Nu heb ik hier nogal wat compleet uiteenlopende en tegenstrijdige verhalen gelezen over de afkickverschijnselen van GHB!
Zo lees ik bij velen, dat zij na jaren dagelijks gebruik totaal geen afkickverschijnselen hebben gehad! En bij vele anderen het juist een complete nachtmerrie met allerlei psychotische en lichamelijke afkickverschijnselen!
Ik heb besloten om voorlopig lekker door te gaan met GHB! :P
Zo heb ik ook gelezen hier, dat voor meerderen GHB het ultieme anti-depressiva middel is!
Ik heb een paar maanden geleden via mijn huisarts allerlei anti-depressiva geprobeerd, maar het werkt allemaal voor geen donder! GHB is een stof, die normaal in je hersenen wordt aangemaakt. Kennelijk heb ik dat meer nodig, want kom uit een hele zware periode! Mijn ouders zijn allebei een paar maanden geleden plotseling overleden! Ik heb daar een enorme klap van gehad en ben volledig ingestort. Ook al heb ik professionele hulp daarbij, ik zag het leven niet meer zitten en wou zelfmoord plegen! Toen heb ik besloten om GHB in huis te halen, voor het geval ik mezelf van kant wou maken. Maar had besloten om dit over een jaartje of zo te gaan doen. Dan heb ik het alvast in huis, dacht ik. Maar vervolgens heb ik nu gemerkt, dat ik juist door het gebruik van GHB weer helemaal tot leven kom en juist weer positief ga denken! De zelfmoord gedachten zijn verdwenen. Ik heb opeens weer zin om allerlei leuke dingen te gaan ondernemen! De mensen om me heen zien me opeens ook helemaal opbloeien! Weliswaar ben ik me heel goed bewust, dat ik liever niet afhankelijk ben van GHB en zie ook wel de gevaren ervan. Ben ieder geval al een stuk geminderd met drank! De temazepam gebruik ik nog wel, want die heb ik echt nodig om te slapen. Ik gebruik 's nachts geen GHB en heb ik ook geen behoefte aan. Zelfs als ik wakker wordt, heb ik geen ontwenningsverschijnselen. Alleen merk ik wel, dat als ik me ergens over opwind, bijvoorbeeld negatieve energie van anderen, ik last krijg van hartritmestoornissen en hoge bloeddruk. Dus die mensen schop ik nu keihard uit m'n leven! In het verkeer heb ik ook nog heel erg last van benauwdheid en hartritmestoornissen. Dat is wel heel erg een probleem! Ik ben ook nog eens hoogsensitief en probeer me dan af te schermen tegen alle negatieve energie van al die mensen om me heen in het verkeer. Iedereen is zo opgejaagd, dat ik dat automatisch ga overnemen! Ben nog steeds bang voor een hartaanval of dodelijke afloop! Ik gebruik nu dagelijks meerdere keren 3 a 4 ml. De ene dag 2 keer, de andere dag 10 keer! Het is moeilijk om te stoppen na 2 maanden gebruik, maar ga het binnenkort toch eens een weekje proberen. Hopelijk valt het allemaal wel mee met de ontwenning. Ik heb gelezen, dat de beste manier is, om de dosis te halveren en dan alleen in te nemen, wanneer je last hebt van hartritmestoornissen, ademhalingsproblemen en ernstige psychische aanvallen. Het blijft vreemd, dat iedereen zo uiteenlopende verschillende verhalen heeft over het stoppen daarmee.....En als ik dood moet gaan, dan moet het maar zo zijn. Ik wil toch niet oud worden!
