Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"omg WAT EEN RUIL!!!! ikke ook wille Heb daarvan keiveel in putten door gevallen. IK liep gewoon rond en viel elke keer op de grond... Toen ik in m'n zetel zat was de hele kamer een put geworden met alleen de zetel waarop ik nog veilig zat. IK bleef maar in de zetel zitten, tot het me op de moment beu was en me kon overtuigen dat de zwart geworden vloer geen put was. TOen ik dan toch uit de zetel stapte heb ik ongeveel een half uur gevallen in een bodemloze put, met de kriebelende buik, en de grote angst de bodem te bereiken erbij. Het was echt levensecht, en een fantastische trip. Maar wil deze toch niet meer meemaken :P Allesinds Keta is Tha bomb ! Enjoy your weekend dude... U will"
"idd, je kan het aanzien als een bommetje. Gewoon propje van maken. Op de tong leggen en met ne grote slok water inslikken Je bent je coke niet kwijt hoor, gebruik het gewoon eens een keer op die manier"
"ik dacht altijd dat ik niet verslaafd was... Maandenlang. Tot de dag dak op reis ging en nix meehad... Kheb het dus beseft an ongeveer 8 maand. En het was al redelijk serieus... Zweten in bed, geen zin in niets... Irritant lopen..."
"nah... no hardstyle... HARDTECH !!!"
"carps4ever zei: eerste keer was mijn lijntje 0.2 gram ... maar nu zijn ze 0.5 en nee het is geen troep... de meeste vrienden van mij gebruiken 0.2 gram per lijn en krijgen een dik ffect zou er 2 lijntjes uithalen voor allebei 1 Klik om te vergroten... Ja sure. halve gram coke in 1 lijn... Heb ooit eens een kwart gram speed ineens doorgesnoven. Doe ik dus nooit meer, laat staan met coke... Volgens mij hebben je vriendjes je wijsgemaakt dat de speed die je bezit coke is Schep toch niet altijd zo op"
"jackson is tha coke man. Die vent snoof meer dan 5 gram per dag... *mijn fantasie slaat weer op hol."
"snuiven en spuiten is de enige goede manier om coke te nemen. Voor slikken moet je veel te veel innemen en is dus verspilling voor je geld. voor het effect van 1 lijntje zou je al bijna een kwart gram moeten inslikken..."
"Dit was maar een grap hoor... Damn jullie zijn snel op jullie tenen getrapt. Het werk dat ik doe is het bewerken van vloeibaar staal ( 1500 graden ). Btw, drugtest passed. Was geen labo onderzoek ofzo, enkel een staafje dat ze in m'n pis dopten... Ik zeg toch niet dat ik mijn werk enkel kan doen als ik coke opheb? Dat ik verslaafd ben, ok geef ik toe, maar vriendjes maak hier toch zo geen herrie van... @saivy, heb je me al toegevoegd? Greetz !"
"Kim zei: HERRIE Klik om te vergroten... problem solved lijkt mij, mag slotje op ! Komt nix goed van terecht"
"heb hier ook nog beetje k liggen, zal deze keer m'n 2e keer zijn. Vorige keer heb ik er totaal niet van genoten omdat m'n vriendin er ziek door werd. Ze begon over te geven en te beven als een gek. Genieten was er voor mij ook nie aan dus. Ga het nog wel eens met een maat proberen, later..."