#1
hallo
ik had 2 vragen:
-als je bij een politiedrugstest (bij ons in belgie meestal speekseltest)
en je gebruikt rilatine, teken je dan voor amfetamine?
- als je op doktervoorschrift benzodiazepine krijgt en je bij een speekseltest teken je positief (want daar wordt ook op getest) ben je dan strafbaar bezig? want er zijn toch veel mensen die door stress al dan niet ivm werk een xanax o.i.d. nemen?
bedankt voor de info
PS: had dit onderwerp al aangekaart in een subforum hier maar ik kreeg 0,0 reactie...
grtz
ik had 2 vragen:
-als je bij een politiedrugstest (bij ons in belgie meestal speekseltest)
en je gebruikt rilatine, teken je dan voor amfetamine?
- als je op doktervoorschrift benzodiazepine krijgt en je bij een speekseltest teken je positief (want daar wordt ook op getest) ben je dan strafbaar bezig? want er zijn toch veel mensen die door stress al dan niet ivm werk een xanax o.i.d. nemen?
bedankt voor de info
PS: had dit onderwerp al aangekaart in een subforum hier maar ik kreeg 0,0 reactie...
grtz