Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ErnstJünger zei: Bored zei: ...dinsdagochtend viel het nog mee en voelde ik me prima, maar naarmate de dag vorderde werd dat wel anders. Klik om te vergroten... Kan je verduidelijken wat er dan dinsdag gebeurd is? Lichamelijk ongemak? Serotonine-tekort? Klik om te vergroten... Hm het was voornamelijk lichamelijk ja. Ik kreeg 's middags ontzettend veel last van mijn kaken en sowieso de binnenkant van mijn mond, maar ja dat krijg je nu eenmaal met stimulanten . Verder over mijn gehele lichaam een uitgeput gevoel. Ik voelde me ook nog een beetje futloos (serotine tekort idd denk ik), maar dat viel mee."
"Mephedrone, ghb en alcohol. En zo heel af en toe een jointje"
"Ik zou zeggen: Je bent verslaafd als je iets gebruikt terwijl je het eigenlijk niet wil gebruiken (bv omdat je weet dat je het niet zo vaak zou moeten doen, of omdat je andere verplichtingen hebt), maar niet de wilskracht hebt om dat niet te doen. Soms is het (vooral voor de omgeving, voor jou dus) lastig om te concluderen of iemand verslaafd is of niet. Als ze echt vindt/denkt dat ze niet verslaafd is, dan zou je kunnen voorstellen dat ze een tijd even niks gebruikt. 2-3 Maanden bijvoorbeeld. Als ze niet verslaafd is, dan zou dit haar makkelijk af moeten gaan. Als ze dit voorstel meteen afslaat (wat ze waarschijnlijk doet), dat zijn er eigenlijk 2 mogelijkheden: 1: Ze is echt niet verslaafd en je maakt je teveel zorgen. Je geeft echter aan dat ze vaak gebruikt, dus ik denk dat ze op zijn minst een probleem heeft en richting verslaving gaat, als ze nog niet verslaafd is. 2: Ze is verslaafd en zit in de ontkenningsfase. Waarschijnlijk is dit het geval. Ik neem aan dat je haar wilt helpen, als dit zo is, vergeet dan nooit: Stel je als een vriend op en nooit vijandig. Praat met haar over haar gebruik, maar beschuldig haar nergens van. Probeer haar zelf te laten inzien dat haar gebruik onverantwoord is, zonder te pushen. Ze zal eerst onder ogen moeten zien dat ze een probleem/verslaving heeft, voordat er iets aan kan veranderen. Laat je ons nog een keer horen of ze verslaafd was of niet?"
"1. op welke leeftijd ben je met drugs begonnen? 14 à 15: Alcohol en soft-drugs, 17: Harddrugs 2. welke drugs heb je allemaal gebruikt? Alcohol, wiet, hash, gbh, gbl, truffels, speed, mephedrone, xtc en ketamine. 3. welk effect had drugs op jou? Het effect wat ik verwachtte. 4. hoelang ben je al verslaaft? Ik ben niet verslaafd. 5. hoe en waarom ben je met drugs begonnen? Alcohol was met vrienden in de 4e klas tijden een projectweek, gewoon omdat we dat stoer/leuk vonden. De rest allemaal voor het eerst gebruikt uit nieuwschierigheid. 6. hoe was je leven voor en tijdens het drugsgebruik? Weet ik veel. 7. weet je familie dat je drugs gebruikt/gebruikte? Nee, voor hun eigen bestwil weten ze dat niet. Het zou ze alleen maar wanhopig maken denk ik. 8. wou/wil je van de drugs af? Nee. 9. wat waren de gevolgen van je drugs gebruik Niet zoveel"
"En al die tijd rondgereden zonder ongelukken? Chapeau (y) Oké dat was flauw, maar wat deden jullie sowieso in die auto? Ten eerste: Drugs + verkeer = no go.Ten tweede: Lekker thuis of bij vrienden speed/coke gebruiken is toch veel chiller dan in een auto? Or is that just me? Conclusie: - je woont nog bij je ouders en ze mogen niet weten dat je gebruikt, óf - je (/je vriend zijn) auto is tevens je huis. Dit was een hele rare trip. Klik om te vergroten... Voor zover ik weet kan je niet trippen op stimulanten. Met speed/coke op kan je wel: Flippen, je vriend(in) of iemand anders wippen, voor hem/haar strippen, met de auto slippen, de politie ontglippen, ergens in knippen, of een knappe serveerster tippen. Als ik zo naar dat rijtje kijk, gok ik dat je flippen bedoelde. Wat betreft de vraag: Van genoeg coke kunnen mensen al behoorlijk paranoïde worden, doe er ook nog wat speed bij en dan gebeurt dit nog sneller. Dat is althans wat ik heb gezien bij andere mensen, zelf heb ik het nooit uitgeprobeerd."
"ik ben 2 weken geleden gestopt met roken, dus tabak moet ik niet meer maar ik vond (en vind nog steeds) het altijd al chiller om puur te roken en lekker high te worden ipv super slap stoned (wat ook wel iets heeft hoor, daar niet van)"
"Boner zei: Of dat je tegen je ma moet praten Klik om te vergroten... schijtirritant is dat ^^ en mensen die je uitschelden voor junk, vieze blower of iets dergelijks (als je aan het blowen bent) heb ik ook een hekel aan"
"jcp zei: Ik kan vaak pas echt ontspannen met m'n pa of ma praten als ik juist stoned ben... Klik om te vergroten... haha droogheid ^^"
"Re: Re: berbe zei: ben er niet fier op 2 weke nooit meer doe ik dat Klik om te vergroten... j3rrycandy zei: haha miss is dat wel zo maar ik ken meisjes van 16 die zo 12 dagen/nachten wakker bleven van de pep totdat haar lenzen na 11 dagen in dr ogen gebrand zaten.. Klik om te vergroten... { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Smulpaapje zei: Het wereld-record staat op 11 dagen en nachten, zonder speed! Dus wie weet.. Klik om te vergroten... Je hebt een punt, maar vergeet niet dat dat record 40 jaar geleden gezet is en dat sindsdien velen geprobeerd hebben het record te breken, allen zonder succes. De persoon die eigenlijk ooit het langst wakker is gebleven zal ongetwijfeld iemand met Fatal Familial Insomnia zijn, zal wel ergens rond de 6 maanden zijn. Maar goed, om nou van een record te spreken als iemand door zijn ziekte niet kan slapen en daardoor ook overlijdt.."
"Afgelopen maandag op dinsdag heb ik de nacht doorgehaald op mephedrone. Ik schat dat ik ongeveer 400-500 mg in totaal heb genomen, beginnend met 100 mg rond 10 uur en daarna elk half uur/uur een beetje bijgepakt. Tegen de ochtend werd het effect wel iets minder idd. Ik was dit overigens niet van plan toen ik er om 10 uur mee begon, maar voor ik het wist was het alweer 8 uur. Niet aan de raden als je de dag erna naar je studie of werk moet btw, dinsdagochtend viel het nog mee en voelde ik me prima, maar naarmate de dag vorderde werd dat wel anders."