#1
Goeiedag! Heb van de week diazepam 5mg tabletten besteld op het deep web om misschien in de toekomst de comedown van stimulanten te verzachten. heb nog nooit benzos geprobeerd en Nu heb ik vanavond 15mg diazepam geslikt maar merk eigenlijk 0 effect. Is dit normaal? Of zijn de pillen nep? De dealer had overigens wel goeie revieuws. Bedankt voor het antwoord!