Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb geen echte lieveling , maar alsk echt de knoop moet doorhakken , geef me nu dan maar een bush blonde! ksnap jullie nederlanders niet, heineken , carlsberg, das miljaarde pis met water bij drink eens een goede jupiler of stella en je bent verkocht voor het leven! Verder ... Piraat Leffe radieuse Jupiler Stella Hoegaarden Palm"
"The-Ultimate-Dje zei: Halewoe zei: Northern Light, absoluut! Ik ben nog nooit zo stoned geweest en hardste lachkick ooit. Klik om te vergroten... hah northern light is absoluut goede wieri gister nog een pure blunt van gesmoked Klik om te vergroten... MEXICAN FUCKING HAZE"
"Lijp zei: Waar kun je deze hasj kopen, in arnhem of in de omgeving, ik zoek al aardig lang hierna, maar in geen enkele shop kan ik het vinden Klik om te vergroten... heb hem eens gekocht in eindhoven en in breda"
"slipperman89 zei: Heb je geen duidelijkere foto? Klik om te vergroten... ja , komt er aan Ik lig momenteel nog in men bed , maar zodra ik opsta neem ik een foto!"
"Yow growers kheb hier een paar foto's van plantje hoe zien jullie juist dat het een vrouwtje is? eerst mijn foto's: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } dan een voorbeeldje van een vrouwtje: dat bolletje zie ik ook op mijn plant , maar de haartjes niet iemand met grote kennis? Mvg en groetjes Sammy Sooz V"
"Radeon915 zei: Aan die close up van het haartje lijkt het mij dat het een vrouwtje is, mannetjes planten krijgen echt een soort knopjes waar bloemetjes uitkomen, en vrouwtjes echt van die pollen met van die haartjes eraan. Klik om te vergroten... die close up foto is niet van mijn plant , maar als voorbeeld bedoeld! Nieuwe foto:'s Is het misschien beter als ik hem knip , dan groeit hij meer in de breedte , of is het beter in de hoogte?"
"Snowseals zei: ik heb me planten nou iets van anderhalfemaand. hopelijk gaat de bloei beetje goed. foto: http://members.lycos.nl/wwdprodigy/groei.JPG ik heb de eene plant beetje laat getopt ken je ook wel zien. Verleden jaar waren ze 2.50 hoog geworden hopelijk gaat het dik jaar ook wat worden. Ik geef meestal me planten stikstof en calium. Lijk wel soms als je voeding zelf maakt nog beter is dan growshop wat voor voedging gebruiken jullie ??? Houdoo Klik om te vergroten... Ik pis om de 2 weke rond de boom en zie nu 8 weken later { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Happydude zei: de close up is van een vrouwtje ... zie je een bolletje en geen haartje dan heb je een mannentje .. als het je emige plant is dan gewoon laten staan .. anders nog even aankijken en als het echt balletjes worden de zaag er in en omhakken Klik om te vergroten... hij/zij? staat nu 2 weken buiten , kkan moeilijk anders met dit weer hé? ja er komen nu wel dikke bolle aan echt! maar mijn camera kan precies geen close ups nemen! kga dit nog eens proberen en dan aan jullie tonen kheb nog een plantje staan , hopelijk is deze dan zeker een vrouwtje! deze is echter nog maar 10 cm groot kan nog niet echt bevrucht worden de grote staat vanachter in men tuin en de kleinere vanvoor dus..."
"The-Ultimate-Dje zei: is volens mij wel een vrouwtje maar hoelang heb je dat ding al buiten staan? en welke soort? Klik om te vergroten... de soort weet ik niet , de zaadjes zaten bij een zakje white widow , dus miss white widow? nog iets , ik heb de top er al redelijk vroeg afgeknipt en is nu gesplitst in 2 toppe , miss dat jullie daarmee denke da hij vrij goed vertakt is..."
"ok die eerste was dus een mannetje en ligt allang ergens bij het gft te rotten Kheb nu die andere staan en daar komen in de oksels blaadjes met een rode punt op? op wat wijst dit? zal binnekort foto posten Grtz"