#1
Hoi Drugsforum,
3 weken terug heb ik een bad trip gehad op MDMA. Ik begon met 1 likje en voelde na een uur niks. vervolgens heb ik na dit uurtje een wat groter likje genomen. 10 minuten na dit likje had ik een enorme angst klap en spijt dat ik dat had gedaan. Na een half uur proberen de angst te overwinnen heb ik toch 2 pilletjes diazepam genomen. Dit hielp erg met de rust en heb ik de volgende dagen ook geen last van gehad.
Helaas nu 3 weken verder krijg ik toch een depressief en een beetje angstig gevoel over mij heen. Ik voel me leeg en hopeloos. Zou dit kunnen komen door de MDMA?
Zelf had ik een badtrip op LSD een jaar geleden, hier had ik veel meer last van en ook lichte depersonalisatie. Hier ben ik goed mee weg gekomen en was helemaal ''genezen'' paar maanden erna. Nu heb ik spijt van de MDMA. Het vreemde vind ik dat ik pas weken later klachten krijg. Zijn er mensen die hier ook last van hebben gehad? Erg bedankt alvast!
3 weken terug heb ik een bad trip gehad op MDMA. Ik begon met 1 likje en voelde na een uur niks. vervolgens heb ik na dit uurtje een wat groter likje genomen. 10 minuten na dit likje had ik een enorme angst klap en spijt dat ik dat had gedaan. Na een half uur proberen de angst te overwinnen heb ik toch 2 pilletjes diazepam genomen. Dit hielp erg met de rust en heb ik de volgende dagen ook geen last van gehad.
Helaas nu 3 weken verder krijg ik toch een depressief en een beetje angstig gevoel over mij heen. Ik voel me leeg en hopeloos. Zou dit kunnen komen door de MDMA?
Zelf had ik een badtrip op LSD een jaar geleden, hier had ik veel meer last van en ook lichte depersonalisatie. Hier ben ik goed mee weg gekomen en was helemaal ''genezen'' paar maanden erna. Nu heb ik spijt van de MDMA. Het vreemde vind ik dat ik pas weken later klachten krijg. Zijn er mensen die hier ook last van hebben gehad? Erg bedankt alvast!