Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraagje

vraagje

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
BoelieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als me ouders wat vragen. komt door de zon :sunglasses:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#2
nop :(
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Supervlieg zei:
ik heb alleen geen zin om op te staan en die hele 200 meter naar de winkel te overbruggen.. en kan iemand ff de aansteker die een meter voor me ligt aangooien? :wave: k kan er net niet bij :P
Klik om te vergroten...

omg
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#5
JewCookie zei:
Komt waarschijnlijk door geelzucht. Wit kan zelfs als geel gezien worden, en de huid vrij sterk verkleuren. Dit is meestal voor enkele uurtjes en daarna weer opgerot. Word veroorzaakt door een groot aantal bloedcellen die sterven, zo veel dat de sterfte groter is als de verwerkingscapaciteit. Als je 'wakker' word komt dit erg vaak voor bij speed, meestal lijkt het asof je onder de zon gelegen hebt en behoorlijk bijgekleurt bent. Je huid ziet er alleen enorm vet uit, en zo voelt hij ook.

Ach, bijkleuren in de zon kost ook een ongelovelijk aantal slachtoffers onder de huidcellen..
Klik om te vergroten...
Jah klopt precies, zei al tegen me maat dat alles een beetje gelig was.. heb dit echter nooit zo erg gehad :( ook vond ik mezelf erg bruin, alleen beetje foute kleur dus.. jammer :sunglasses:

thx man
B
BoelieLid
01-01-2024, 00:00
#6
is het nog gelukt opstaan en naar de winkel toelopen?
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#7
jah man! zelfs een krat bier aan de hand meegenomen voor statiegeld :P

en heb net lekker gekookt en gegeten, knapt er gelijk van op moek zeggen
B
BoelieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is meestal als je wat eet dat je opknapt. Met een douche heb ik dat ook. Voel je gelijk een stuk schooner ook. Ik dan in ieder geval.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#9
klopt, alleen op de 1 of andere manier bleef ik t eten maar uitstellen tot t egt niet meer gaat. Ik kon er niet eens aan denken. Normaal lukt het nog wel maar nu blijkbaar minder goed. Was ook voor t eerst egt misselijk

Genoeg geklaagd :grin:

Ben verder gewoon heerlijk goed gegaan. Duurde ook goed lang.. lang genoeg dat ik zelfs nog over heb, en ik dus uit vrije wil gestopt ben (wat ik soms wel lastig vind). Want er is niks vervelenders dan als je drugs op zijn en je wil/kan nog wel ff doorgaan :grin:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#10
even kijken hoor.. ahh heb t zelf ook.. geen idee wat het is, vitaminegebrek ofzo. En je hebt een aanslag op je lever gepleegd dus dat zou t ook kunnen wezen
B
BoelieLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb dit weekend aardig wat weg gesnoven, maar nu heb ik van die bruine vlekken op me buik. Dus me vraag is kan het kwaad of niet?
B
BoelieLid
01-01-2024, 00:00
#12
nou jah zolang ik nog kan lopen. Ik gooi wel effe snel een vitamine tablet in me glas water. dankjewel voor je hulp.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Misschien is je dikke darm wel gaan lekken en zit er poep onder je huid.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
matthijs zei:
Misschien is je dikke darm wel gaan lekken en zit er poep onder je huid.
Klik om te vergroten...

aan wat zat jij te denken toen je dit schreef ? :grin:


volgens mij gewoon je lever die van slag is :tongueout:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Supervlieg zei:
even kijken hoor.. ahh heb t zelf ook.. geen idee wat het is, vitaminegebrek ofzo. En je hebt een aanslag op je lever gepleegd dus dat zou t ook kunnen wezen
Klik om te vergroten...

Offtopic:

Ben jij de Supervlieg van Tesla?!
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je ineens bruine vlekken op je buik krijgt, zou ik toch even een dokter raadplegen. Echt normaal is het niet.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lana zei:
Als je ineens bruine vlekken op je buik krijgt, zou ik toch even een dokter raadplegen. Echt normaal is het niet.
Klik om te vergroten...
Ik neem aan dat het gewoon een vlekkerige, donkerdere, huid is..
M
MarlonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lana zei:
Als je ineens bruine vlekken op je buik krijgt, zou ik toch even een dokter raadplegen. Echt normaal is het niet.
Klik om te vergroten...

Of gewoon wat vaker douchen/wassen :wink:.
B
BoelieLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik douche twee keer per dag. Tis gelukkig weg dus ik hoef niet bang meer te zijn dat me ouders erachter komen. iedereen bedankt die wat nuttige info te melden had :grin:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#20
Boelie zei:
ik douche twee keer per dag. Tis gelukkig weg dus ik hoef niet bang meer te zijn dat me ouders erachter komen. iedereen bedankt die wat nuttige info te melden had :grin:
Klik om te vergroten...
Ik ga zo eens even lekker de fruitafdeling bij de appie plunderen :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."