Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mevrouw Pløp zei: Op of onder de tong zou op het uiteindelijk effect niet zoveel invloed moeten hebben. Gebruik je medicatie? Klik om te vergroten... Goeie vraag daar had ik nog niet aan gedacht. Ik ben bipolair en slik dagelijks 1400mg lithium, 20mg olanzapine, lorazepam 1 en 2,5mg, bupropion 150mg en propranol tegen trillende handen door de lithium"
"Mijn ervaring is dat cocaïne bij mij na +- 7 dagen niet meer aantoonbaar is in urine, dit na eenmalig gebruik van 1gr cocaïne."
"N3K0 zei: Heb je wel een beetje apart gelegd zodat je het alsnog kan laten testen en hij en jij weet wat voor rommel hij nog meer verkoopt. Klik om te vergroten... Goeie, heb een beetje uit een sealtje gehaald en in zakje gedaan voor testcentrum. Die 0,1 zal die vast niet missen 🤣"
"Thanks voor alle info. Heb het op alle mogelijke manieren gebruikt maar kan geen enkel plezier ervan maken. Het enige wat ik niet snap is waarom zowel amfetamine & methamfetamine op straat als racemisch wordt verkocht en niet gewoon de sterkere rechtsdraaiende variant dextro wordt geproduceerd. In de farmaceutische industrie begrijpen ze het wel en krijg je enkel dextroamfetamine."
"HappyMind zei: Een eerder geteste batch pep zegt niet zoveel over de kwaliteit van wat je nu krijgt. De dealer kan wel zeggen dat het "oude vertrouwde" spul is maar dat is imo gewoon dealerpraat. Want waarom heb je nu anders geelgekleurde pep gekregen en niet gelijk al het "oude vertrouwde"? Klik om te vergroten... Ik snap je punt van wantrouwen naar dealers toe, die heb ik zelf ook. Iedere dealer verkoopt altijd eerste hands 91% cocaïne en 71% amfetamine maar de werkelijkheid is anders. Daar ben ik me ook wel van bewust. Maar over het handelen van de dealer nu na mijn klacht ben ik toch tevreden. Zal van deze ook een sample nemen en afgeven bij testcentrum. Maar als resultaten altijd redelijk tot goed zijn ga ik niet iedere keer langs testcentrum om dezelfde zooi te laten testen."
"Hoi beste leden, Aan mijn bericht te lezen is het allang bedtijd voor de "normale" mens. Voor mijzelf ligt dat wat gecompliceerder. Ben een man van 28 Gewicht rond de 75 kilo Ervaring met: cocaïne, speed, heroïne, ketamine,2c familie, LSD, truffels, wiet, alcohol en alle gefluoreerde amfetamines, en niet te vergeten de benzodiazepinen. Nu slik ik sinds een aantal weken dexamfetamine 4x daags 10mg. Dit werkt redelijk, in ieder geval beter dan methylfenidaat. Maar merk dat ik dus zelfs met een 4de gift te kort kom om de hele dag gefocust en scherp te blijven. Standaard stort ik tussen 7 en 8 helemaal in elkaar van vermoeidheid. De psychiater wilt me echter niet nog een gift geven na 4 uur omdat dit negatieve invloed op mijn slaap zou hebben en ze met mijn bipolaire 1 stoornis in extra voorzichtig zijn want stimulantica hebben een vergroot risico om een manie of psychose op te wekken (heb bijde meegemaakt en is geen pretje),. Hier komt het: na me helemaal verdiept te hebben in amfetamines kwam ik erachter dat "straatpep" voor ongeveer 50% dexamfetamine bevat en 50% L-amfetamine. (Los van de versnijdingsmiddepen zoals caffeïne. Mijn interesse in zelfmedicatie begon hier om de rebound vroeg in de avond tegen te gaan voornamelijk voor in het weekend. Na een zoektocht van een maand heb ik 2 dealers gevonden die dil binnen een uur netjes bij je thuis brengen. Heb de gok genomen en bij 1 van de dealers afgesproken 3 gram te kopen. Binnen een uur had ik (droge) speed (kon het ook nat krijgen als ik dat zou willen).maar ik hou van lekker makkelijk dus heb de gedroogde genomen. Ik mag geen prijzen noemen maar dez dealer is ruim 4x duurder