Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hier hetzelfde, was tot voor kort 'weekendgebruiker' zat er toen waarschijnlijk al met mijn kont te ver in de shit, maar ik wou het niet zien. Nu overdosis later en vier uur in een cel te hebben gezeten met mijn eigen kleren om me nek om me te verhangen is het einde van de g daar. Heb 2 nachten niet kunnen slapen. Kon ik nooit na 1 of 2 dagen gebruiken van dat spul. Hartkloppingen, liedjes in mn hoofd, gedachten die razen. Nee ik dacht (ze denken dat ik add heb) dat ik mezelf wel stukje geluk zou mogen hebben. Ff rust en wel geluksgevoeltjes, waarvan behandelaar zei dat ik die nooit zou ervaren. Dus heb het recht gepraat voor mezelf. Maar hoop van harte dat mensen open ogen doen en spul weg doen, voordat je te ver in de shit komt...."
"In eerste instantie vond ik jou reactie erg kwetsend. Maar kan gelukkig zo beredeneren dat jij teveel met jezelf (en verslaving) in de knoop zit om er anders op te kunnen reageren. Sterkte ermee. Dan nu s6 verhaal, sinds dat voorval geen ghb meer aangeraakt en meer levendiger dan ooit.... Laat nog eens van je horen zou ik zeggen..."
"Herken dat het niet slapen en liedjes en woelen, dat heb ik al na weekend gebruiken. Zal misschien dan met het out gaan te maken hebben?"
"Nou heeft niks met out gaan te maken, want afgelopen weekend weinig gebruikt en toch niet kunnen slapen. En dat heb ik toch echt wel nodig om goed te kunnen functioneren."
"Camiel zei: Boedi zei: Hier hetzelfde, was tot voor kort 'weekendgebruiker' zat er toen waarschijnlijk al met mijn kont te ver in de shit, maar ik wou het niet zien. Nu overdosis later en vier uur in een cel te hebben gezeten met mijn eigen kleren om me nek om me te verhangen is het einde van de g daar. Heb 2 nachten niet kunnen slapen. Kon ik nooit na 1 of 2 dagen gebruiken van dat spul. Hartkloppingen, liedjes in mn hoofd, gedachten die razen. Nee ik dacht (ze denken dat ik add heb) dat ik mezelf wel stukje geluk zou mogen hebben. Ff rust en wel geluksgevoeltjes, waarvan behandelaar zei dat ik die nooit zou ervaren. Dus heb het recht gepraat voor mezelf. Maar hoop van harte dat mensen open ogen doen en spul weg doen, voordat je te ver in de shit komt.... Klik om te vergroten... @Boedi: Sorry voor als ik je gekwetst heb. Het lijkt me ook vreselijk om zoiets mee te maken. Maar hoe kom je in godsnaam met een overdosis 4 uur in een cel terecht? Was dat in een ziekenhuis of politiebureau? Maar om dan met je kleren om je nek gaat hangen vind ik wel wat ver gaan... Klik om te vergroten... Is oke, maar als je het niet erg vind ga ik er niet verder op in. Dat wordt dan een heel verhaal en als je al veroordeeld wordt op een klein stukje, nodigd niet echt uit om meer te vertellen. Ik heb het in ieder geval wel als negatief ervaren, eerst ook als positief. gaf dezelfde redenen als jij, lichaamseigen stof, alles beter blabla sorry maar is allemaal bullshit. Maar goed ieder heeft zijn eigen werking/ uitwerking. Doe wat goed voelt voor jou."
"Sinds 3 maanden gebruik ik g in het weekend. Omdat het een paar keer fout is gegaan wil ik het nu eens echt verantwoordt aanpakken. Ik heb een spuitje tot mijn beschikking en ben benieuwd wat is nou verstandig om nemen en hoeveel tijd zal ik ertussen laten. Ik ben een meid van 32, 1.67 lang en weeg 53 kilo. En wat doen jullie met uitgaan. Ik wil namelijk zaterdag weer keer uit, maar drink liever niet. En neem liever wat g mee, zat zelf te denken in ballonnetje mss?"
"Re: GHB-verslaafd en last van extreme uitdroging + ov. klach Je moet gewoon eerlijk zijn tegen je dokter, die trekken niet meteen aan de bel. Al zou dat in jou geval wel verantwoordt zijn. Kom zeg dagelijks ghb, waarom hou je niet gewoon lekker bij het weekend. Vraag naar alternatieve bij ggz (medicatie bv) s6 Ik ben altijd eerlijk over gebruik, ziekenhuis en alles, nog nooit problemen mee gehad."
"En alcohol en slaapmedicatie EN Ghb (ook narcose middel) lijkt me echt geen gezonde combi. Er is genoeg medicatie die je kunnen helpen bij je depressie. Die ook gelijk helpen tegen angsten/ paniek. Ghb is niet de oplossing."
"Oke dat zou optie kunnen zijn ja, goeie... Maar voorlopig niet nodig, stop er even mee. Al gebruik ik alleen in het weekend en heb ik afgelopen weekend stuk minder gebruikt, toch geeft mijn lichaam aan dat ie het niet wil. En last gehad van slapeloosheid, vannacht ook weer. Dus is het me even niet waard."
"Allereerst gecondoleerd met het verlies. Je moet doen wat jou het beste lijkt, maar ik zou zelf niet voor dagelijks gebruik kiezen. Kunt er ook voor kiezen weekend wat te gebruiken voor wat extra levendigheid en voor de rest rustig houden. 2 maanden is kort en als je nu al denkt dat het lastig is weekje te stoppen, hoe moet dat dan na jaren gebruik. Veel wijsheid en sterkte gewenst."