Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"voornamelijk rook ik white widow uit een coffeeshop. Naam kan ik helaas niet zeggen, want dan wordt die gesloten. Ben pas 17."
"vrijdag avond begonnen met drie vlinders en wat energy blikjes. Daarna won ik 10 euro met pokeren dus werdt een gram pep gehaald. Volgende dag weer 10 euro voor een gram pep ging naar een disco. volgens mij is er voor 40 of 50 euro speed gehaald in het weekend bij elkaar opgeteld. Door mij en een paar anderen. Natuurlijk niet te vergeten wiet en kleine beetje hasj vrijdagavond."
"ALs ik geld heb gaat er gemakkelijk 1 gram of meer door me neus. Als ik veel uitga in een maand is het tog iets van 2-3 gram."
"lekker tog fruit is egt lekker en is ook het enige wat ik kan eten, wanneer ik onder invloed ben. Gelukkig is het ook gezond en vol met vitamins."
"Daarom heb ik mijn aansteker altijd in me zak Opstaan voor een aansteker is niet iets wat ik graag doe."
"Ja mooi. Dan kijk ik nog even of ik nog geld heb, maar in het meeste gevallen is er niks meer.Dan is het een tegenvaller, maar aan de andere kant, maar goed ook."
"is het nog gelukt opstaan en naar de winkel toelopen?"
"Dat is meestal als je wat eet dat je opknapt. Met een douche heb ik dat ook. Voel je gelijk een stuk schooner ook. Ik dan in ieder geval."
"Ik doe van alles en nog wat. kaarten(poker,jokeren en pesten) muziek luisteren drinken wiet roken stappen bij vrienden op bezoek nog een lijntje snuiven"
"Als me ouders wat vragen. komt door de zon"