#1
Ah super duidelijk, dank je wel!
Moet ik ook rekening houden dat ik "anders" kan reageren op bijvoorbeeld XTC, of is dat totaal niet aan de orde omdat dat totaal iets anders is?
Moet ik ook rekening houden dat ik "anders" kan reageren op bijvoorbeeld XTC, of is dat totaal niet aan de orde omdat dat totaal iets anders is?