Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBad trip MDMA en depressieve klachten

Bad trip MDMA en depressieve klachten

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BitcoinBillionaireLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi Drugsforum,

3 weken terug heb ik een bad trip gehad op MDMA. Ik begon met 1 likje en voelde na een uur niks. vervolgens heb ik na dit uurtje een wat groter likje genomen. 10 minuten na dit likje had ik een enorme angst klap en spijt dat ik dat had gedaan. Na een half uur proberen de angst te overwinnen heb ik toch 2 pilletjes diazepam genomen. Dit hielp erg met de rust en heb ik de volgende dagen ook geen last van gehad.
Helaas nu 3 weken verder krijg ik toch een depressief en een beetje angstig gevoel over mij heen. Ik voel me leeg en hopeloos. Zou dit kunnen komen door de MDMA?
Zelf had ik een badtrip op LSD een jaar geleden, hier had ik veel meer last van en ook lichte depersonalisatie. Hier ben ik goed mee weg gekomen en was helemaal ''genezen'' paar maanden erna. Nu heb ik spijt van de MDMA. Het vreemde vind ik dat ik pas weken later klachten krijg. Zijn er mensen die hier ook last van hebben gehad? Erg bedankt alvast!
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi @BitcoinBillionaire,

Helaas kan dit inderdaad wel voorkomen met MDMA. Schenk er niet teveel aandacht aan zou ik zeggen, meestal gaat het vanzelf wel over. Als jij gaat panieken om eigenlijk niets dan wordt het erger. Ik heb het ook wel eens gehad na LSD een tijdje. Succes!
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als de paniek eenmaal toeslaat wordt het alleen maar erger, belangrijk is om op zo'n moment proberen rustig te blijven en aan positieve dingen te denken. MDMA versterkt nu eenmaal je emoties.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."