Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zeer mooi raport ;D was heel boeiend om te lezen ^^"
"wcpapier zei: Ik heb dus precies hetzelfde, bij mij is ook ADD geconstateerd, en ik voel ook steeds minder van vrijwel alle drugs. Mdma (of xtc) werkt vrijwel helemaal niet meer, tenzij ik belachelijk grote hoeveelheden gebruik. En dat doe ik ook maar 1x in de 2 maanden, als het niet minder is. van speed blijf ik alleen lang wakker, en coke doet ook vrij weinig meer met me. Ik word er tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar gaar van. OOK na 4 maanden gestopt te zijn met alles was dit nog steeds... Klik om te vergroten... ik heb ADHD en speed ja ik blijf wel wakker en ik begin me rustig te voelen en chill kan gemakkelijk 2uur in men zetel zitten te genieten van de rust. soms als ik zo op een feestje sta en er is goede muziek kan ik wel een hele tijd staan dansen en te genieten maar als ik ergens kan gaan zitten waar het rustig is zit ik te genieten. coke weet ik niet heb ik nog niet gedaan en xtc gaat wel nog goed gebruik wel redelijk vaak laat er geen maand tussen maarja tolerantie heb ik wel en gevoel is niet meer hetzelfde als vroeger maar dat is normaal lijkt me"
"hallo. ik zou graag eens een bommetje maken met speed + mdma. ik heb al veel ervaring met mdma en ook met speed (snuiven) doe dit al een jaar ongeveer om de 2weken. (speed wel wat meer) maar ik heb nog nooit een bommetje gemaakt met speed ik zou dat nu eens graag doen omdat men neus beetje naar de kloten is gegaan (elke keer na snuiven bloed enzo). ik gebruik men mdma vrijwel altijd in combinatie met speed, maar ik vraag me nu af of ik in dat bommtje de 2kan combineren 1bommetje met mdma en speed tesamen? zou dat kwaat kunnen ? en ook is het risico groot dat ik buikpijn krijg van dat bommetje ? want men mdma laat ik meestal op tong smelten of doe ik in men drinken en ja men speed wordt altijd gesnoven. heb bijna nooit last van een bol of mdma met men maag dus ik neem aan dat die niet zo zwak is. graag antwoord hierop gehad MVG Bommijn sorry als dit verkeerd staat wist niet aar plaatsten omdat het over xtc en speed gaat."
"heb je niet zo een film 40 dagen zonder seks maar kan niet juist op de naam komen"
"NZT48 zei: Heb hetzelfde met speed, daarbij is 't ook heel makkelijk om even een snuifje te nemen en weer helemaal helder te zijn. Het is meer het gemak waarmee het gaat, er niet aan toegeven is de kunst. Klik om te vergroten... idd dat is de kunst maar kan soms damn hard zijn :P"
"jaspermph zei: 'gewoon onder je tong laten oplossen Klik om te vergroten... dat help bij mij toch niet hoor en smaakt nog eens slecht erbij gewoon een paar pletten en snuiven of gewoon slikken blijft het best"
"frieten hamburgers ik ga meestal naar de frituur of mc dondals ofzo en koop die gans leeg ;p"
"amnesia en yellow haze is ook altijd heel goed ben wel niet zeker of je dat wel overal kan kopen"
"yellow haze deze morgen om men dagje goed te starten heb van men eerste uuren op de trein en de bus met vrienden eens echt genoten :P"
"niet te snel praten en niet staan bewegen daar moet ik altijd op letten weet niet hoe dat bij jou zit"