...

Mee eens, ik let nu ook een beetje met regelmaat op mijn voeding en doe 3 keer per week krachttraining, works like a charm
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#8
maar xtc is zo lekker :hearteyes:
B
BoriZLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik gebruik G tijdens mijn dagelijkse krachttrainings uurtje, omdat het op dat moment meer hormonen aanmaakt en het me motiveert!

Ook het idee dat het helpt zorgt er voor dat je sneller resultaten bereikt denk ik!
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
http://www.mesomorphosis.com/articles/dharkam/ghb.htm

Wel een stukje Engels, maar een must know voor de ghb gebruikers
j
jopsa!Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je ut egt voor ut sporte wil gebruike, gebruik dan gewoon GABA.

Daar is makkelijker aan te kome en tis veiliger.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."