Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJointjes niet zo fijn..

Jointjes niet zo fijn..

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
Human centipedeLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey, ik ben een meisje van 18 en heb tochwél een vraag waar ik een antwoord op zou hopen te krijgen.
Ik vind blowen niet meer zo aangenaam, ik voel me der ook altijd slecht mee, beetje missenlijk, ik kan ook echt geen conversatie aangaan, wordt moeilijker en lastig.
Op men 16 jaar begon ik pas te blowen en had ik dat raar gevoel nooit, ik was echt altijd blij toen ik jointjes smoorde. En heb dat echt alleen maar bij het smoren, terwijl ik tegen heel wat harddrugs kan, blijft ik soort van 'slecht gaan' op soft drugs. Weet iemand hoe dit zou komen?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is er in je persoonlijke leven wat veranderd? Heb je meer stress of meer zorgen aan je hoofd bijvoorbeeld?

Is de wiet of hasj die je rookt veranderd? Cannabis met meer THC en minder CBD vergroot de kans op een slechte ervaring, dus het soortje wat je rookt kan een enorm verschil maken tussen lekker of slecht gaan.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Is er in je persoonlijke leven wat veranderd? Heb je meer stress of meer zorgen aan je hoofd bijvoorbeeld?

Is de wiet of hasj die je rookt veranderd? Cannabis met meer THC en minder CBD vergroot de kans op een slechte ervaring, dus het soortje wat je rookt kan een enorm verschil maken tussen lekker of slecht gaan.
Klik om te vergroten...

Dat klopt wat je zegt. Ik ben een "zeer ervaren" blower en zelfs ik kan met een enkel wiet soortje ook "bad" gaan nog. Niet een OD idee maar wel misselijk, draaierig, soms diaree. En idd vooral met hele sterke wiet met veel thc. Ik persoonlijk rook liever een lichtere soort dan een zware.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb hetzelfde probleem soms een beetje met wiet, maar met hasj heb ik nooit problemen!
B
BongifyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit kan ook te maken hebben met de combinatie van tabak en cannabis. Probeer eens een puur jointje of een bong te roken.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan het allebei niet aan geen wiet en hash
Word binnen no time ziek
Vervolgens flink overgeven
Om daarna 3 uur k.o. Te gaan
Daarna 2 uur wazig
Thats it
H
Human centipedeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mentaal en lichamenlijk ben ik helemaal Oké, ik dacht ook wel dat het misschien aan het tabak lag maar zelf rook ik ook. Ik ga het maar moeten accepteren dat jointjes niets meer voor mij is, ben zelf ook meer voor uppers of psychedelische drugs, dus zo erg vind ik het zelf niet. Toch bedankt voor het antwoorden!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Human centipede zei:
Mentaal en lichamenlijk ben ik helemaal Oké, ik dacht ook wel dat het misschien aan het tabak lag maar zelf rook ik ook. Ik ga het maar moeten accepteren dat jointjes niets meer voor mij is, ben zelf ook meer voor uppers of psychedelische drugs, dus zo erg vind ik het zelf niet. Toch bedankt voor het antwoorden!
Klik om te vergroten...
Je zou eens geimporteerde hasj kunnen proberen, bijvoorbeeld uit Marokko of India. Daar zit veel meer CBD in waardoor je er niet zo snel paranoia van wordt. En anders gewoon accepteren dat blowen niks meer voor je is inderdaad.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik blow nu al een helle tijd en heb dat probleem ook even gehad. Wat voor mij hielp was steeds 2 a 3 hijsen nemen en dan weer de joint weg leggen. Ben ik overigens nog steeds aan het doen geniet zo meer van me joint :tongueout:
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit probleem heb ik ook ervaren. Ik heb vanaf mijn 16e tot mijn 22 regelmatig geblowed, daarna werd al een stuk minder omdat ik ging studeren etc. De afgelopen jaren ben ik weer wat meer gaan roken na een periode van ongeveer 4 jaar zo goed als gestopt te zijn. In het begin had ik vaak na een paar hijsjes al dat ik vaag werd en ineens negatief ging denken over van alles. Naarmate ik meer rookte werd dit minder dus heb ik het idee dat het misschien te maken heeft met tolerantie. Wel zijn er in de afgelopen jaren veel dingen veranderd in me leven waardoor ik de high misschien anders ervaar dan toen ik nog jonger was.. rook je nu even veel als toen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."