als dealer 2. Dit zegt toch niets over de kwaliteit? (Ja ik weet het, testen is het enigste wat zekerheid kan en zal bieden. Nu het verhaal over het gebruik/misbruik van die speed. Als ik eenmaal begin moet ik hoe dan ook doorgaan tot alles op is en het liefst heb ik al een nieuwe lading besteld. Ik heb inmiddels al 2 volledige nachten niet geslapen en bijna 72 uur non stop Call of Duty gespeeld. Dit wordt de derde nacht zonder slaap ben ik bang. Ik heb gister al 4 lorazepam 2,5mg ingenomen en heb hetzelfde vandaag weer gedaan omdat ik weet dat mijn lichaam rust nodig heeft.komt ook nog bij kijken dat deze dealer 4mmc ,(Nee geen 3mmc) zou hebben en kreeg een sample mee. Qwa kenmerken, duur en verkrijgbaarheid voor een schappelijke prijs maar dat is bijzaak. Echter zelfs de lorazepam helpt me niet meer in slaap te brengen. Het enigste waar ik nu aan denk is om nog meer speed te nemen. Ik heb al contact met dealer 2, maar minimale afname zou 25gram zijn. Wel wilde hij omdat het mijn eerste bestelling was bij hem tegemoet komen en stelde voor 10 tram te leveren. (Het bizarre is dat de prijs voor 10gram bij dealer 2 gelijk staat aan 3 gram bij dealer 1. Dit zegt toch niets over de kwaliteit van 1 van de dealers? Alleen het testcentrum zal het antwoord zeker weten (iknow). Als ik vandaag of morgen die 10 gram bestel dan breng ik zeker een kleine hoeveelheid even langs het testcentrum. Wat zouden jullie aanraden als microdosis racenast Nu zit ik dus in dubio om morgen die afspraak met dealer 2 door te laten gaan en 10 gram te bestellen en een klein gedeelte hier naar een testlocatie te brengen. Het zou dan de bedoeling moeten zijn om de overgebleven speed van die 10 gram (mits de testuitslag positief is en ik ieder geval meer dan 50/60% amfetamine bevat. Ik wil namelijk "zo verstandig mogelijk" mijn dexamfetamine op recept uitbreiden op de dagen dat ik langer die scherpte en concentratie kan vasthouden. Nu zak ik in als een zoutzak rond 7 uur savonds. Van mij mag de werking tot 9/10 uur duren en in het weekend zelfs tussen 2 & 4 snachts. Nu voe ik me zo nutteloos na het uitwerken van de laatste dosis maar ik wil ook niet dat de psychiater me weer van de medicatie afhaald omdat ik in de periode dat het medicijn wel werkt ik echt extreem grote positieve veranderingen zie in gedrag en handelen. Nu is zelfmedicatie ook niet de oplossing, daar ben ik me bewust van maar weet niet zo goed waar ik het anders moet zoeken. Wat voor dosering moet ik sanmouden als leidraad om dit puur functioneel te gebruiken als aanvulling met het idee dat ik deze dosis 1 maal per dag doordeweeks rond ,5 zou innemen en in het weekend 2 giften, om 5 uur en 8 uur savonds, zodat ik uit ervaring (met kleine doseringen) tussen 10 en 11 wel kan slapen samen met mijn slaapmedicatie (ook lorazepam 2x2,5mg. En in het weekend zou dat slapen dan moeten lukken tussen 2 en 3 snachts. Daar heb ik alle vrede meem. Maar ik ben zoald je waarschijnlijk uit mijn bericht haalt nogal verslavingsgevoelig. Dat microdosen van bijvoorbeeld 20-40mg per gift (dexamfetamine is iets sterker dan racemaat amfetamine en liggen de doseringen dus ook iets anders. (Dus doordeweeks 1 maal 20 tot max 40 mg innemen tussen half 5 en 5. En in het weekend dus nog een extra dosis zelfde hoeveelheid (liefst zo laag mogelijk tussen half 8 en 8 uur savonds. Dan is het meeste wel uitgewerkt om 12 uur en kan dan ook in het weekend op tijd thuis zijn. Maar eenmaal 10/25 gram speed in huisben weet ik nu al dat dat gaat knagen. Die 3 gram die ik besteld heb heb een k ook in 3v dagen 3 nachten zonder stop, slaap of eten opgemaakt en mijn geest en lichaam zeggen ga door met