Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine

Dexamfetamine

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BitcoinBillionaireLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey!
Hebben mensen ervaring met dexamfetamine? en wat is de dosis voor recreatief gebruik eerste keer? het is een isomeer van speed dus moet er oplijken maar meer weet ik er niet van.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#2
BitcoinBillionaire zei:
Hey!
Hebben mensen ervaring met dexamfetamine? en wat is de dosis voor recreatief gebruik eerste keer? het is een isomeer van speed dus moet er oplijken maar meer weet ik er niet van.
Klik om te vergroten...
Ik heb adhd dus ik weet niet hoe representatief mijn ervaring is, maar een beetje zoals speed, maar dan rustiger. Kalmer, minder actief. Eigenlijk kan je gewoon beter speed doen 🤣 ik heb tot 120mg gehad en het gaf een goede focus, bleef lang wakker maar niet echt energiek
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik neem het voor m’n ADD en zoals @Rotjoch ervaar ik ook vooral mentale effecten zoals meer focus en bij hogere doseringen een redelijke euforie. Je wordt er wel wakkerder van, maar om te gaan stappen of voor een fysieke energieboost zou ik ook eerder speed aanraden.

Als je puur naar focus kijkt, ervaar ik dex toch als minstens dubbel zo potent, zelfs bij zuivere speed.

Maar refererend naar je nickname: dex is wel prima geschikt om je financiële charts te analyseren. :tongueout:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is mijn favoriete stimulant. Alle mentale voordelen van amfetamine zonder echt heel strak te staan. Voor een beginner zou 20-25mg oraal genoeg moeten zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."