#1
hallo.
ik zou graag eens een bommetje maken met speed + mdma.
ik heb al veel ervaring met mdma en ook met speed (snuiven) doe dit al een jaar ongeveer om de 2weken. (speed wel wat meer)
maar ik heb nog nooit een bommetje gemaakt met speed ik zou dat nu eens graag doen omdat men neus beetje naar de kloten is gegaan (elke keer na snuiven bloed enzo).
ik gebruik men mdma vrijwel altijd in combinatie met speed, maar ik vraag me nu af of ik in dat bommtje de 2kan combineren 1bommetje met mdma en speed tesamen?
zou dat kwaat kunnen ? en ook is het risico groot dat ik buikpijn krijg van dat bommetje ?
want men mdma laat ik meestal op tong smelten of doe ik in men drinken en ja men speed wordt altijd gesnoven.
heb bijna nooit last van een bol of mdma met men maag dus ik neem aan dat die niet zo zwak is.
graag antwoord hierop gehad
MVG
Bommijn
sorry als dit verkeerd staat wist niet aar plaatsten omdat het over xtc en speed gaat.
ik zou graag eens een bommetje maken met speed + mdma.
ik heb al veel ervaring met mdma en ook met speed (snuiven) doe dit al een jaar ongeveer om de 2weken. (speed wel wat meer)
maar ik heb nog nooit een bommetje gemaakt met speed ik zou dat nu eens graag doen omdat men neus beetje naar de kloten is gegaan (elke keer na snuiven bloed enzo).
ik gebruik men mdma vrijwel altijd in combinatie met speed, maar ik vraag me nu af of ik in dat bommtje de 2kan combineren 1bommetje met mdma en speed tesamen?
zou dat kwaat kunnen ? en ook is het risico groot dat ik buikpijn krijg van dat bommetje ?
want men mdma laat ik meestal op tong smelten of doe ik in men drinken en ja men speed wordt altijd gesnoven.
heb bijna nooit last van een bol of mdma met men maag dus ik neem aan dat die niet zo zwak is.
graag antwoord hierop gehad
MVG
Bommijn
sorry als dit verkeerd staat wist niet aar plaatsten omdat het over xtc en speed gaat.