Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Overgestapt op Norflurazepam 5 mg en daar prima op geslapen en zonder ‘kater’ wakker geworden. Ga deze rc af en toe gebruiken. Hoe verslavend is Norflurazepam ? Weet iemand dat?"
"Hoeveel mg neem jij in, als ik vragen mag? Ik lees op dit forum dat verslaving na 2 x gebruik al kan optreden. Heb me trouwens de hele dag niet oké gevoeld, dus stop er voorlopig helemaal mee."
"LekGherkin zei: (Late reactie want nieuw lid) Tjemig..... 10mg is ook wel erg huge. Ik heb de afgelopen 2 maand een paar keer de 5 mg pellets gebruikt en ga al binnen 10 minuten knockout in bed. 's morgens ben ik dan nog minstens een uur bezig helder te worden. Dus ben al snel overgestapt naar het halveren van deze pellets (dus 2.5mg), en sindsdien... PERFECT!!! Val snel in slaap en 's ochtends weinig nawerking. Al neem ik ze niet dagelijks, hooguit 2-3x per week. Klik om te vergroten... Wat een goed idee. Heb toch weer ( ondanks de bijwerkingen) 2 dagen op 5 mg geslapen, maar voel me in de loop van de dag niet oké. Ook een beetje misselijk. Ga ze nog kleiner maken en niet elke dag gebruiken."
"Dude81 zei: Vandaag en gisteren toch een beetje in de benzo valkuil getrapt, vandaag een drukke dag gehad ivm het in elkaar zetten van de nieuwe kinderkamer van mn jongste dochter. Vond van mezelf dat ik nog 1 x norflurazepam verdient had, dus 10 mg gepakt, nu een aantal uur verder en nogmaals 10 mg op over 2 doses met 2 uur er tussen. Ben wel lekker chill en hang onderuitgezakt in de zetel😁😁. Al met al toch redelijk gebinged vanag vrijdag. Morgen weer volle bak aant werk dus dan is het klaar ben wel benieuwd of ik er nog last van ga hebben.. maar gelukkig heb ik nog wel genoeg kratom liggen🙃 Klik om te vergroten..."
"Sheaira zei: Ik ben vaak dag later wel onwijs lui maar dat vind ik geen ramp en weet ik nu van te voren. Verder voel ik me altijd prima. Klik om te vergroten... Nee, als dat het enige is, kun je daar rekening mee houden. Maar het werd bij mij gewoon zwart voor mijn ogen, de dag daarna. Heb nu toch nog geprobeerd of 1,5 mg minder bijwerkingen geeft. Een hele vreemde nacht achter de rug, met nachtmerries en steeds wakker worden. En helaas weer die sterretjes. Wel minder dan de 1e keer. Stop er nu echt mee. Iedereen reageert weer anders op medicatie. Wil alleen nog Norflurazepam proberen. Als dat niet bevalt, geen RC’s meer."
"Sheaira zei: Wel bijzonder hoe dat bij iedereen weer anders is. Ik heb zelf niet met heel veel soorten benzo's ervaring maar ik vind zelf dit toch het chillste tot nu toe (wat ik dus echt niet had verwacht van te voren). Vannacht ook heerlijk negen uur geslapen na een nacht skippen op pep, alleen beetje hoofdpijn vanochtend maar kan ook door de pep komen. Met flualprazolam had ik na 2 dagen achter elkaar wel veel moeite om zelf weer te kunnen slapen ondanks dat ik best veel blow altijd. Maar op zo'n moment is het juist de bedoeling dat je niet pakt want dan loopt het uit de hand. Blabla ja ben misschien nu ook niet nuchter haha. 🤣😂 Klik om te vergroten... O, is dat het? Grapje. Aan je tekst in ieder geval niet te merken. Voor mij is slapen het enige doel. Van gewone benzo’s nooit zulke rare bijwerkingen gehad. Wel tolerantie opgebouwd. Had gehoopt te kunnen afwisselen met rc’s, maar tot nu toe niets gevonden waar ik goed tegen kan, behalve Etizolam. Maar dat is verboden."
"Heb het op dit forum al eerder gehad over Bromazepam én Noraflurazepam. De eerste nooit meer genomen. Werd er ziek van. Met Noraflurazepam (5 mg) had ik een betere ervaring. Heb het na enige aarzeling nog een keer aangeschaft. Spijt als haren op mijn hoofd. Slecht geslapen, hoofdpijn en erge hoestbuien. Het is niet geschikt voor mensen met astma. Heb het benauwd en voel me niet goed. Jammer genoeg werkt het ook nog lang door. Een harde les, maar zal het nooit meer slikken. Troep. Inderdaad niet geschikt voor consumptie. Neem het niet, is mijn advies."
"Het gaat om Norflurazepam. Nam eerst 2,5 mg en later 5 mg. Heb dit 3 dagen gedaan. Merk dat al mijn angsten totaal verdwenen en ik sliep ook goed. Groot probleem is dat mijn darmen niet normaal meer werken. Maak me daar veel zorgen over en ben daarom gestopt. Dit lijkt me heel gevaarlijk. Neem nu vezels. Hopelijk komt het weer gewoon op gang."
"Wat zijn de gevaren van RC’s? Bij alle RC’s staat vermeld dat ze de gezondheid ernstig kunnen schaden en niet geschikt zijn voor consumptie. Toch worden ze verkocht, al is een aantal ‘ merken’ inmiddels verboden. Kan nergens vinden wat die gezondheidsrisico’s zijn. Ben er zeer voorzichtig mee, maar heb er nu één gevonden waar ik goed op slaap en helder van wakker word. Zou heel graag meer over de gevaren willen weten. Is het schadelijk voor maag, darmen of longen? Hoor graag van of iemand daar meer van weet. Kan het op internet niet vinden. Wél dat het schadelijk is."
"Gisteravond voor het eerst Bromazolam 3 mg gebruikt. 7 uur geslapen, maar werd wakker met een verstopte neus, spierpijn en een licht gevoel in mijn hoofd en enorme vermoeidheid. Heeft iemand deze bijwerkingen ook ervaren? Had misschien beter de helft kunnen nemen. Gebruik het voorlopig niet meer. Voel me beter met echte benzo’s, maar heb aardig wat tolerantie opgebouwd. Het gaat alleen om een goede nachtrust. Dus is niet bedoeld voor recreatief gebruik."