Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoel niks van 15mg diazepam

Voel niks van 15mg diazepam

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BitcoinBillionaireLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeiedag! Heb van de week diazepam 5mg tabletten besteld op het deep web om misschien in de toekomst de comedown van stimulanten te verzachten. heb nog nooit benzos geprobeerd en Nu heb ik vanavond 15mg diazepam geslikt maar merk eigenlijk 0 effect. Is dit normaal? Of zijn de pillen nep? De dealer had overigens wel goeie revieuws. Bedankt voor het antwoord!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
BitcoinBillionaire zei:
Goeiedag! Heb van de week diazepam 5mg tabletten besteld op het deep web om misschien in de toekomst de comedown van stimulanten te verzachten. heb nog nooit benzos geprobeerd en Nu heb ik vanavond 15mg diazepam geslikt maar merk eigenlijk 0 effect. Is dit normaal? Of zijn de pillen nep? De dealer had overigens wel goeie revieuws. Bedankt voor het antwoord!
Klik om te vergroten...
Ben je inmiddels alweer wakker?
B
BitcoinBillionaireLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hardcore_frk zei:
Ben je inmiddels alweer wakker?
Klik om te vergroten...
Jup helemaal niks van gemerkt. misschien wel ontspannen wakker geworden maar zal placebo zijn denk ik. Zijn wel Nederlandse pillen en zien er legit uit.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
BitcoinBillionaire zei:
Jup helemaal niks van gemerkt. misschien wel ontspannen wakker geworden maar zal placebo zijn denk ik. Zijn wel Nederlandse pillen en zien er legit uit.
Klik om te vergroten...
Wat verwachte je ?.
Wegzweven op een roze wolk ?.
Diazepam maakt je gewoon wat chiller en dempt gevoelens , van 15mg ga je echt niet zo veel voelen als je van nature al een rustig iemand bent.
Kwamen ze los of in een strip ?
Konden even goed 2mg pilletjes zijn , dan had je maar 6mg op.

maar we zijn aan het speculeren en dat is niet toegestaan hier.

only way to find out is je pillen cruschen tot poeder en laten testen.
B
BitcoinBillionaireLid
01-01-2024, 00:00
#5
inner_search zei:
Wat verwachte je ?.
Wegzweven op een roze wolk ?.
Diazepam maakt je gewoon wat chiller en dempt gevoelens , van 15mg ga je echt niet zo veel voelen als je van nature al een rustig iemand bent.
Kwamen ze los of in een strip ?
Konden even goed 2mg pilletjes zijn , dan had je maar 6mg op.

maar we zijn aan het speculeren en dat is niet toegestaan hier.

only way to find out is je pillen cruschen tot poeder en laten testen.
Klik om te vergroten...
Zitten in een strip en staat 5mg op. Nee had niet verwacht dat je op een roze wolk zit, maar had wel gelezen dat zonder tolerantie 15mg diazepam kan inslaan. ga zeker een benzo testje kopen. thx voor je antwoord.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Veel mensen denken dat ze niks voelen tot ze een andere downer erbij gebruiken of zware inspanningen moetenndoenndan merk je het ineens wel. Ik had het bij het begin ook.
Maar ja ze kunnen ook nep zijn waar jij ze vandaan hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."