Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"combo's van drugs is enkel voor mensen die al genoeg verstand ebben van drugs en trippen kvraag mij serieus af wrm ge zoiets zou doen ge wilt mss int nieuws komen da de media drugs ng eens in een slecht licht kan brengen"
"keb ergens gelezen dat je dat in bepaalde "kerken" met een groep mensen kunt volgen zo een sessie? santo daimo kerkgroep ofzoiets? ik ga et later eens gebruiken, nu ben ik ng te jong en te onervaren lijkt mij wel een zeer intressante drug perfect voor lichaam en geest te reinigen"
"Ik heb eens 3 dagen nadat ik LSA had genomen terug LSA genomen en ik moet zeggen dat het effect pakken minder was terwijl ik een veel grotere hoeveelheid had genomen."
"tjah kweet nie echt of je die misselijkheid kunt tegengaan en van die thee weet ik ook niets ik heb ze vermalen in een koffiemolen daarna een half uur laten weten in warm water en dan opgedronken (wat niet echt makkelijk was) daarna voelde ik mij een half uur misselijk en ik ging bijna een bad trip krijgen maar ik had gelezen dat wanneer je weed smoort dan dat de misselijkheid weg is en dit was zo wat volgde was een sterke weedtrip die ongeveer 10uur duurde"
"heb een gripper bong en een multichambered bong http://www.large-online.nl/bin/shop...3&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=search&LANG=NL gripper bong is goed voor snel snel te gebruiken, die multichambered bong is beter voor de gezondheid kvind ook dat ik higher ben van die multichambered een hookah vind ik tof gwn omdat het traditioneler is je hebt ook gravity bongs, dat kan je zelf ook maken maar lijkt mij nie al te gezond omdat je al de rook zo in je longen drukt"
"die flikken zijn om te lachen ze bestrijden de criminaliteit maar moest het kweken van cannabis in nederland legaal zijn dan was er ver geen criminaliteit maja wss hadden ze dan geen werk meer, want moordenaars en dieven inrekenen da kunnen ze allees niet anyway die flikken verdoen hun tijd toch, ze kunnen de strijd tegen cannabis toch nie winnen (ge kunt de natuur nie tegenhouden ) vb: vorig jaar werden er 2 drugkoeriers opgepakt en ze moesten voor de rechtbank voor et bezit van 30(!) kilo cannabis 1 ging vrijuit en de ander kreeg maar 6maand cel de 6maand zijn gepasseert en 100% zeker da die gast terug drugs transporteert"
"ja ik ben dus misschien van zin om een peyote cactusje te kopen http://www.azarius.net/index.php?category=2&subcategory=2&tabID=1 maar aangezien ik een leek ben in het kweken wil ik toch paar tips willen kheb al wat gezocht bij meneercactus maar zou graag wat tips krijgen aangezien er niet zoveel staat bij het kweken van een cactus zelf dus graag tips, waarschuwingen, vereisten whatever alles is welkom"
"euh tijd speelt niet echt rol en het is niet echt om de cactus te eten, het is gwn omdat ik het een erg mooie cactus vind en ook omdat ik gefacineert ben door indiaanse culturen @sweet_shadow: niet zaaien, enkel de cactus zelf al kopen, die van 1-2cm of 3-4cm eigenlijk zou ik willen weten hoeveel water en hoeveel zonlicht dit nodig heeft kheb ergens gelezen 1keer om de week water geven maar kweet niet in hoevere dit verandert naarmate de cactus ouder wordt is het verstandig om dit binnen te planten? en is er speciaal potgrond voor nodig?"
"Psycho_Chrono zei: gewoon binnen op je versterbank zetten en niet teveel water geven, dan word ie geel en gaat ie dood. Ik zal binnenkort even navragen hoe vaak water je hem moet geven, maar volgens mij is 1 keer per week zelfs te veel, aangezien een cactus een jaar zonder water kan (sommige soorten) Ik weet het niet zeker, vraag het straks even na Klik om te vergroten... alvast bedankt dage zoveel moeite wilt doen voor een kweek-leek als ik ook de rest bedankt voor te reply'en natuurlijk"
"Psycho_Chrono zei: breng het anaal in Klik om te vergroten... wat heb jij met anaal en een gat enal"