Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazepam 6 mg

Bromazepam 6 mg

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#1
enjoy zou ik zeggen maar kun je niet beter wat rustiger aan doen?

met zoveel benzos op onthou je niet eens wat je doet vaak...dus als je al chill bent waarom zoveel bij slikken? Bromazepam is een langwerkend 12-24 uur na 1 dosering . Op de manier waarop jij bezig bent ga je hoeveelheid benzo in je bloed ''stapelen'' je krijgt zo steeds meer in je systeem en dan kan het meewrdere dagen duren voordat je weer helder bent en je zou dan ook niet aan het verkeer moeten deelnemen voor je eigen veiligheid en die van anderen.

want ook al heb je het idee: ik merk niets meer en voel me helder. ben je waarschijnlijk nog stevig onder invloed van de bromazepam die nog in je bloed zit.

hou hier rekening mee!

voor de rest veel plezier! ik heb zelf net een paar tabletten oxazepam 50 mg gescoord en ga straks ook lekker chillen :grin:
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bromazepam

Ik heb vandaag zeker al 09 pillen op, 6 mg. Ik kreeg de recepten van iemand gratis aangeboden, maar ik verslaaf me makkelijk aan benzo's. Ik dacht echter er nu wat verstandiger mee om te kunnen gaan (niet dus). Waarschijnlijk geven ze me morgen een depressie.
Ik ben vandaag al niet wezen werken vanwege het resultaat van gisteren. Op dit moment voel ik nog geen slaap helaas. Ik zal de strip nog wel opmaken er zitten er nog 2 in. Het andere doosje en de volle strip die over is bewaar ik dan nog.
Weet iemand hoe snel van een bromazepam kater af te geraken? Ik moet morgen belangrijk werk doen.
Ik woon op 12.000 km van NL en het middel heet hier Lexotan. wordt gefabriceerd door Roche.
Danks voor tips.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
:tearsofjoy:

Je hebt er wel aardig wat op, die voel je over 36 uur nog wel
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#4
bromazepam werkt lang idd duskt voorlopig nog wel :)
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb er heerlijk en lang van geslapen en ben niet naar het werk geweest :confused:
Ik heb er nu alvast 4 genomen om de kater niet te voelen :hearteyes: en zal er wel nog 3 of meer nemen. Raar dat je altijd van dit spul krijgt aangeboden door mensen die weten dat je er niet goed mee om kunt gaan en geen nee kunt zeggen. Maar, is er een eenvoudig (legaal) middel dat het effect kort?
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zojuist de zevende naar binnengegooid. Te voren heel zwaar werk gedaan, met bomen etc. Transpireer behoorlijk. Nu lekker een eind lopen, zo'n 10 km en dan maar zien wat er van komt.
Met lekkere muziek. Gooi 8 direct ook nog naar binnen, ik zuig ze op, ze vallen in een soort stroefheid uit elkaar. Heerlijk weer, buiten!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ga nog even zo door en je ligt ergens stikkend in je eigen kots langs de kant van de weg :rock:
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
't Valt nog wel mee hoor. Ik liep wel ietwat zigzaggend door de avond, maar duideldijk minder dan een dronkenman. Daarna een gat in de dag geslapen. Mijn vrouw zegt dat ik er nog doped uitzie. Ik hoop dat je gelijk hebt met je 36 u. Klaas! Af en toe doe ik nog wel een onderhoudspilletje, het typen lukt ook maar slecht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."