#1
Heey mensen,
Zelf blowde ik ruim 10 jaar iedere dag. Heb daarnaast echt zo goed als de meeste "illegale drugs" gebruikt die (redelijk makkelijk) op de markt te vinden zijn. Coke, basecoke, Crystal Meth, Oxycodon (snelwerkend) oxycontin (verlengde afgifte), speed, wiet, ketamine, xtc, 2cb. (En Alcohol natuurlijk).
Vergeet de benzo's niet: diazepam, oxazepam., Lorazepam.
Daarnaast ben ik bekend met deze rc's:
6APB: voor mij hetzelfde als XTC alleen dan veel en veel langer... Duurde mij allemaal iets te lang terwijl ik XTC juist te kort vond duren. Savonds ingenomen en de volgende middag nog steeds stijve kaken.
2CE (blotters): vele malen heftiger dan 2cb. Vond het iets duistere hebben. Duurt mijn inziens ook iets te lang. Heb echt meer dan 14 uur staan te trippen. Voor mijn gevoel kwam de wc tot leven en zag overal bloed (vond het niet eng want was nog wel bij geest om te beseffen dat dit door de trip komt).
3MMC: zat voor mijn gevoel tussen speed en xtc in. Ook een enorm verschil tussen snuiven en slikken (bommetje). Snelle drang om bij te pakken maar de kater erna heeft het me daarna nooit meer toegelaten het nogmaals te doen. Cravings waren echt enorm.
RC benzo's
Clonazolam: heerlijk als je wilt slapen na een boel uppers. (Geen goede reden natuurlijk om zoiets te nemen). Nuchter ook een keer geprobeerd maar ben hier erg van geschrokken. De eerste uren waren leuk tot ik in slaap viel. Uurtje later maakte mijn vriendin me wakker en toen merkte ik er niets meer van (dacht ik). Voelde me helemaal nuchter maar mijn vriendin zei dat ik raar en sloom praatte. Bij het opstaan merkte ik pas dat ik niet meer recht kon lopen. De volgende dag heb ik hier nog steeds last van gehad. Kon geen rechte lijnen lopen en verloor telkens mijn evenwicht. Heb er nog veel te veel liggen maar bewaar ze maar voor indien ik echt niet kan slapen, weggooien kan altijd nog maar durf ze nuchter niet meer te nemen.
Etizolam: een fijne benzo in lage tot middelgrote doseringen. Neem telkens 1 tablet ad 1mg. 3mg max over een hele dag. Wordt er niet heel slaperig van en voel me er minder angstig door. Niet echt euforie of andere gekke dingen enkel soms beetje wazig zien. Dit vind ik tot nu toe de fijnste benzo. Maar ook hier kijk ik uit en wil niet meer gebruiken dan nodig. Heb rare verhalen gelezen van mensen die niets meer herinneren en hun hele huis hebben verbouwd door deze benzo.
Ik ben benieuwd wat jullie allemaal hebben geprobeerd en wat jullie de fijnste RC vonden.
Groetjes!
Zelf blowde ik ruim 10 jaar iedere dag. Heb daarnaast echt zo goed als de meeste "illegale drugs" gebruikt die (redelijk makkelijk) op de markt te vinden zijn. Coke, basecoke, Crystal Meth, Oxycodon (snelwerkend) oxycontin (verlengde afgifte), speed, wiet, ketamine, xtc, 2cb. (En Alcohol natuurlijk).
Vergeet de benzo's niet: diazepam, oxazepam., Lorazepam.
Daarnaast ben ik bekend met deze rc's:
6APB: voor mij hetzelfde als XTC alleen dan veel en veel langer... Duurde mij allemaal iets te lang terwijl ik XTC juist te kort vond duren. Savonds ingenomen en de volgende middag nog steeds stijve kaken.
2CE (blotters): vele malen heftiger dan 2cb. Vond het iets duistere hebben. Duurt mijn inziens ook iets te lang. Heb echt meer dan 14 uur staan te trippen. Voor mijn gevoel kwam de wc tot leven en zag overal bloed (vond het niet eng want was nog wel bij geest om te beseffen dat dit door de trip komt).
3MMC: zat voor mijn gevoel tussen speed en xtc in. Ook een enorm verschil tussen snuiven en slikken (bommetje). Snelle drang om bij te pakken maar de kater erna heeft het me daarna nooit meer toegelaten het nogmaals te doen. Cravings waren echt enorm.
RC benzo's
Clonazolam: heerlijk als je wilt slapen na een boel uppers. (Geen goede reden natuurlijk om zoiets te nemen). Nuchter ook een keer geprobeerd maar ben hier erg van geschrokken. De eerste uren waren leuk tot ik in slaap viel. Uurtje later maakte mijn vriendin me wakker en toen merkte ik er niets meer van (dacht ik). Voelde me helemaal nuchter maar mijn vriendin zei dat ik raar en sloom praatte. Bij het opstaan merkte ik pas dat ik niet meer recht kon lopen. De volgende dag heb ik hier nog steeds last van gehad. Kon geen rechte lijnen lopen en verloor telkens mijn evenwicht. Heb er nog veel te veel liggen maar bewaar ze maar voor indien ik echt niet kan slapen, weggooien kan altijd nog maar durf ze nuchter niet meer te nemen.
Etizolam: een fijne benzo in lage tot middelgrote doseringen. Neem telkens 1 tablet ad 1mg. 3mg max over een hele dag. Wordt er niet heel slaperig van en voel me er minder angstig door. Niet echt euforie of andere gekke dingen enkel soms beetje wazig zien. Dit vind ik tot nu toe de fijnste benzo. Maar ook hier kijk ik uit en wil niet meer gebruiken dan nodig. Heb rare verhalen gelezen van mensen die niets meer herinneren en hun hele huis hebben verbouwd door deze benzo.
Ik ben benieuwd wat jullie allemaal hebben geprobeerd en wat jullie de fijnste RC vonden.
Groetjes!