Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBuitenplant

Buitenplant

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb 2 buitenplantjes gekocht , ze worden nu 2 - 3 weken in een plantage gezet en daarna buiten gezet. Nu heb ik toch nog wel wat vraagjes.

- Ze moeten in de zon staan veronderstel ik
- Wanneer / hoeveel water moet je ze geven ?
- Moet je ze meststoffen of andere producten geven ?
- Hoeland duurt het ongeveer voor ik kan oogsten :stoned:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik jou was, zou ik maar eens op www.wietforum.nl gaan kijken. :smoke:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok thanks . Die site kende ik nog niet !
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#4
mijn vriend heeft voreg jaar zeven planten in de tuin gezet
gewoon elke dag water gegeven en een beetje beschermd tegen de zon
niemand wilde het eerst geloven maar van alle 7 die planten is prima wiet afgekomen, echt hopen
geluk hebben is soms mooi :)
en twas ook een mooie zomer natuurlek
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#5
En hoeveel gram per plant haal je daar dan vanaf ?

Verkopen jullie de wiet dan ook terug aan de shop of niet ?
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#6
goh, hij had zeven planten staan maar hoeveel daar juist is afgekomen weet ik niet meer sorry
zal het hem eens vragen :)
ze hebben de wiet toen verkocht aan vrienden en kennissen, op een dikke maand was alles op :)
het enige rotte was de wiet knippen, uren heb ik met een plakkerige schaar in de weer geweest xD
B
BoksbalLid
01-01-2024, 00:00
#7
Anne zei:
goh, hij had zeven planten staan maar hoeveel daar juist is afgekomen weet ik niet meer sorry
zal het hem eens vragen :)
ze hebben de wiet toen verkocht aan vrienden en kennissen, op een dikke maand was alles op :)
het enige rotte was de wiet knippen, uren heb ik met een plakkerige schaar in de weer geweest xD
Klik om te vergroten...

ooh dat zou ik juist zo plezant vinden
en dan een toet van 5 gram rollen
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha :tongueout: nja ik paf zelf niet ^^
maar geloof mij, je wordt da snel beu hoor, da geknip :wink:
B
BoksbalLid
01-01-2024, 00:00
#9
Anne zei:
haha :tongueout: nja ik paf zelf niet ^^
maar geloof mij, je wordt da snel beu hoor, da geknip :wink:
Klik om te vergroten...

aah gij hoort dan thuis in het hard drugs stuk van het forum?
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#10
wilt niet zeggen dat ik nooit gepaft heb :)
en ik probeer gwn te antwoorden op de dingen waar ik iets van weet :tongueout:
zijn ook veel harddrugs dingen waar ik totaal geen eravring mee heb :tongueout:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik rook ook niet ...., dus blowen ook niet , maar toch heb ik ook wel is lsd en paddo's gedaan en alle dingen die op lang termijn niet slecht zijn! dat doe ik gewoon maar roken dus neit!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."