#1
Thanks voor de info!
Ik heb in de voortuin een zooitje papave staan. Wel irritant dat de buren pal op de tuin kijken en ik nog bij mn pappie en mammie woon, maar ga toch kerven vrijdag! :P een paar bloemen zijn namelijk afgelopen weekend uitgebloeid.
Ik heb in de voortuin een zooitje papave staan. Wel irritant dat de buren pal op de tuin kijken en ik nog bij mn pappie en mammie woon, maar ga toch kerven vrijdag! :P een paar bloemen zijn namelijk afgelopen weekend uitgebloeid.
