Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"exHerman zei: Voor mij nu toch definitief clean. Klik om te vergroten... Succes hiermee alvast"
"Atomoxetine zorgt net als MDMA voor een verhoogde hartslag en bloeddruk. Ik zou dus sowieso extra voorzichtig zijn met andere stimulanten."
"Even gekopiëerd van de Drugs Infolijn: De combinatie Strattera met stimulerende middelen wordt afgeraden. Ze versterken elkaars werking en kunnen gevaarlijk gevolgen hebben zoals ademhalingsproblemen, hartritmestoornissen en een gevaarlijk hoge bloeddruk. Daarnaast is XTC een lichte MAO remmer, wat in combinatie met Strattera wordt afgeraden. In de bijsluiter van Strattera staat hierover zelfs het volgende: inname van Strattera met een MAO-remmer kan ernstige bijwerkingen veroorzaken of levensbedreigend zijn (u moet ook tenmiste 14 dagen wachten na het stoppen van Strattera voordat u een MAO-remmer inneemt). Klik om te vergroten... Je doet er inderdaad verstandig aan om (als je het sowieso van plan bent om te nemen) met een kleine dosis te beginnen, better safe than sorry"
"In een klein stukje wc-papier draaien werkt ook prima"
"Het zou kunnen dat ze teveel in één keer neemt. Hoeveel mg neemt ze vaak als startdosis?"
"Zelf nou een aantal keer gecombineerd, maar weet niet echt hoe ik het moet doseren en wat ik er van moet vinden :P Mensen die ervaring hebben met deze combinatie? Welke dosis, welke tijdstippen, thuis of feest?"
"Vind een kleine dosis mxe wel chill"
"Fool zei: Eh ja, de combinatie is opzich best wel heel chill als je een keer wat anders wilt dan alleen pep. Alleen vooral niet overdrijven met de MXE, dat is nogal een heikel puntje. xD Bij voorkeur doe ik dit trouwens wel op een feest, als ik thuis MXE doe wil ik liever ook naar de andere kant van het universum vliegen. Oja, protip: Als je niet meer kunt lezen wat er op welk zakje staat moet je NIET van beide zakjes maar een punt nemen zodat je 'in ieder geval nog pep neemt'. Klik om te vergroten... Leek op dat moment vast de beste oplossing Tijdje geleden op een techno feestje voor het eerst deze combi gedaan. Beviel me best goed eigenlijk, ondanks de muziek :P . Doseren van de mxe is inderdaad wel tricky. Ik was er zelf misschien zelfs iets té voorzichtig mee, steeds heel kleine puntjes, maar het was prima zo. Laatste keer iets meer gepakt en toen was ik een tijdje behoorlijk de weg kwijt; reis terug naar huis was zo ook prima Klik om te vergroten... En qua pep? gewoon één dosis en that's it, of beetje afwisselen"
"Inderdaad, 's avonds kan het nu makkelijk tot 5 graden afkoelen. Het lijkt me persoonlijk ook niet fijn om in te trippen, zeker niet als het ook nog donker is ook."
"Tekzor668 zei: Nice one! HoT! https://youtube.com/watch?v=ZnBeTPpr98g Hoe voeg ik correct een youtube link in zoals jullie dat doen ? Klik om te vergroten... Je URL tussen [.youtube] en [/youtube] zetten (zonder punt)"