#1
Hoi.
Gisteren ben ik om 2 doosjes hawaiaanse paddo's gereden om samen met mijn maat te trippen. Elke keer laat m'n vriendin dat altijd met m'n kameraad doen, maar deze keer besloot ze mee te doen.
Normaal wou ik en mijn maat elk een doosje binnenwerken. Wij zijn ondertussen al redelijk ervaren trippers. ( hebben er wel al een trip of 20 opzitten
)
Deze keer wouden we er thee van zetten. Nog nooit gedaan...
Dit zou ik enkel gedaan hebben omdat mijn vriendin nogal een zwakke maag heeft. Het schijnt minder lastig voor de maag te zijn op die manier, maar de effecten zouden juist ZWAARDER zijn...
Het is haar eerste keer... Hoeveel zou ik haar geven?
Ik weet dat het mss niet de beste keuze was om haar hawaiaanse te geven, maar we hebben deze al gekocht... dus ja.
zou het aan te raden zijn de thee gewoon in 3 te verdelen?
Op die manier zou elk ongeveer 6,5 gram hawaiaanse ophebben.
Of zou dit teveel zijn voor haar?
Of zou ik 8g, mijn maat 8g en mijn vriendin 4g een betere keuze zijn?
Normaal gezien hebben meisjes minder nodig, he?
*Ik wil hebben dat ze een mooie en intense trip beleefd voor haar eerste keer, maar ik wil zeker niet dat het haar te heftig word !!!
Gisteren ben ik om 2 doosjes hawaiaanse paddo's gereden om samen met mijn maat te trippen. Elke keer laat m'n vriendin dat altijd met m'n kameraad doen, maar deze keer besloot ze mee te doen.
Normaal wou ik en mijn maat elk een doosje binnenwerken. Wij zijn ondertussen al redelijk ervaren trippers. ( hebben er wel al een trip of 20 opzitten
Deze keer wouden we er thee van zetten. Nog nooit gedaan...
Dit zou ik enkel gedaan hebben omdat mijn vriendin nogal een zwakke maag heeft. Het schijnt minder lastig voor de maag te zijn op die manier, maar de effecten zouden juist ZWAARDER zijn...
Het is haar eerste keer... Hoeveel zou ik haar geven?
Ik weet dat het mss niet de beste keuze was om haar hawaiaanse te geven, maar we hebben deze al gekocht... dus ja.
zou het aan te raden zijn de thee gewoon in 3 te verdelen?
Op die manier zou elk ongeveer 6,5 gram hawaiaanse ophebben.
Of zou dit teveel zijn voor haar?
Of zou ik 8g, mijn maat 8g en mijn vriendin 4g een betere keuze zijn?
Normaal gezien hebben meisjes minder nodig, he?
*Ik wil hebben dat ze een mooie en intense trip beleefd voor haar eerste keer, maar ik wil zeker niet dat het haar te heftig word !!!