Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ook!"
"Dan doe je die wiet toch gewoon als beleg op een geboterd broodje! (duh) :P"
"Ik heb het ook niet zo op het religieuze aspect van dit zweverige zweetritueel. En dan nog een zweetguru erbij om in een buitenlandse taal enkele spreuken voor te zeggen en de "cerimonie" te leiden! Je kunt beter naar een zogenaamd droge sauna gaan waar de hitte ook via stenen verspreid wordt. Daarna duik je totaal relaxt in het zwembad en zweeft volkomen slap en lenig over de bodem. HEERLIJK! En dan weer terug de sauna in. In Duitsland zijn er volgens de kranten afgelopen weekend 2 personen in zo'n zweettent gestorven. In Amerika heeft men zweettipis waarin hetzelfde ritueel gehouden wordt. De Schepper is overal en echt niet speciaal in de sweatlodge!"
"Er zitten best wel spannende rapporten bij, ik vind ze over het algemeen erg goed, maar als je dan alles opnieuw moet gaan lezen om het beste er uit te pikken... . Ik zal het de volgende maand proberen dan noteer ik meteen na lezing ff wat ik erg goed vond. In ieder geval hulde aan alle rapporteurs > Keep up the good work!"
"Ik herken dat tripachtige helaas niet in zolpidem (wel jammer eigenlijk), wel dat je op een gegeven moment zo maar ergens in slaap valt, met eten of drinken knoeit omdat het uit je hand glijdt etc. Of dat je als een soort slaapwandelaar rondloopt. En het geeft ook black-outs ook al neem je weinig en ben je aan het middel gewend. De volgende morgen geeft het geen enkele last alhoewel je je wel eens afvraagt wat er de avond tevoren na het innemen precies is gebeurd. Warrige vlagen zijn dan nog wel te herinneren. Knap dat je nog op je fiets hebt kunnen rijden! Onder invloed van zolpidem kun je soms staande al moeite hebben om je evenwicht te bewaren!"
"Je kunt het op recept bij de apotheek krijgen. Het wordt ook onder de naam Stilnox verkocht. Bijsluiter: http:// geneesmiddelinfo.apositon.nl/ bijsluiters/ Zolpidem.pdf ."
"Tussen de halte en mijn universitaire studentenhome ben ik nog snel bij de bakker binnengesprongen, waar uiteraard een oud vrouwtje heel traag haar klein geld aan het tellen was, en de vraag “heeft u een spaarkaart” bizar genoeg beantwoordde met “nee, mijn dochter is dood”. Klik om te vergroten... Goeie!"
"Ik zou me wel kunnen voorstellen dat een psychiater niet weet of tryptofaan samen met echte medicijnen gebruikt mag worden."
"Trazolan is een antidepressivum en geen slaappil. Soms kan er wel als bijwerking slaperigheid optreden. Je moet zo'n pil nooit nemen zonder een indicatie van de psychiater. Als je naar een kruidendokter gaat, vergeet dan niet te zeggen dat je trazolan neemt wan dat medicijn mag je niet zomaar met kruiden nemen."
"Twee zolpidem is niet al te veel. Je hebt er mijns inziens ook weinig aan als je meer neemt want je herinnert je dan de volgende dag hoogstens een paar vlaagjes. Ik denk dat het effect als je wakker blijft te vergelijken is met dat van slaapwandelen. Tripervaringen waar sommige prikkers over spreken heb ik er nooit van gehad, hallucinaties wel. Maar wat heb je aan ervaringen die je je ietsje later maar hooguit voor 3% herinnert? Zolpidem is goed om mee in te slapen, als drug is het de moeite helemaal niet waard en het kan indirect ook erg gevaarlijk zijn want je weet bij een hogere dosis echt niet meer wat je doet. Je kunt iets op het fornuis zetten om op te warmen en het dan compleet vergeten tot de volgende dag, roken en daarbij in slaap vallen en je moet onder invloed al helemaal niet het idee krijgen om de straat op te gaan of achter het stuur te gaan zitten. Die laatste dingen heb ik nooit gedaan maar je loopt dan grote kans om op een geheel onverwachte plek wakker te worden en zult in het verkeer niet alleen jezelf in gevaar brengen."