dit. Die klote demonen in mijn hoofd. Ik heb ditzelfde probleem met mijn lorazepam. Ondanks dat ik er 5x 2,5 krijg ben ik vaak geneigd er meer te nemen dan is voorgeschreven door een arts en hebben met de psychiater overlegd met de apotheek zodat ik om de week op maandag mijn medicatie (Al) Maar door mijn verslavingsverleden en ik mezelf ken ben ik doodsbang voor de meeste medicatie geworden.. waarschijnlijk zal jullie advies zijn, ga niet zelf met "straat amfetamine" je rebounds opvangen" en ik begrijp dat ook heel goed maar zie niet echt een andere uitweg dan het laatste stukje van de puzzel xelf te leggen. Vooral voor mijn angst dat de psychiater zich bedenkt en de stekker vwb mijn ADHD medicatie eruit trekt. Alle andere 1ste 3de en 4de keus medicatie heb ik al geprobeerd maar nooit het gewenste effect gehad te t ik met dexamfetamine in aanraking kwam. Die rust in mijn hoofd wil ik niet kwijt maar elke dag en nd middag begin avond verrot op de bank zitten 7 dagen per week depressief zo na het middaguur. Het liefst lig ik ook gewoon 7 of 8 uur savonds in bed door hoe ik me voe in de rebound./uitwerken medicatie. Ieder advies is welkom. Mijn eerste gedachtengang is om dit bespreekbaar te maken met mijn psychiater maar zoals hierboven vermeld ben ik dus bang dat hij de dexamfetamine stop zet terwijl ik dankzij de dexamfetamine wel 80% van mijn leven weer in eigen hand heb. Ik hoor graag jullie adviezen. Ik ga proberen even 3 a 4 uurtjes te slapen als dat lukt want ookal is mijn laatste speed in inmiddels 10 uur geleden heb ik wel in mijn eentje 3 gram speed weggewerkt non stop om non stop te kunnen gamen en het verlies van 1 vriend door RC troep en een andere vriend aan zelfmoord. Ik hoop op bruikbare tips mensen, jullie zijn de eerste waarin ik mijn verhaal zo blood durf te geven."
"Wollukker zei: Je moet het zo zien: Jij vraagt hoe zo'n kleur kan ontstaan. Iemand zegt dat het waarschijnlijk versneden is met een redelijk onschuldig bijproduct, jij besluit een gram naar binnen te werken en een uur later lig je op de IC omdat het vergif was. Dan blijft diegene met en schuldgevoel achter omdat hij zei dat het onschuldig was en jij dat aannam voor waarheid. Klik om te vergroten... Oke dat snap ik ook. Maar mijn vraag was niet kan ik dit gebruiken of niet maar of het voorkomt dat speed zo een kleur heeft en of deze kleur kan komen door te lang droog te hebben gelegen."
"FredKroket zei: Blijft alsnog speculeren helaas. Klik om te vergroten... Mijn excuus dat was niet de bedoeling. Was gewoon geïnteresseerd of dit normaal is bij (gedroogde) pep. Situatie opgelost, dealer kwam netjes terug met een degelijk product. Kan in ieder geval bevestigen dat er amfetamine in mijn zakje zit. Percentage zal even op zich moeten laten wachten want ga, zeker na die levering van vanochtend, even naar het testcentrum. Daar laat ik dan beide stofjes testen. Ben vooral benieuwd wat de uitslag van dat geelachtige bruine stofje is. Die ander geloof ik wel dat er amfetamine in zit (gezien de effecten na inname). Alleen percetage weet ik nog niet. Als ik morgen naar het testcentrum breng wanneer krijg ik dan de uitslag?"
"Thanks allemaal ❤️"
"Heey mensen dankje voor het lezen. Ik heb een uur geleden 1 papertrip van 150mcg ingenomen maar merk nog helemaal niets terwijl ik de gekste verhalen hoor over dit middel. Kan ik na nog een uurtje wachten en nog steeds geen effect te hebben er een blotter van 150 mcg innemen? Ik heb het al 1x eerder gebruikt maar toen ook 0 effect waarschijnlijk omdat ik het op mijn tong had gelegd ipv onder de tong. Wat raden jullie aan? Wil erg graag die trip meemaken waar ik zoveel over lees."