Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee, Hebben mensen ervaring met phenibut? En wat is het verschil tussen Russische farmaceutische phenibut en de phenibut HCL poeders die je kunt kopen in Nederland? Wou het binnenkort een keer proberen om proberen wat socialer te zijn. Thx!"
"Goeiedag! Heb van de week diazepam 5mg tabletten besteld op het deep web om misschien in de toekomst de comedown van stimulanten te verzachten. heb nog nooit benzos geprobeerd en Nu heb ik vanavond 15mg diazepam geslikt maar merk eigenlijk 0 effect. Is dit normaal? Of zijn de pillen nep? De dealer had overigens wel goeie revieuws. Bedankt voor het antwoord!"
"Hey! Hebben mensen ervaring met dexamfetamine? en wat is de dosis voor recreatief gebruik eerste keer? het is een isomeer van speed dus moet er oplijken maar meer weet ik er niet van."
"Hardcore_frk zei: Ben je inmiddels alweer wakker? Klik om te vergroten... Jup helemaal niks van gemerkt. misschien wel ontspannen wakker geworden maar zal placebo zijn denk ik. Zijn wel Nederlandse pillen en zien er legit uit."
"inner_search zei: Wat verwachte je ?. Wegzweven op een roze wolk ?. Diazepam maakt je gewoon wat chiller en dempt gevoelens , van 15mg ga je echt niet zo veel voelen als je van nature al een rustig iemand bent. Kwamen ze los of in een strip ? Konden even goed 2mg pilletjes zijn , dan had je maar 6mg op. maar we zijn aan het speculeren en dat is niet toegestaan hier. only way to find out is je pillen cruschen tot poeder en laten testen. Klik om te vergroten... Zitten in een strip en staat 5mg op. Nee had niet verwacht dat je op een roze wolk zit, maar had wel gelezen dat zonder tolerantie 15mg diazepam kan inslaan. ga zeker een benzo testje kopen. thx voor je antwoord."
"Welk van de twee is het beste om te gebruiken voor een festival? Welke lijkt het meest op 3-mmc. a-PIHP lijkt natuurlijk het meest op 3-MMC omdat het de zelfde familie is, daarbij mijn eigen vraag beantwoord. maar welke RC heeft soortgelijke effecten als 3-MMC? iemand ervaringen hiermee?"
"Ik heb sinds kort Tilidine 200mg kunnen krijgen. Hebben mensen ervaring met deze opiaatachtige stof? Veel mensen zeggen dat het op tramadol lijkt zonder de nare bijwerkingen. Zelf heb ik ervaring met tramadol en kratom, vind ze zeer aangenaam om ze 1x per maand in deze barre lockdown tijden te doen."
"Hoi Drugsforum, 3 weken terug heb ik een bad trip gehad op MDMA. Ik begon met 1 likje en voelde na een uur niks. vervolgens heb ik na dit uurtje een wat groter likje genomen. 10 minuten na dit likje had ik een enorme angst klap en spijt dat ik dat had gedaan. Na een half uur proberen de angst te overwinnen heb ik toch 2 pilletjes diazepam genomen. Dit hielp erg met de rust en heb ik de volgende dagen ook geen last van gehad. Helaas nu 3 weken verder krijg ik toch een depressief en een beetje angstig gevoel over mij heen. Ik voel me leeg en hopeloos. Zou dit kunnen komen door de MDMA? Zelf had ik een badtrip op LSD een jaar geleden, hier had ik veel meer last van en ook lichte depersonalisatie. Hier ben ik goed mee weg gekomen en was helemaal ''genezen'' paar maanden erna. Nu heb ik spijt van de MDMA. Het vreemde vind ik dat ik pas weken later klachten krijg. Zijn er mensen die hier ook last van hebben gehad? Erg bedankt alvast!"
"Jazeker. Eerst gebruikte ik alleen drugs met vrienden, af en toe ketamine en XTC of paddo's. Voor de quarantaine had ik totaal geen behoefte om alleen thuis alcohol of drugs te gebruiken. Nu is dat echter wel anders, gebruik nu best vaak kratom, phenibut of speed als ik alleen thuis ben. Ook merk ik wel dat ik de behoefte heb om minder hard te gaan op drugs dan daarvoor."
"Kratom inderdaad of Phenibut. Hoewel Phenibut ook op GABA werkt zou het mogelijk kruis tolerantie hebben met benzo's"